FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ Hamulcowy => Wątek zaczęty przez: barthezo w Kwiecień 01, 2006, 20:59:57 pm
-
panowie mam znow problem z tym polonezem.
juz mnie zaczyna to wq_wiac....
mianowicie postawilem dzis auto, w krakowie i ruszylem a tu hamulec twardy jak skala i slaby jak cholera!!
i mysle ze to jest serwo, poniewaz przeczyscilem zaworek o ktorym mowicie w temacie
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?t=99&postdays=0&postorder=asc&highlight=twardy+hamulec&start=0
i nic to nie dalo...
hamulec jaki twardy jest taki jest...
dodam ze trzymajac hamulec wcisniety na zgaszonym aucie, i gdy odpalam w tym momencieauto pedal powinien troszke opasc a on caly czas tak samo twardy...
co to moze byc????
to pewnie serwo poszlo sie hulac tak???????
czy to pompka tez moze byc???????
a Jeszcze co najdziwniejsze!!
jak auto sobie chodzi na wolnych obrotach i trzymam wcisniety hamulec chodzi troszke wyzej na obrotach, a gdy tylko puszcze spadaja obroty do 600-700 i nawet gasnie czasem...
a gdsy znow wcisne pedal hamulca elegancko wchodzi na obroty...i puszcze go to obroty leca w dol....
pomocy bo sie :badass: :badass: :badass: :badass: :badass:
-
Je?li przy tym wci?niętym pedale nadal hamulec działa, to pompę można wykluczyć. Najpewniej serwo. Zobacz czy przy pracuj?cym silniku przy wciskaniu hamulca nic nie dzieje się z obrotami silnika lub czy nie zaczyna przez moment dziwnie pracować.
-
serwo nieszczelne
-
no to na bank serwo.odł?cz serwo i zobacz czy jest jaka? zmiana
-
myslę ze ci serwo padło ale czy ono ma az taki wpływ na silnik ?? oczywiscie podcisnienie z kolektora wspomaga serwo ale zeby serwo hamowało silnik??
-
Nie hamuje lecz silnik przez nieszczelne serwo łapie "lewe" powietrze przez co wyra?nie zmieniaj? się obroty.
-
Kobiety lubi? bardzo twarde :)
a tak serio to serwo idzie się ajciu
-
no to hamuje :mrgreen: nie no oczywiscie wiem juz o co chodzi. Proponuje pozbycie się tego przewodu ł?cz?cego kolektor z serwem. Zobaczysz efekty. I mozesz sie juz zabierac za wyjmowanie serwa z samochodu :roll: myle się :?:
-
45 minut wymiana serwca trawala:D
motywacja byla dziewczyna czekajaca u gory:D
kupilem jakis badziew na allegro kiedys i on wlasnie siadl...
zalozylem to stare i teraz gumy graja jak tralalala:D
troszke wqKwiajacy ten poldas ale da sie wytrzymac:D
-
wszedzie sie zdaza
mi np jeszcze nie trafilo sie dziorawe sprzeglo w zadnym wytworze polskiej motoryzacji
a w jednej fiescie padlo
poprostu guma sie starzeje i nie znasz dnia ani godziny
-
z tym tez może być dobrze przez miesi?c ydzień godzinę , guma parcieje a nie wiesz w jakich warunkach to serwo leżało , do fotki na pewno było ładnie poobcierane- przypucowane , szkoda według mnie zachodu ;)
-
Dzieki za rade, wiec nie ma sensu tego kupowac
pozdrawiam
-
u mnie tez padło serwo ale bylo z nim sporo meki bo do silinka gsi dodali kolektor ktory przeszkadza w wyjeciu serwa ale jakos sie udalo, a co do używanych serw to nie ma co oszczedzac na uzywanych lepiej kupic nowe i miec spokuj a nie za jakis czas znowu wymieniac!! bo nie widac w jakim stanie jest w ?rodku a i nie ma jak jego rozkrecic :roll:
[ Dodano: 2006-04-12, 20:49 ]
moje serwo 8 letnie wygladało jak nowka wiec nie wiem co myslec o tym skorodowanym serwie ktore chcesz kupic, jeszcze raz poradze ci kupno nowego serwa :!: