FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: cichociemny w Marzec 27, 2006, 20:44:20 pm
-
mam pytanko.w chwili jak sciagne fajke ze swiecy przy pracujacym silniku(benzyna) czy iskra powinna uciekac bardzo mocna i intensywnie czy wrecz odwrotnie??? Nie znam sie na elektryce dlatego pytam (1,6 gsi)
-
sproboj ,a zobaczysz jak sie ozywisz jak cie 10-15kV trzepnie
a tak wogole to nie rozumiem pytania - po sciagnieciu fajki iskry na swiecy nie bedzie
luku (luczku) tez nie zobaczysz bo pod fajka bedzie schowany
-
chodzi mi o iskre z fajki a probowac juz probowalem :mrgreen: ale kombinerkami
-
Cienki jeste?. jak będziesz trzymał fajke blisko bloku to cię nie kopnie. Najleprzy efekt jest jak j? oddalisz i złapiesz karoseri :twisted:
-
generalnie z fajki iskra nie powinna przeskoczyc ,ale na czlowieka to nawet przez kabel dziala
-
no ale sciagalem kazda bo mi nierowno pracuje i chcialem wiedziec na ktory nie pali i na pierwszym slabo przeskakiwala a na rescie mocno
-
ale jakto slabo ? przykladales do bloku ? to raczej malo miarodajny test
-
przykladalem do tej obudowy nad kolektorem wydechowym i 2,3 i 4 jak juz zblizylo sie fajke na odleglosc ok 2 cm to iskry zapierdzielaly jak w glupie a pierwsza miala slab? iskre
-
slaba z 2cm to nie oznacza ,ze gubi iskre na swiecy
spoboj zamienic przewody i popuszczac sobie iskry ,moze to nie cewka
tak wogole to przydaloby sie sprawdzic cewke na przyrzadzie ,bo mimo ,ze jeden kabel daje slabsza iskre na kadlub ,to nie znaczy ,ze swieca nie moze zapalic mieszanki
-
najlepiej sprawdzic czy to kable a zrobisz to zamieniajac kable na 1 dasz od 2 i zobaczysz czy 1 dobrze strzela jak tak to wtedy 2 powinna slabo strzelac tzn ze wina kabla a jak nie to wina czegos innego