FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Boczek w Kwiecień 10, 2006, 13:15:21 pm

Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Boczek w Kwiecień 10, 2006, 13:15:21 pm
Stało się co? zupełnie nieoczekiwanego. Sami zobaczcie co się stało. Kto? może to wytłumaczyć bo ja zupełnie nie wiem o co chodzi. Jest to nitka od poziomu paliwa.

(http://img87.imageshack.us/img87/6071/p41000010qs.th.jpg) (http://img87.imageshack.us/my.php?image=p41000010qs.jpg)

(http://img85.imageshack.us/img85/4734/p41000040rh.th.jpg) (http://img85.imageshack.us/my.php?image=p41000040rh.jpg)

Dlaczego  :?:
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: KGB w Kwiecień 10, 2006, 14:57:04 pm
dlaczego sie spalilo ?
bo plynal za duzy prad :P
a dlaczego plynal za duzy prad ?
musisz sprawdzic czy wskaznik nie ma jakis zwarc
ewentualniemechanizm sygnalizujacy moze miec zwarcia
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Boczek w Kwiecień 10, 2006, 15:25:55 pm
Raczej nie ma bo wymieniłem cał? tyln? mate i działa. Płyn?ł za duży pr?d poniewasz je?dziłem na rezerwie? bez sensu
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Osfald w Kwiecień 10, 2006, 16:28:18 pm
ewidentnie za duzy prad  ;)

dlaczego? hmmm... tak gruba sciezka nie spali sie od byle czego (ewentualnie wada fabryczna)....  z tego co widze to ta sciezka wyglada na wspolny + lub wspolna mase... sprawdz wszystkie zaroweczki, czasami palac sie robia zwarcie na tyle male ze nie spali sie bezpiecznik i na tyle duze by sciezka nie wytrzymala
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Boczek w Kwiecień 10, 2006, 20:44:50 pm
To jest ?cieszka od + do rezerwy wska?nika paliwa
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: PeNY#1816 w Kwiecień 11, 2006, 10:20:12 am
Za karę sie spalilo...  :twisted:

A tak powaznie to ile kosztuje taka mata, pytam z ciekawosci, ale mam nadzieje ze mnie to nie spotka...
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Boczek w Kwiecień 11, 2006, 12:38:56 pm
Szczerze mówi?c to nie wiem bo miałem drugie zagary.
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Osfald w Kwiecień 11, 2006, 13:53:28 pm
Cytat: "Boczek#1851"
To jest ?cieszka od + do rezerwy wska?nika paliwa


no kurka nie mam nigdzie schematu tej maty ze sciezkami wiec nie bede sie wychylal z teoriami... ale na zdjeciu widac przynajmniej dwa odbiorniki na tej sciezce - zarowke i wskaznik...
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Boczek w Kwiecień 11, 2006, 14:07:07 pm
Si. To jest żarówka od rezerwy
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Osfald w Kwiecień 11, 2006, 14:16:12 pm
no to przyczyna moze byc jeden z tych dwoch odbiornikow lub cos co moglo przypadkiem dotknac samej sciezki lub tej widocznej na zdjeciu elektrycznej kocowki wskaznika...
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Boczek w Kwiecień 11, 2006, 14:22:22 pm
to jest jakie? rozwi?zanie. W takim razie pozostaje pytanie czy na tej ?cieszcze plus jest cały czas czy po stacyjce?
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Osfald w Kwiecień 11, 2006, 15:39:44 pm
wszystkie wskazniki podnosza sie po stacyjce... wiec i tu nie powinno byc wyjatku ale 100% pewnosc moze dac Ci tylko pomiar miernikiem. Niestety nie mialem okazji tego sprawdzic osobiscie...
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Senn#1869 w Kwiecień 14, 2006, 09:47:57 am
Mysle ze sciezka miala wade. Prawdopodobnie miala jakis ubytek, zaczela sie grzac i w koncu szlag ja trafil. Prawdopodobnie :) Jedyne co wiemy na pewno to to ze K=1000 hehe
Tytuł: Jak? kto? dlaczego? zegary w plusie
Wiadomość wysłana przez: Zak w Kwiecień 16, 2006, 23:49:30 pm
Senn#1869,
jeszcze przed  przeczytaniem twojego postu nasuneło mi się ta sama my?l!(bez ?ciemy)

no to chyba wszystkie kilka sposobów na "ile sposobów może sie uszkodzić ?cieżka"? ;)