FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: koliberek w Kwiecień 08, 2006, 13:51:31 pm

Tytuł: Caro z zamontowan? wspom? - trzeba zmieniać wspornik prawy?
Wiadomość wysłana przez: koliberek w Kwiecień 08, 2006, 13:51:31 pm
kupowałem dzi? wkład do wspornika ukł. kier. (ten przy prawym kole) i przy okazji zapytałem się o nowy wspornik, a sprzedawca się pyta, czy jest wspoma czy nie - bo ten do układu ze wspomaganiem ma "w?sa" i ogranicznik - a ja wspornika nie zmieniałem po założeniu wspomy (wersja koreańsko-japońska z ogranicznikiem podobno wewn?trz).
Jest wymagany wspornik z ogranicznikiem czy można je?dzić na zwykłym?
Tytuł: Caro z zamontowan? wspom? - trzeba zmieniać wspornik prawy?
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 08, 2006, 14:12:49 pm
jezdzic mozna ,ale jak za mocno skrecisz kolami to ci obszoruje kolo
napewno to uslyszysz ,wiec nic nie zepsujesz
Tytuł: Caro z zamontowan? wspom? - trzeba zmieniać wspornik prawy?
Wiadomość wysłana przez: koliberek w Kwiecień 08, 2006, 14:26:25 pm
a wła?nie że nie da się tak bardzo skręcić koła, aby jaki? jego element dotkn?ł do podwozia...
pewnie blokuje ten ogranicznik w przekładni (zakładam, że ten w przekładni blokuje w obie strony, a nie tylko przy skręcie w lewo - bo wtedy rzeczywi?cie trzeba by dać ten przy prawym  kole, aby co? blokowało układ przy skręcie w prawo...)
wpomę mam już ponad pół roku i żadnych ocierań nie słyszałem przy max skrętach
Tytuł: Caro z zamontowan? wspom? - trzeba zmieniać wspornik prawy?
Wiadomość wysłana przez: Wafel w Kwiecień 08, 2006, 15:58:53 pm
ja chyba mam wspome korea i bez ograniczników - ale przy max skręconych kołach spadaj? obroty na silniku bo dalej nie mozna kręcić, a wspoma nadal chce :)