FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Układ dolotowy i wydechowy => Wątek zaczęty przez: Michal22091983 w Marzec 24, 2006, 20:27:28 pm
-
Mam problem po 4 miesi?cach uzytkowania padła mi sonda lambda oddam j? do sklepu w ramach reklamacji.Nie posiadam starej któr? bym za?lepił otwór. Czym mogę to zrobić?
Czy będzie pasować ?wieca?
Nie mogę postawić poldka na 2 tygodnie w garażu.
Pomóżcie proszę Michal
-
ile dales za ta nowa sonde lambda
nie wiesz czy do caro plusa z 2000 roku GLI jest taka sama lub ile kosztuje
moja ma przejechane 115 tys i chyba ok ale wole wiedzec szybciej jaki wydatek
-
Ja dałem 110zł za orginaln?. S? w sprzedaży zamieniki po 80zł ale podobno wytrzymuj? 2 miesi?ce.
Nie wiem czy ta bedzie pasować do twojego poldka.
Może wiesz co mogę wkręćić zamiast niej, tak tymczasowo.
-
na allegro 4-przewodowe sa po 75pln
od biedy to wogole nie musisz nic wkrecac ,ale bedzie glosny i mulowaty
zmierz jaki gwint jest na sondzie i wkrec taka srube :mrgreen:
znalazlem ,ze srednica gwintu to 18 ,ale skok to nie wiem
moze to metryczny M18
-
Ja dałem 110zł za orginaln?. S? w sprzedaży zamieniki po 80zł ale podobno wytrzymuj? 2 miesi?ce.
Nie wiem czy ta bedzie pasować do twojego poldka.
Może wiesz co mogę wkręćić zamiast niej, tak tymczasowo.
Podobno 2 miesiace.. Ja za moja dalem 54pln i jezdzi ca rok... I jest sprawna...
-
na allegro 4-przewodowe sa po 75pln
od biedy to wogole nie musisz nic wkrecac ,ale bedzie glosny i mulowaty
czteroprzewodowa bez wtyczki? z wtyczka sa chyba drozsze, a wtyczka w GLI jest dosc zakrecona...
a czemu ma byc mulowaty? tz. wiem ze taki bedzie ale dlaczego?
-
na allegro 4-przewodowe sa po 75pln
od biedy to wogole nie musisz nic wkrecac ,ale bedzie glosny i mulowaty
czteroprzewodowa bez wtyczki? z wtyczka sa chyba drozsze, a wtyczka w GLI jest dosc zakrecona...
a czemu ma byc mulowaty? tz. wiem ze taki bedzie ale dlaczego?
pomijajac juz brak korekty mieszanki
to zwyczajnie dziura w kolektorze na rezonansowej sprawia ze zakloca sie wyplyw spalin i silnik jest nieelastyczny
-
na allegro 4-przewodowe sa po 75pln
od biedy to wogole nie musisz nic wkrecac ,ale bedzie glosny i mulowaty
czteroprzewodowa bez wtyczki? z wtyczka sa chyba drozsze, a wtyczka w GLI jest dosc zakrecona...
Wtyczka w GLI jest standartowa Oplowa ;) Ja za moja sonde z wtyczka dalem ca 55zl
-
pomijajac juz brak korekty mieszanki
to zwyczajnie dziura w kolektorze na rezonansowej sprawia ze zakloca sie wyplyw spalin i silnik jest nieelastyczny
oczywiscie ze pomijajac brak sondy w ukl sterowania :roll:
myslalem o jakims zjawisku fizycznym... piszesz o rezonansie... hmmmm nie znam sie na wydechach ale na rezonansach troche tak 8)
powiedz mi dlaczego auto stalo sie mulowate kiedy kolega urwal sobie katalizator... sonda pozostala w dwururce wiec i sprzezenie zwrotne rowniez pozostalo, a silnik mimo to dostal mula... tez rezonans? bo nie wiem jak to sobie tlumaczyc...
-
wydech nie moze byc za krotki ,a napewno nie moze nie miec komory rozpreznej
tak sie sklada ,ze taka komora jest w Polonezie w ostatnim tlumiku ,wiec caly uklad musi byc szczelny ,zeby laminarny przeplyw spalin mogl wytworzyc podcisnienie ,ktore zassa wiecej mieszanki niz bez tego podcisnienia w wydechu
potrzebne jest to na nizszych obrotach ,bo przy maksymalnej mocy to wolny wydech moze poprawic parametry
-
wydech nie moze byc za krotki ,a napewno nie moze nie miec komory rozpreznej
tak sie sklada ,ze taka komora jest w Polonezie w ostatnim tlumiku ,wiec caly uklad musi byc szczelny ,zeby laminarny przeplyw spalin mogl wytworzyc podcisnienie ,ktore zassa wiecej mieszanki niz bez tego podcisnienia w wydechu
potrzebne jest to na nizszych obrotach ,bo przy maksymalnej mocy to wolny wydech moze poprawic parametry
A mozliwe ze przez to ze mam dziure przy 2 tlumiku (nie taka duza ale jest, slychac ja) zapala mi cie lampa check engine bo sonda lambda nie dziala za dobrze albo cos w tym stylu??
-
bzik,
niemozliwe
szukaj przyczyny w elektryce ,albo dziur (szczelin) przy laczeniu kolektora z glowica
-
bzik,
niemozliwe
szukaj przyczyny w elektryce ,albo dziur (szczelin) przy laczeniu kolektora z glowica
tam szczelin brak, a co do elektryki w gli to cala jest jedna wielka przyczyna i ze cos z nia zle to wiem ale mialem taka ciacha nadzieje, popsotu jestem optymista :D
-
w miejsce sondy pasuje korek spustu oleju z kaszlaka :mrgreen: ponieważ w moim GLE sonda khm khm nie jest potrzebna a mam kolektora rurowego, a że nie lubię jak mi co?, gdzie? sterczy bez powodu ;) to zamieniłem na korek z malucha i gra ( pasi idealnie )