FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: bakazar w Kwiecień 14, 2006, 20:29:21 pm
-
Witam!
Wska?nik poziomu paliwa nie działa oraz nie ?wieci się kontrolka rezerwy paliwa gdy powinna.
Pływak wykręciłem i sprawdziłem, bezpieczniki również. Auto to Atu Plus.
Co mogło się stac ?
-
Witam!
Wska?nik poziomu paliwa nie działa oraz nie ?wieci się kontrolka rezerwy paliwa gdy powinna.
Pływak wykręciłem i sprawdziłem, bezpieczniki również. Auto to Atu Plus.
Co mogło się stac ?
a masz mase?
-
Wszystko jest podłaczone tak jak ma być, nawet wsówki przeczy?ciłem papierem ?ciernym od masy również, to raczej nie to.
-
napiecia na wskazniku (w licznikach) sprawdzone?
-
Niestety w Plusach trzeba ?ci?gac cał? deske żeby sie tam dostac i tego nie robiłem ale zauważyłem dzis cos, a mianowicie: tankuj?c benzynę na stacji wskazówka przesuwała sie do góry czyli wszystko ok.
W takim razie poł?czenia wygl?daj? na dobre, pływak tez. Pozostaje problem opadania pływaka(i wskazówki wskażnika razem z nim). Pływak sprawdzałem nie ma szans zeby sie o cos zaczepiałw baku. Macie jakie? pomysły? Może się wytrzeć potencjometr na pływaku?
-
moze sie wytrzec... z tego co pamietam to np. w Ladach byly potencjometry drutowe i czesto przecieral sie wlasnie drut oporowy... ale przy takiej usterce klopoty bylyby zarowno przy napelnianiu jak i oproznianiu zbiornika...
-
Niestety w Plusach trzeba ?ci?gac cał? deske żeby sie tam dostac
:shock: :shock:
od kiedy? :eek:
pierwsze słysze :mrgreen:
-
Niestety w Plusach trzeba ?ci?gac cał? deske żeby sie tam dostac
:shock: :shock:
od kiedy? :eek:
pierwsze słysze :mrgreen:
jasne, ze nie trzeba calej... wystarczy to czarne cos (maskownica?) wokolo licznikow odkrecic i juz mamy zegary w rece :)
-
a to nawet nie wiedziałem ;) (bo nie ?ci?gałem) ale tak wygl?dało jakby trzeba było :-D
Co do potencjometru to pomy?lałem, że mogła się wytrzeć blaszka na tym niższym poziomie (niżej był duuuuzo bardziej eksploatowany bo zawsze jeżdze na oparach :twisted:)
Jeszcze to sprawdzę na wykręconym i podł?czonym pływaku ale je?li to nie będzie to, to lipa i rzeba będzie szukać dalej :(
-
bakazar,
jazda na "oparach" może kosztotać równowarto?ć ceny pompy paliwa! :?
chyba że masz odcięcie pompy! 8)
-
boczek mial cos podobnego chyba..
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?p=196390#196390
-
a moze poprostu sam wska?nik poszedl sie... przejsc?
-
już miałem brać się za zegary ale zrobiłem cos innego. Wykręciłem pływak, podł?czyłem i sprawdziłem w całym zakresie ruchu, działa wszystko:shock:
Jednak musi sie w zbiorniku zaczepiać o co? ale tak ni st?d ni zow?d? to s? jakie? czary albo co :D
Problem jeszcze nie został rozwi?zany i już nie wiem gdzie szukać przyczyny:(