FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Guciu1801 w Kwiecień 01, 2006, 14:58:45 pm
-
co moze byc przyczyna nierownej pracy abimexa (nierowny zaplon). Przy badaniu strobem kat zaplonu zmienia sie dosc znacznie, przy stalych obrotach.Czy czujnik PWK moze cos miec do tego? a silnik krokowy ? moze cewki? cewki sa ok chyba, bo autko chodzi na 4 gary(czasem nim jednak rzuci co objawia sie wlasnie tym zaplonem). Swiece sa nowe tak jak WNki. Pozdrawiam.
-
Z niecierpliwoscia poznam odpowiedz :)
-
ja tez :smile:
-
kto ma morawskiego niech sprawdzi od czego zalezy mapa zaplonu
napewno od predkosci obrotowej i ... od uchylenia przepustnicy ,czy cisnienia w kolektorze ?
jak bedzie wiadomo to przy tych czujnikach trzeba szukac przyczyny
tak wogole to na poczatku proponuje zczytac bledy kompa i zrobic reset
-
reset i czytanie błędów nic nie daje. nie ma błedów, zdrowy jest a szarpie dalej. ale to moze byc u mnie wilgoc. albo cos w tym stylu. musze przyuwarzyc kiedy mu tak odbija.
-
Na gazie, czy na benie? Bo może wina paliwa? Kiedy? jak mi zaczoł szaleć po zatankowaniu to zastanawiałem się czy szlag trafi mnie czy silnik-całe szczę?cie że wlałem tylko 10. Przeboje miałem zanim wyjeżdiłem zbiornik mimo, że dotankowałem "dobrej" do pełnego zbiornika. :cry:
-
rodzaj paliwa nie ma znaczenia
-
ja zalewam na shellu caly czas. NIe sadze, zeby tam bylo paliwo, ktore nie sluzy poldkowi. LPG nie mam.