FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Defender w Kwiecień 14, 2006, 18:19:52 pm
-
Mam Polda 1.6 GLE z 92r., w?skie o?ki, stare zegary. Pytanie: gdzie w nim do cholery jest przerywacz od kierunkowskazów? Jak macie zdjęcie to podrzućcie lub opiszcie jak może wygl?dać. Pojechałem na szrot, ale kole? powiedział, że muszę mu przywie?ć mój przerywacz, bo było sto tysięcy różnych typów i nie wie jaki mi dać, a nie powie mi gdzie może być, bo mówi, że w każdym modelu jest gdzie indziej. Nie posłucham też, gdzie jest, bo już wysiadł.
-
W przej?ciówce z 90 r był schowany niedaleko r?czki do otwierania maski...co? w kierunku jakby? chciał rękę wsadzić za zegary "od du...strony" :mrgreen: Plastikowe kwadratowate pudełko ze spor? jedn? wtyczk?.Przykręcony do przegrody silnika nakrętk? na klucz bodajże 10 mm
-
To chyba nie to. ;) Taki aluminiowy walec z uchwytem pod ?rubę M6 powyżej łapki do otwierania maski.
-
wesley, ma racje. Ja mam przej?ciówke z 91 roku i tam jest czarny plastki, natomiast w polonezie z 86 roku (też w moim posiadaniu) jest tak jak pisze Meggido, . Najpro?ciej jeżeli chcesz to wymienić to zdejmij zegary.
-
W Caro z 92 roku przerwywacz od kierunkow jest za zegarami po lewej stronie take czarne plastikowe pudelko przykrecone do nadwozia (nowe chyba 40 zx) , zreszta jak ci dziala co
kolwiek , to wlacz kierunek/awaryjne i naslu"ch*". Cenzura to n.a.s.l.u."ch*"
:P
PZDR Pluton
-
To chyba nie to. ;) Taki aluminiowy walec z uchwytem pod ?rubę M6 powyżej łapki do otwierania maski.
To jest przerywacz. Defender w Twoim 92 musi być taki.
-
pluton_14#1889, ?wiatła awaryjne maj? osobny przerywacz, wiec nic mu to nieda. w moim poldzie również jest koło r?cziki do otwierania maski, ale mozna bardzo łatwo zamontowac jakis inny np z 126p koszt nowego to 15 zł mówie bo ja taki mam.
-
Ale jesli chodzi o elektoniczny przerywacz w mr91 to ma w sobie przerywacz od awaryjnych i kierunkow.
o to lotto:
http://www.allegro.pl/item98011387_przerywacz_kierunkowskazow_polonez_i_inne_.html
PZDR Pluton
-
Dobrze, ze jest zdjęcie. Mi nie mrugaj? ani zwykłe, ani awaryjne, więc w?tpie, że maj? osobny. Nie ma czego nasłuchiwać, bo już nie działa!!!!!!!! Z tym, że s? pod zegarami-to znaczy że muszę odkręcać dechę?
-
Odkręć sam daszek od zegarów i wyjmij zegary.
-
I w lewej czesci dziury bedzie to ustrojstow przykrecone do nadwozia :D
PZDR Pluton
-
Defender,
mam to ustrojstwo!
a namiary które tu podano s? dobre! ;)
-
Odkręć sam daszek od zegarów i wyjmij zegary.
I w lewej czesci dziury bedzie to ustrojstow przykrecone do nadwozia :D
I faktycznie tam to było. ten przerywacz nosi tajemnicz? nazwę K-68 i troche popaprany dostęp. Na szrocie kupiłem go za 10zł i jako? dałem rady wymienić. Dzięki za pomoc.
edit - t#1840 ;)
-
a czy role przerywacza w mr93 pełni APE?? bo tam jest zreszta przykrecone...Mam czasem jazdy jak uj,zapale auto i nie zgasnie mi mrygajacy pedał hamulca po nacisnieciu i tym samym albo straca sie kierunki albo zamiast mrugac to swieca ciagle,zawsze pomaga ponowne przekrecenie stacyjki :) Olewałem to ale zaczyna mnei juz to denerwowac :) Musze ez dopasc wkoncu przekaznik do czasowego wyłaczania swiatełka w podsutce.
-
U mnie też miałem przerywacz nad łapk? do otwierania maski. Najlepszy dostep od licznika, ale i tak hardkorowo umieszczone badziewie. Wymieniałem je bo (pewnie nie tylko mi) kierunkowskaz zapier...alał jak szalony po naci?nięciu stopu. Stało mi się to, gdy zamontowałem dodatkow? lampę stopu. Kupiłem nowy i teraz ?miga jak tralala :D
-
Ja miałem taki efekt że jak napięcie nieco przysiadało (chodziła dmuchawa, ?wiatła i nacisnałem stop) to lewy kierunek zapierdzielał szybciej. Ale tylko lewy żeby było ?mieszniej, pomimo że wszystko ?wieciło prawidłowo. Przyczyn? okazał sie naderwany przewód masy w tylnym lewym kloszu. |wiatła niby działały poprawnie ale moduł przez to ?wirował
-
Panowie, pytanie o kierunki w Borewiczu. Na zestawie jest jedna kontrolka, a co rozdziela sygnal na lewy i prawy? pytam pod katem instalacji od Caro po 93 r i zestawem wskaznikow od Borka
-
Rozdziela przełącznik przy kierownicy.
W Borku masz 1 kontrolkę z przerywacza
W caro kontrolki są podłączone do obwodów żarówek.
Jeśli chcesz wsadzić wskaźniki z borka do caro trzeba zastosować 2 x diodę prostowniczą
Jeśli chcesz wsadzić wskaźniki z Caro do borka to trzeba wyrowadzić sygnał na lewy i prawy kierunek np z wiązki w progu, lub przełączniku zespolonym.
-
Zestaw wskaznikow chce wrzucic do instalacji z caro, dzieki za info.