FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Godzill w Kwiecień 09, 2006, 21:31:45 pm
-
jak wyzej w temacie podczas skrecania w prawo słychac trzask przy nastepnym zakrecie w prawo nie słychac natomiast przy skrecie w prawo potem w lewo s? 2trzaski odwrotnie tez sprawdzalem gumy wygladaj? nie?le bujalem samochód recznie to nie słychac tego tylko podczas jazdy , podlewarowałem go i zaczelem szarpac kolem nie słychac nic .mozliwe ze półoska wyskoczyła i sie tak trzaska? :(
-
Pewnie masz tarcze na tyle?? jesli tak to pier?cień na póło?ce dostał luzu i tarcza pyka o mocowanie zacisku.
-
tak mam tarcze ,mowa o tym pierscieniu za łozyskiem?
[ Dodano: 2006-04-10, 00:17 ]
i pytanie na przyszłosc mozna załozyc 2pierscienie tak dla pewno?ci ?
-
Godzill,
może to być powód:
1 sprawdz gumy na tulejach w resorach!
2 sprawdz dr?żki stabilizatora z tyłu!
3 zdejmij koło i zacisk! chwyć za tarcze! i szarp jak by? chciał j? wyci?gn?ć tam i spowrotem!
i góra dół.
i powiedz co zaobserwowałe?!
-
witam
według mnie sprawd? mocowanie linki od ręcznego hamulca, na pewno linka ociera się o odważnik od wyważania kół...
Przerabiane kilka razy...
:)
-
Homik,
OOOOOOOOO!
to gdzie ta linka idzie? :shock:
wysoce nie prawdopodobne!
-
1.szarpalem tarcz? nic nie wyszarpalem
2. to nie jest pykanie tylko odgłos jakby kto? młotem walił w kowadło
obstawiam na ten pier?cien niestety dowiem sie za kilka dni
gumy(tuleje) zmienie przy okazji ;)
[ Dodano: 2006-04-11, 01:47 ]
nie chce zakł?dac nowego tematu wiec zapytam w tym
musze zmienic tuleje wachaczy z przodu
czy jak od górnego wachacza sciagne tuleje to sprezyna sie nie odegnie ?
i bede mogł włozyc spowrotem czy trzeba sie siłować z tym ,moze ktos ma jakis sposób na to ?
:!: :?:
-
Godzill,
1 odkręcasz i wyci?gasz amor!
2 jak niechcesz dostać fedr? w zęby to se ?ci?gacz załatw!
3 odkręcasz i wybijasz sworzeń!(wiadomo jak)
4 odkręcasz mocowanie wachacza i ?rube z przodu.
6 i masz wachacz na zoli!
czy có? pomin?łem?
8)
montaż w odwrotnej kolejno?ci sie wie!
-
Zak#1907 jak by nie było linka od recznego, jest przymocowana do resora, i jak by nie było przechodzi do?ć blisko felgi, u mnie nast?piło zerwanie się opaski która trzymała pancerz linki ręcznego i miałem nie stukanie ale wła?nie walenie od tylnego prawego koła, a dokł?dnie o ten odważnik, już nawet ko?ci wymieniłem i inne g... ale niestety "walenie" nadal było, aż do momentu jak zauważyłem przytarty nieznacznie pancerz. Więc dlaczego mówisz mało prawdopodobne ?
U ciebie linka do czego jest mocowana, bo u mnie własnie do resora?
-
tak myslałem ze bedzie problem z amorem a sciagacza nie mam sk?d załatwic :mad:
-
tak myslałem ze bedzie problem z amorem a sciagacza nie mam sk?d załatwic :mad:
z amorem nie jest problem , problem jest ze sprężyn? , ona czesto trafia w zęby
jak będziesz wymieniał tuleje to nie tłucz ich młotkiem , zniszczysz choć nie będzie widać i za chwilę znowu wymiana , ja już tłukłem i na sucho i przez dechę i rurke i dupa.Znajdż w okolicy jakis zakład co maj? prasę , nie musi być duża , u mnie kole? - kowal za 20 na browca wyciska stare ( daje mi czas na oczyszczenie czy to ko?ci czy wachacza ) i wciska nowe , ł?cznie zrobiłem wtedy 6 tuleji co trwało 30 min. z moim pieszczeniem się ;)
-
dobre dzieki za rade o tym niewiedzialem ;)
[ Dodano: 2006-04-15, 21:04 ]
znam przyczyne traszkania sie w tylnim zawieszeniu odziwo pierscien jest na miejscu ale w łozysku zostało tylko 5kulek reszta sie chyba zmieliła :mrgreen: