FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Boczek w Kwiecień 10, 2006, 13:15:21 pm
-
Stało się co? zupełnie nieoczekiwanego. Sami zobaczcie co się stało. Kto? może to wytłumaczyć bo ja zupełnie nie wiem o co chodzi. Jest to nitka od poziomu paliwa.
(http://img87.imageshack.us/img87/6071/p41000010qs.th.jpg) (http://img87.imageshack.us/my.php?image=p41000010qs.jpg)
(http://img85.imageshack.us/img85/4734/p41000040rh.th.jpg) (http://img85.imageshack.us/my.php?image=p41000040rh.jpg)
Dlaczego :?:
-
dlaczego sie spalilo ?
bo plynal za duzy prad :P
a dlaczego plynal za duzy prad ?
musisz sprawdzic czy wskaznik nie ma jakis zwarc
ewentualniemechanizm sygnalizujacy moze miec zwarcia
-
Raczej nie ma bo wymieniłem cał? tyln? mate i działa. Płyn?ł za duży pr?d poniewasz je?dziłem na rezerwie? bez sensu
-
ewidentnie za duzy prad ;)
dlaczego? hmmm... tak gruba sciezka nie spali sie od byle czego (ewentualnie wada fabryczna).... z tego co widze to ta sciezka wyglada na wspolny + lub wspolna mase... sprawdz wszystkie zaroweczki, czasami palac sie robia zwarcie na tyle male ze nie spali sie bezpiecznik i na tyle duze by sciezka nie wytrzymala
-
To jest ?cieszka od + do rezerwy wska?nika paliwa
-
Za karę sie spalilo... :twisted:
A tak powaznie to ile kosztuje taka mata, pytam z ciekawosci, ale mam nadzieje ze mnie to nie spotka...
-
Szczerze mówi?c to nie wiem bo miałem drugie zagary.
-
To jest ?cieszka od + do rezerwy wska?nika paliwa
no kurka nie mam nigdzie schematu tej maty ze sciezkami wiec nie bede sie wychylal z teoriami... ale na zdjeciu widac przynajmniej dwa odbiorniki na tej sciezce - zarowke i wskaznik...
-
Si. To jest żarówka od rezerwy
-
no to przyczyna moze byc jeden z tych dwoch odbiornikow lub cos co moglo przypadkiem dotknac samej sciezki lub tej widocznej na zdjeciu elektrycznej kocowki wskaznika...
-
to jest jakie? rozwi?zanie. W takim razie pozostaje pytanie czy na tej ?cieszcze plus jest cały czas czy po stacyjce?
-
wszystkie wskazniki podnosza sie po stacyjce... wiec i tu nie powinno byc wyjatku ale 100% pewnosc moze dac Ci tylko pomiar miernikiem. Niestety nie mialem okazji tego sprawdzic osobiscie...
-
Mysle ze sciezka miala wade. Prawdopodobnie miala jakis ubytek, zaczela sie grzac i w koncu szlag ja trafil. Prawdopodobnie :) Jedyne co wiemy na pewno to to ze K=1000 hehe
-
Senn#1869,
jeszcze przed przeczytaniem twojego postu nasuneło mi się ta sama my?l!(bez ?ciemy)
no to chyba wszystkie kilka sposobów na "ile sposobów może sie uszkodzić ?cieżka"? ;)