FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Układ dolotowy i wydechowy => Wątek zaczęty przez: utek w Kwiecień 26, 2006, 18:04:45 pm
-
Może to już było, ale nie mogłem znaleŹć, więc pisze.
Jak dziś czyściłem filtr powietrza w Plusie GLI, to wlot jest przystawiony taką blaszką mocowaną na stałe.Wygląda to tak, jakby od strony wlotu była podwójan ściana. Tak pomyślałem, czy nie można by wyciąć tego. Powietrze łatwiej by wtedy docierało do silnika. (tak mi się wydaje). Ale nie wiem jaki to będzie miało wpływ na pracę silnika, spalanie itp. Samochód ma LPG.
-
ja mialem wywalona ta blaszke i negatywnmych skutkow nie zauwazylem wiec wywal :mrgreen:
-
Tylko po co? :D
-
ja mialem wywalona ta blaszke i negatywnmych skutkow nie zauwazylem wiec wywal :mrgreen:
A jakie? pozytywne? W ga?niku jak dostaje więcej powietrza i zimnego to lepiej je?dzi.
-
ja mam szpryce ,wiec nie wiem jak bedzie w przypadku gaznika, a czy to cos daje to by nam hamownia powiedziala, bo tuning PSYCHOLOGICZNY to to spelnilo i JAKBY lepiej sie wkrecal :roll:
-
lepiej wywalic blszke (jeszcze nie wycialem) i klapke od cieplego powietrza - rure tez wywalic i zatkac wlot
bedzie bral tylko zimne z zza reflektora
no chyba ,ze masz tego GLE bez gazu ,to lepiej klapki nie wywalac (choc znajac zycie termostat dawno sie spier... i caly czas daje cieple z nad kolektora)
-
ja mam szpryce ,wiec nie wiem jak bedzie w przypadku gaznika, a czy to cos daje to by nam hamownia powiedziala, bo tuning PSYCHOLOGICZNY to to spelnilo i JAKBY lepiej sie wkrecal :roll:
Ja też to chce przy wtrysku zrobić. Przy ga?niku już tak mam i tam jakie? efekty s?. A tu nie wiem, czujniki, komputery itd. Może zgłupieje do końca jak mu to zrobie?
-
ja mam szpryce ,wiec nie wiem jak bedzie w przypadku gaznika, a czy to cos daje to by nam hamownia powiedziala, bo tuning PSYCHOLOGICZNY to to spelnilo i JAKBY lepiej sie wkrecal :roll:
Ja też to chce przy wtrysku zrobić. Przy ga?niku już tak mam i tam jakie? efekty s?. A tu nie wiem, czujniki, komputery itd. Może zgłupieje do końca jak mu to zrobie?
no co Ty... nie przesadzajmy, to nie jest japonski shit wypchany elektryka od gory do dołu :D ogolnie jest tak ze dla beny lepsze cieple powietrze ale dla gazu zimne. dlatego jesli jezdzisz na gazie to bedzie lepiej chodzil. po zabiegu raczej wymagana regulacja gazu. z drugiej strony jesli zapalasz na benie i przelaczasz np przy 50 stopniach to zauwazysz ze wiecej pali beznyny (odciales cieple powietrze)...
-
hehe... poki co u mnie dolot wyglada tak (Caro Plus GLI):
(http://img134.imageshack.us/img134/735/dsc003003dv.th.jpg) (http://img134.imageshack.us/my.php?image=dsc003003dv.jpg)
:mrgreen:
-
hehe... poki co u mnie dolot wyglada tak (Caro Plus GLI):
[url=http://img134.imageshack.us/img134/735/dsc003003dv.th.jpg]Obrazek (http://img134.imageshack.us/my.php?image=dsc003003dv.jpg)[/URL]
:mrgreen:
No to raczej kiepsko, bo ciagnie cieple powietrze z komory silnikowej....a spalanie stukowe masz?
-
A mój dolot prezentuje sie tak w Caro Plus GLi :mrgreen:
(http://img84.imageshack.us/img84/9250/dolotbyobrso6sx.th.jpg) (http://img84.imageshack.us/my.php?image=dolotbyobrso6sx.jpg)
sory za jako? foty ale robiona była telefonem 8)
-
hehe... poki co u mnie dolot wyglada tak (Caro Plus GLI):
[url=http://img134.imageshack.us/img134/735/dsc003003dv.th.jpg]Obrazek (http://img134.imageshack.us/my.php?image=dsc003003dv.jpg)[/URL]
:mrgreen:
No to raczej kiepsko, bo ciagnie cieple powietrze z komory silnikowej....a spalanie stukowe masz?
oj widze, ze kolega nie jechal takim samochodzikiem... u mnie narazie chula bez problemow juz... drugi dzien :roll:
co do cieplego to rzeczywiscie mozna zgodzic sie, ze na postojach ciagnie cieple... co do jazdy... bynajmniej! powiedzialbym, ze temp powietrza jest srednia w okolicy filtra (mierzylem nawet... po serii pomiarow bede mowil cos wiecej). Mysle ze w nowszych samochodach gdzie istnieje duza zabudowa komory silnika daloby sie wyznaczyc rozklad temperatur... w przypadku poloneza temp powietrza na takim filtrze jest dosc stochastyczna
co do spalania stukowego.... hmmm... slyszalem, ze na LPG osiagnac stan spalania stukowego jest ciezko :mrgreen:
auto ladnie przyspiesza, wydaje sie byc bardziej elastyczne (ale to byc moze jest tylko autosugestia wlasciciela :roll: a moze skutek wymienionej uszczelki)
Pojezdzimy zobaczymy 8)
-
hehe... poki co u mnie dolot wyglada tak (Caro Plus GLI):
[url=http://img134.imageshack.us/img134/735/dsc003003dv.th.jpg]Obrazek (http://img134.imageshack.us/my.php?image=dsc003003dv.jpg)[/URL]
:mrgreen:
No to raczej kiepsko, bo ciagnie cieple powietrze z komory silnikowej....a spalanie stukowe masz?
oj widze, ze kolega nie jechal takim samochodzikiem... u mnie narazie chula bez problemow juz... drugi dzien :roll:
co do cieplego to rzeczywiscie mozna zgodzic sie, ze na postojach ciagnie cieple... co do jazdy... bynajmniej! powiedzialbym, ze temp powietrza jest srednia w okolicy filtra (mierzylem nawet... po serii pomiarow bede mowil cos wiecej). Mysle ze w nowszych samochodach gdzie istnieje duza zabudowa komory silnika daloby sie wyznaczyc rozklad temperatur... w przypadku poloneza temp powietrza na takim filtrze jest dosc stochastyczna
co do spalania stukowego.... hmmm... slyszalem, ze na LPG osiagnac stan spalania stukowego jest ciezko :mrgreen:
auto ladnie przyspiesza, wydaje sie byc bardziej elastyczne (ale to byc moze jest tylko autosugestia wlasciciela :roll: a moze skutek wymienionej uszczelki)
Pojezdzimy zobaczymy 8)
U mnie niestety dzwoni nawet na LPG :(
-
Skad taka teoria,ze dla benzyny lepiej jesli powietrze jest cieple. Z tego co pamietam ze szkoly w zimnym powietrzu przypada wieksza ilosc tlenu na jednostke objetosci, a powietrze kiedy wpada do silnika i tak sie nagrzewa.
Powietrze znad kolektora potrzebne jest przy niskiej temperaturze, zeb zapobiegac skarblaniu sie mieszanki na sciankach przepustnicy.
Po za tym wycinanie blaszki i kierowanie strumienia powietrza o wiekszej sile nie ma sensu przy predkosciach jakie na ogol sie rozwija.
-
dla gznika przydaje sie te cieple powietrze z nad kolektora wydechowego ,poniewaz cieple lepiej sie miesza z benzyna
termostat ma utrzymywac klapke w odpowiednim polozeniu i jak sie silnik nagrzeje to ma byc brane zimne powietrze (bo i tak juz kolektor ssacy jest cieply i nawet sam gaznik)
niestety nie widzialem jeszcze dzialajacego termostatu ,wiec lepiej nastawic na zimne (w fazie rozgrzewania bedzie mieszance gorzej ,a pozniej juz bez wniku)
choc z drrugiej strony jak ktos jezdzi tylko po miescie na malych odcinkach ,to cieple powietrze moze dac jakis efekt w postaci nizszego zuzycia paliwa - ale to trzeba by bylo dokladnie pomierzyc
-
hehe... poki co u mnie dolot wyglada tak (Caro Plus GLI):
[url=http://img134.imageshack.us/img134/735/dsc003003dv.th.jpg]Obrazek (http://img134.imageshack.us/my.php?image=dsc003003dv.jpg)[/URL]
:mrgreen:
Widzę że masz podobn? instalację LPG jak u mnie, bo zamiast pokrętła masz ten czujnik czy co? tam. Ile płacisz za regulacje instalacji? Jeżeli można wiedzieć to ile kosztowała cała instalacja?
Ja na razie zostawiłem ta blaszkę w filtrze, ale zrobiłem na sztywn? t? klapkę przy termostacie żeby łapała tylko zimne powietrze. Muszę przyznać, że z tym co było do tej, pory widzę wyra?n? różnice. Pewnie silnik łapał tylko ciepłe powietrze.
-
niestety nie widzialem jeszcze dzialajacego termostatu ,wiec lepiej nastawic na zimne
Ludzie cuda! Mnie dziala prawidlowo termostat, nie to nie mozliwe... :|
kiedys sie zastanawialem po co ta rura jest do obudowy filtra skoro ten otwor i tak jest zatkany, przejechalem kawalek i przypadkiem znow zagladam pod maske i patrze a ta klapka sie co nieco otwarla, bajerka :D
-
Ozi, a pisałe? kiedy?, że twój silnik jest tragiczny. :smile: Jednak to nieprawda, skoro termostat powietrza Ci działa :D
-
Odwiesil sie gdy poczul wysoka temperature (zrobic 20km bez chlodzenia i bez skutkow ubocznych typu wymiana uszczelki pod glowica itp.) :twisted: Faktycznie po przegrzaniu silnik zaczol lepiej jezdzic, w chwile sie nagrzewa, wczesniej po 50km jazdy w cieply dziec silnik nie osiagal temp 90st - tylko tlucze sie ze az strach. Slyszac te odglosy dochodzace spod maski podczas jazdy, masz takie uczucie ze silnik sie zaraz rozleci. :?
-
A jak można sprawdzić czy termostat powietrza działa?? Bo jak do tej pory to co zagl?dam to jest w pozycji ciepłe powietrze- nawet gdy wróce z trasy i chodzi wentylator to jak zdejmę rure od zimnego pow. to termostat jest nastawiony na ciepłe. czy to jest dobrze ( nie wiem może otwiera sie podczas jazdy czy jak ??) A co do jego zablokowania- co my?licie gdyby zamiast tej rurki co idzie od kolektora wydechowego włożyć dłuższ? a drugi jej koniec dać za reflektor obok tej od zimnego. Czy to co? da??
-
niestety nie widzialem jeszcze dzialajacego termostatu ,wiec lepiej nastawic na zimne
Ludzie cuda! Mnie dziala prawidlowo termostat, nie to nie mozliwe... :|
kiedys sie zastanawialem po co ta rura jest do obudowy filtra skoro ten otwor i tak jest zatkany, przejechalem kawalek i przypadkiem znow zagladam pod maske i patrze a ta klapka sie co nieco otwarla, bajerka :D
no widzisz ,a ja nigdy sie nie musialem zastanawiac :P
masz szczescie - kumpel ma ten sam rocznik co ty i u niego nie dziala
u mnie od dawna nie dziala (sprawdzone ostatecznie ,bo wrzucilem termostat do wrzatku
A jak można sprawdzić czy termostat powietrza działa?? Bo jak do tej pory to co zagl?dam to jest w pozycji ciepłe powietrze- nawet gdy wróce z trasy i chodzi wentylator to jak zdejmę rure od zimnego pow. to termostat jest nastawiony na ciepłe. czy to jest dobrze ( nie wiem może otwiera sie podczas jazdy czy jak ??) A co do jego zablokowania- co my?licie gdyby zamiast tej rurki co idzie od kolektora wydechowego włożyć dłuższ? a drugi jej koniec dać za reflektor obok tej od zimnego. Czy to co? da??
wywal klapke i termostat ,zatkaj wlot z boku
na wtrysku to rybka ,w lato tym bardziej
na zime mozesz zatkac glowny wlot ,a otworzyc ten z cieplym (jezeli nie masz gazu)
albo ewentualnie wykorzystac klapke seryjna
czyli:
wywalasz termostat
wiercisz dziorke w osce klapki ,gwintujesz
wkrecasz srubke (moze byc motylkowa) dajesz pod nia gumowa podkladke
i masz regulacje na srubke
-
a co za problem kupic za dwie dyszki nowy termostat i go wymienic?
[ Dodano: 2006-04-27, 13:08 ]
przy okazji, przypomnial mi sie odcinek USTERKI gdzie zaklelili wszystkie otwory dolotu powietrza i niech tak jezdzi :roll:
-
A probował moze ktos wsadzic stożek do GSi( z pozytywnym skutkiem oczytwiscie)???? :mrgreen:
-
A probował moze ktos wsadzic stożek do GSi( z pozytywnym skutkiem oczytwiscie)???? :mrgreen:
kumpel ma i mowi ,ze poprawila sie dynamika
ale on ma w sumie jeszcze wywalony kat (wstawiona "strumienica" luskowa) i jakis tlumik sportowy
-
a mozesz zdobyc jakies foty tej przerobki???? bede bardzo wdzieczny :mrgreen:
-
postaram sie ,ale bede mial dopiero po swietach
tylko jeszcze doprecyzuje - chodzi ci o fotki filtra ? tak ?
jeszcze nie jest umieszczony tak jak trzeba ,czyli z zimnym chwytem ,ale kumpel jezdzi juz 2 lata na nim - tak sie zabiera do przerobek jak ja :smile: -fakt ze czasu troche brak
-
Po 1 to sk?d faktycznie wiecie że termostat nie działa?
On ma za zadanie regulować temperature zasysanego powietrza w okolicy 45st.C PRZEZ CAŁY CZAS PRACY SILNIKA!!!a nie tylko do rozgrzania (trzeba by zmierzyć temp. na wlocie do ga?nika(wtrysku)
Benzyna się nie pali! tylko jej opary!
Im wyższa temperatura ty benzyna lepiej paruje! ;)
Po 2 Przeróbki typu "?rubka z motylkiem" to amatorskie pół ?rodki przez które cofamy się do ery jaskiniowców! :lol:
-
vox#241,
Lubi nie lubi,ale przy cieplejszym jest wydajniejsza ;)
-
ja sie nie znam, ale z tego co zawsze mi mowiono to silnik ma miec odpowiednia temperature, a zasysane powietrze musi byc chlodne gdyz zawiera wiecej tlenu a jak wiadomo tlen jest potrzebny do spalania.. mowa o benzynce oczywiscie :P
-
tlen jest w zasadzie potrzebny w prawie kazdym (!) procesie spalania, a tym bardziej przy LPG.... tylko, ze zbyt zimne powietrze przy benzynie powoduje jakies niekorzystne zjawiska w dolocie (skraplanie?) i dlatego wymyslono termostat powietrza, ktory ma utrzymac optymalna temperature powietrza dla spalenia mieszanki powietrza z benzynka (niby 32stC)... w praktyce, w zimie pozwala to oszczedzic troche benzynki... w lecie nie ma zauwazalnej roznicy, a wrecz tylko niepotrzebnie zaburza przeplyw. Jesli chodzi o LPG to zimne powietrze jest wskazane poniewaz gaz odparowuje juz w reduktorze i w takiej postaci trafia do dolotu. Im wiecej tlenu dostarczymy w tym przypadku tym wiecej wyciagniemy z procesu spalania (oczywiscie bez przesady... mozna zbytnio zubozyc mieszanke i po ptokach ;) )
-
Po 1 to sk?d faktycznie wiecie że termostat nie działa?
On ma za zadanie regulować temperature zasysanego powietrza w okolicy 45st.C PRZEZ CAŁY CZAS PRACY SILNIKA!!!a nie tylko do rozgrzania (trzeba by zmierzyć temp. na wlocie do ga?nika(wtrysku)
Benzyna się nie pali! tylko jej opary!
Im wyższa temperatura ty benzyna lepiej paruje! ;)
Po 2 Przeróbki typu "?rubka z motylkiem" to amatorskie pół ?rodki przez które cofamy się do ery jaskiniowców! :lol:
przeczytaj moje wczesniejsze posty ,to bedziesz wiedzial skad wiem ,ze moj termostat na 100% nie dziala
co do zimnego silnika ,to zasysa on tylko powietrze spod kolektora ,a jak sie juz nagrzeje to powietrze sie miesza
dlatego tylko spod kolektora powietrze jest zasysane przez okres rozgrzewania
co do LPG
do mieszania sie ,to gaz nie potrzebuje podgrzanego powietrza ,bo sam wrze w ujemnych
przy gazie wciskamy jak najwiecej powietrza ,a wiec potrzeba nam zimnego
nim wiecej powietrza lyknie tym mniejsza strata mocy na gazie (bo na gazie wagowo dociera mniej mieszanki niz na benzynie)
jest to spowodowane tym ,ze gaz wagowo zajmuje wieksza objetosc niz benzyna - a wiec dla powietrza zostaje mniej miejsca
-
przeczytaj moje wczesniejsze posty ,to bedziesz wiedzial skad wiem ,ze moj termostat na 100% nie dziala
co do zimnego silnika ,to zasysa on tylko powietrze spod kolektora ,a jak sie juz nagrzeje to powietrze sie miesza
dlatego tylko spod kolektora powietrze jest zasysane przez okres rozgrzewania
co do LPG
do mieszania sie ,to gaz nie potrzebuje podgrzanego powietrza ,bo sam wrze w ujemnych
przy gazie wciskamy jak najwiecej powietrza ,a wiec potrzeba nam zimnego
nim wiecej powietrza lyknie tym mniejsza strata mocy na gazie (bo na gazie wagowo dociera mniej mieszanki niz na benzynie)
jest to spowodowane tym ,ze gaz wagowo zajmuje wieksza objetosc niz benzyna - a wiec dla powietrza zostaje mniej miejsca
Ale? teraz Ameryke odkrył! :lol:
I nie jak najwięcej powietrz!(bo pomy?le że na same powietrze silnik spala) :eek:
Bez odbioru! :mrgreen:
-
hehe... poki co u mnie dolot wyglada tak (Caro Plus GLI):
no i jak efekty ?
możesz poje?dzić troszkę więcej aby przy?pieszyć wyniki... :D
-
po co psuc termostat skoro mozna obie rury skierowac w przod i bedzie ssał tylko zimne powietrze. Sruba blokuj?ca termostat to amatorka. A jak zajdzie konieczno?c np: jazda na benzice to zakładamykoniec jednej rurki na osłone kolektora i po krzyku...
-
chomal jest bardzo m?drym i wyksztalconym czlowiekiem... :D ma racje :D :P gorzej jak sie komus rozlatuje ta ciepla rurka... a pojezdzic mozna wiecej :D ja jak sie rozpedze to jednego dnia potrafie caly bak wyjezdzic po miescie :P a glowica czeka na remont... sprezanie 6 :/ tatus sie dziwi ze w ogole jezdzi :P a jak na ten stan to i tak cos potrafi, niewiele, ale zawsze... :roll:
-
[ Dodano: 2006-04-30, 22:00 ]
BTW czy te rurki mozna w ogole jeszcze kupic? u mnie jedna juz tak ledwo ledwo, a zmięta jakby dziecko sie bawilo...
-
karol-1987,
oczywi?cie że można kupić!
w każdym motoryzacyjnym! ;)
-
u mnie ta rułka wygladala jakby ja jakis szczur pogryzl.. :?
BTW: kilka rulek mam takich obgryzionych.. czyzby siakies zwierzaki sie przyblakaly i urzadzily sobie hotel pod maska?
-
gorzej jak sie komus rozlatuje ta ciepla rurka...
wtedy trzeba poprosic kolege chomala aby pozyczyl kawalek swojej ruŁki... co nie chomalQ? :mrgreen:
Ano fakt autentyczny ja mam rurke skrucon? a Ozi dostał polowe mojej :roll:
I jak P. Ozi spisuje się :?:
-
hehe... poki co u mnie dolot wyglada tak (Caro Plus GLI):
no i jak efekty ?
możesz poje?dzić troszkę więcej aby przy?pieszyć wyniki... :D
przejechany mam niecaly 1kkm.... efekty niestety nie sa zbyt pozytywne ale do konca nie wiem czy przyczyna nie jest czasem moja regulacja zaworow (nie klekocza ale silnik jakos dziwnie warczy) :mrgreen: :
1. na poczatku autko mozna powiedziec, ze nie to samo... ladne przyspieszenie, duza elastycznosc... przy przyspieszaniu ciekawy "ryk" ;)
2. po okolo 300km zaczelo chodzic "normalnie".... czyzby komputer LPG zaadoptowal sie?
3. po nastepnych 100km pojawilo sie spalanie stukowe zarowno na LPG, jak i na benzynie :? (szczegolnie slyszalne przy przyspieszaniu ponizej 2000obr/min)
4. przeprowadzilem kasowanie obu komputerow i... auto prawie wogole przestalo przyspieszac :cry:
dzis jak przestanie padac ide sprawdzic jeszcze zawory, a jak nie pomoze to wracam na tradycyjny dolot... :help:
-
przejechany mam niecaly 1kkm.... efekty niestety nie sa zbyt pozytywne ale do konca nie wiem czy przyczyna nie jest czasem moja regulacja zaworow (nie klekocza ale silnik jakos dziwnie warczy) :mrgreen: :
Przepraszam że się wtr?ce, ale jak w C+ regulowałe? zawory?
-
bardzo prosto:
http://www.fsoautoklub.pl/?action=technika&id=6
:)
warto tez przeczytac przypisy na dole
-
Wielkie dzięki. To teraz już wiem dlaczego s?siadowi po wymianie uszczelki jako? szybko :smile: wałek rozrz?du się zużył.
-
nie w mocnych tylko w dieslach, dla zwiekszenia mocy (dlatego nie w kazdym). intercooler mozesz nawet coraz czesciej spotkac w busach...
karol-1987, chyba malo interesujesz sie motoryzacja i autami sportowymi, owszem intercoolery zaklada sie w fabryce do dieseli ale zwiekszajac moc w swoich autkach albo robiac swapa na cos mocnego (nie mowie o swapie z 1.6OHV na 2.0DOHC) zaklada sie intercoolery - mowa o autach benzynowych :P
A skoro twierdzisz ze nie to zapraszam na forum streetracing.pl, jest tam taki dzial jak projekty :)
-
Ano fakt autentyczny ja mam rurke skrucon? a Ozi dostał polowe mojej :roll:
I jak P. Ozi spisuje się :?:
No jasne dziekuje, teraz cieple powietrze znad kolekrora jest szczelnie zasysane co przyspiesza osiaganie optymalnej temp. dla silnika :mrgreen:
-
Kto? tu sie chwalil ze nie widzial w polonezie sprawnego termostatu, prosze oto zdjecia ktore obrazuja otwarty dolot zimnego powietrza na max, gdy silnik nabral optymalnej temperatury pracy:
(http://img443.imageshack.us/img443/8703/03050618144je.jpg) (http://imageshack.us)
a zarazem zatkany dolot cieplego powietrza znad kolektora wydechowego:
(http://img116.imageshack.us/img116/183/03050618154bz.jpg) (http://imageshack.us)
widok ogolny (na zdjeciu brakuje jeszcze tzw "pałer rury", ktor? zdjolem do zdjecia):
(http://img320.imageshack.us/img320/3966/03050618184ap.jpg) (http://imageshack.us)
-
Ozi, a mi wydaje sie (!), ze jednak Twoj termostat chyba jest "zbyt dobry".... dlaczego?
ano dlatego, ze powinien on regulowac temp. powietrza dolatujacego do silnika na wartosc okolo 32stC..., a co za tym idzie nie powinien ustalic sie w pozycji otwartej tylko na zimne. Objawem dobrego dzialania jest mieszanie powietrza z obu dolotow, tak by osiagnac ta optymalna temperature... no chyba, ze ciagnie Ci z zimnego konca dolotu powietrze o temp. znacznie przekraczajacej te 32stC.... wtedy wszystko gra
ostatnie moje przerobki dolotu polegaja na tym, ze powrocilem do rozwiazania seryjnego :mrgreen: , oczywiscie termostat zablokowalem na zimne i dodatkowo uszczelnilem silikonem wszystkie dziurki na obudowie filtra, ktorymi moglby wciagac powietrze gorace... rezultaty jeszcze nie znane...
-
Masz racje, ta sytuacje zaobserwowalem w upalny dzien. Innego razu silnik mial 90st a ta klapka byla tak jakby tylko w polowie wlasnie otwarta tak jak ty piszesz ;)
-
OZi#, co Ty gadasz widze mega power rurex
-
Wczoraj w sklepie...
- panie masz pan taka "paŁer rure"?
- co? jak ty na to mowisz?
- no "paŁer rura"
- haha, dobre, masz tu taka teraz bedziesz mial troche inna
Zmieniłem moja obgryziona seryjna paŁer rure na taka gustowniejsza ;)
-
A jakieś filtry znajde gdzies?? ze by to jakoś wyglondało... a moze nawet dolot... widzialem gdzies czesci... do skonstruowania dolotu
-
Najpierw odpowiedz sobie na pytanie PO CO, a znajdziesz wszystko w sklepie..
-
U siebie w ogóle wywaliłem ta czarna czesc idałem rure bezposrednio na blache -bez porównania lepiej. kolega w Fiatofordzie ma załozona puszke z obcietym bokiem tzn tylko górna i dolna czesc oraz sam filtr