FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Marzec 31, 2006, 20:38:34 pm

Tytuł: ZUciekł pr?d w poldeczku 1.4
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Marzec 31, 2006, 20:38:34 pm
Witam!!!
Jestem nowym forumowiczem. Jeżdże poldeczkiem 1.4 od kilku lat jestem zadowolony i do tej pory był niezawodny. W chwili obecnej stoi w garażu i tęskni za polskimi drogami. Potrzebuje pomocy ponieważ nie mogę go uruchmić gdyż:
- niema iskry
- nie działa pompa paliwa.
Natomiast rozrusznik kręci, pompa paliwa jest sprawna, koputer sprawny alarm sprawny. Gdzie? zginęły pr?dy i leczyło go już 3 elektryków i wszyscy polegli na polu bitwy. Co wy na to??? Czy możeci pomóż. POMOCY.
DZIęKUJE

Robert z Krakowa
Tytuł: ZUciekł pr?d w poldeczku 1.4
Wiadomość wysłana przez: Van w Marzec 31, 2006, 20:44:10 pm
Pierwsze sprawdz czy dochodzi napięcie do pompy paliwa. bezpieczniki i przekazniki do sprawdzenia. dobrze też sprawdzić tył bezpieczników czy wszystkie wsuwki łacz?. we wszystkie możliwe wtyczki pry?nij wd40.
Objawami takimi ce"ch*"e się uszkodzony czujnik połozenia wału.
Pompa po dłuższum postoju po przekręceniu kluczyka odzywa sie czy milczy jak grób?? jesli milczy no to poprostu gdzies w instalacji jest przerwa. moze to być nawet kostka przy stacyjce
Tytuł: ZUciekł pr?d w poldeczku 1.4
Wiadomość wysłana przez: Godzill w Kwiecień 02, 2006, 15:51:32 pm
jak milczy to tez moze byc spalona ale to ostatnia wersja. Nie ma iskry ? na wszystkich cylindrach? i jak to sie stało ? poprostu przyszedłes do garazu i niedziala czy był na dłuższym postoju czy sie cos działo z nim? moze  jakies zwarcie było? :?:
Tytuł: ZUciekł pr?d w poldeczku 1.4
Wiadomość wysłana przez: AndrewS#100 w Kwiecień 04, 2006, 15:24:23 pm
sprawdz tez wylacznik bezwladnosciowy pompy paliwa, profilaktycznie wcisnij go
Tytuł: ZUciekł pr?d w poldeczku 1.4
Wiadomość wysłana przez: mastah22 w Kwiecień 04, 2006, 17:08:52 pm
Cytat: "AndrewS#100"
sprawdz tez wylacznik bezwladnosciowy pompy paliwa, profilaktycznie wcisnij go
znajdyje sie on na lewym prawym nadkolu za filtrem powietrza,umocowany jest pionowo.Najlepiej to wypnij z niego wtyczke i ja po prostu zmostkuj.JA tez(dawno temu) zaciagnałem auto do elektromechanika bo był identyczny objaw koles wcisnal palcem i kazał zapalic :) Moj po prostu na tyle sie uszkodził  :shock:  ze aktywował sie sam po wjechaniu w jakakolwiek dziure...Wyrzuciłem,zmostkowałewm i jezdze do dzis.