FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: e_gregor w Kwiecień 28, 2006, 19:49:37 pm

Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Kwiecień 28, 2006, 19:49:37 pm
Witam. Wreszcie kupiłem wymarzonego oryginalnego poldka 2.0 z silnikiem forda. Chcialem sie poradzić, nawi?zać kontakt i w przyszłosci wymieniać do?wiaczenia z kim? kto ma podobne auto. Interesuj? mnie przede wszystkim informacje na temat użytkowania tego silnika, oraz możliwo?ci delikatnych modyfikacji silnika. Zamierzam też założyć gaz i my?lę o filtrze stożkowym. Chciałem też zrobić co? z wydechem bo ten polonezowski to tragedia.

Pozdrawiam wszystkich wła?cicieli Polonezów

I  love Polonez :herz:
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: tomallus1 w Kwiecień 28, 2006, 20:18:46 pm
Napewno, jesli ma fabrycznie założony, to jest OHC 105KM, DOHC Fordowskie miały 125KM, a tych w poldkach nie montowali, także temat jest jak najbardziej prawidłowy.

Informacja dla e_gregora: na forum udziela się co najmniej jeden poldofordziarz - BARTEK

2000 DOHC owszem, ale Fiata.
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Piterson w Kwiecień 28, 2006, 20:55:34 pm
Cytuj (zaznaczone)
Szukam kogo? kto wie co? więcej na temat tago silniczka.


Na forum jest conajmniej dwóch poldfordziarzy: Bartek i Ajk. Jak masz jakies pytania to wal do nich :lol:
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: tomallus1 w Kwiecień 28, 2006, 20:56:21 pm
Je?li nie znajdziesz tutaj to poszukaj na forach sierry, toż to ten sam silnik. Je?li liczysz na lepsze przyspieszenie niż podałe? to w?tpie, ten silnik katalogowo ma 13s do 100km/h (w polonezie), v max pewnie też ci nie wzro?nie, ale to ma 2 litry i o to chodzi, że ładnie się z dołu zbiera, szczególnie na wyższych biegach. Ja to w roverku, żeby wyprzedzić to musze go nieżle piłować, a ty możesz po prostu głebiej wcisn?ć prawy pedał. ;)
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Kwiecień 28, 2006, 21:06:47 pm
No wła?nie trzweba go zrobić bo ma okropnego muła na niskich obrotach. Były wła?cieciel przyznał sie że w ga?niku grzebał jaki? jego znajomy magik. Auto ma dobre osi?gi ale dopiero po przekroczeniu 3-4 tys. obrotów ale wtedy to już wzrokiem za wskazówk? obrotomierza nie sposób nad?żyć ;) Przy niskich obrotach muli mi chyba gorzej niż zagazowany 1500. Do tego 2.0 też chcę gaz wrzucić i to nieco poprawi niskie obroty. Czy problem z mułem na niskich może być efektem zbyt wczesnego zapłonu? Nie chcę robić wy?cigówki i nie zależy mi na schodzeniu poniżej tych 12,5 sekundy anie na lepszym Vmax. Chcę tylko zrobić co? z dolotem i wydechem, żeby nieco stratę mocy zwi?zan? z gazem odrobić. No i je?li pare koników uzyskam to zawsze się przyda przy wyprzedzanku...

Tak na marginesie: podstawowa różnica w 2.0 vs 1.5 jest taka że mój 1500 czuł górki gdzie ja ich nie widziałem, a 2.0 tego niema :)
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Kwiecień 29, 2006, 01:29:25 am
Ja chcesz to moge ci wysłac pdf " How to power tune Ford SOHC (Pinto engines) . Silnik sohc forda jest bardzo mocno podatny na modyfikacje(podobnie jak i dohc fiata) i mozna z niego niewielkim kosztem wyciagnac naprawde sporo mocy. Silnik jest wysokoobrotowy ale zamulony  długim mostem, 5 w skrzyni forda jest tez dłuzsza niz w dohc wiec jest wolny. Moja rada- zamiast mostu  3,9 załóz 4,1(od PN 1500 zamiast PN1600) i pokochasz to auto  :mrgreen:  :twisted: Niewielkim kosztem mozesz tez wyrwac wtrysk od forda co jeszcze bardziej poprawi przyszpieszenie i predkosc maksymalna :D
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Kwiecień 29, 2006, 10:46:11 am
Fajnie. Jak możesz to podaj mi jakiego? linka do tego pliku albo wy?lij na e_gregor@interia.pl

Z góry dzięki
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: BARTEK1925 w Kwiecień 29, 2006, 11:03:54 am
Cze?ć koleżko, skoro kto? już mnie wymienił to się objawię  :lol:

Jak słusznie napisali wyżej Koledzy posiadam 2.0 ohc forda. Jestem niestety w tej sytuacji, że moje autko ma rzeczywistego przebiegu ok. 350 tys. km. A obecnie jest po wymianie panewek i pier?cieni. Je?li chodzi o przyspieszenie to fajnie objeżdża się niektóre zachodnie autka (miny kierowców :shock: tego się nie zapomina).
Ten motor w poldku najlepsze przyspieszenie ma na 3 i 4 biegu. Tu oczywi?cie opinie mog? być podzielone, ponieważ u mnie obecnie na autku jest skrzynia z taunusa (5 biegów, nieco krótsza jedynka i dwójka).

miłego użytkowania życzę (ja mam gaz i jest dobrze), w razie pytań wal na priva lub maila.

Jest jeszcze jeden kolega na forum który użytkuje poldoforda - Hary.

Czyli jest nas więcej i o to chodzi :P

Pozdr
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Kwiecień 29, 2006, 11:11:32 am
No wiem, już paru ludzi w astrach i golfach się zdwilo jak tylko kurz za polonezem widzieli  :twisted:

Mam dwa pytanka:

1) czy zalozenie mostu z wiekszym przelożeniem nie zmniejszy żywostno?ci półosi albo całego mostu?

2) mój poldek to caro i ma typow? kierownicę jak? montowali do carusów i pytanie czy pasuje do niego ta stara kierka jak? miał borewicz? (może kto? mado sprzedania tak??)
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: MaciejFSO w Kwiecień 29, 2006, 11:15:07 am
Po co Ci kierownica od Borewicza, jest strasznie toporna i wielka, lepiej juz sobie zaloz kierownice od malucha - jest o mniejszej srednicy i ma grubsza obrecz dzieki czemu pewniej sie ja w dloni trzyma.
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: BARTEK1925 w Kwiecień 29, 2006, 11:42:18 am
Ja tam osobi?cie lubię t? star? kierę, choć jest wielka jak od stara :mrgreen:
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Kwiecień 29, 2006, 11:44:59 am
Ta od borewicza ma chyba taka sam? ?rednice jak od caro, co? Nie chce kierki od malucha. Nie mam wspomy a poza tym wnętrze poldka z mał? kierownic? wygl?da ?miesznie. Chcę kierkę od borewicza bo jest fajna, zupełnie inna, taka stylowa... Moja bryczka ma 15 lat i w tym wieku nie wypada stylistycznie odmładzać auta a założenie starej kierki doda nieco ducha przeszło?ci.
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: BARTEK1925 w Kwiecień 29, 2006, 11:46:32 am
No ja bym nie grzebał z mostem. Mój jest od nowo?ci z tym przebiegiem i nie narzekam. Wycie jest mało słyszalne, albo ja od niego już ogłuchłem :mrgreen:

Aha mój dziad jest starszy
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Guciu1801 w Kwiecień 29, 2006, 13:33:04 pm
zdaje sie ze mosty w poldofordzie maja inne przelozenie niz zwykle. Tak slyszalem. Kiera od borka jest taka sobie. Jest duza i twarda. Kiera z malucha to fajny pomysl. Ja mialem. Wspomy nie mialem, ale to nie przeszkadzalo :D
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Kwiecień 29, 2006, 18:07:24 pm
mam takie pytanie , z jaka skrzynia spiety jest ten silnik ??  podejrzewam ze z fordowska a jesli tak to jak jest rozwiazana sprawa walu ??
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Kwiecień 29, 2006, 19:33:35 pm
Skrzynia jest oryginalna fordowska, więc wajcha nie jest już tam gdzie powinna być tylko w podłodze jak w większosci aut.  Z tego co wiem to połówka wału była robiona przez Forda a reszta jest chyba fabryczna.

Mam pytanko z innej beczki: gdzie we wrocku jest tania hamownia i ile kosztuje takie badanie? Pytam bo być może przeprowadze pare drobnych modyfikacji.
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Kwiecień 29, 2006, 20:38:12 pm
hmm... czyli gdybym sie zdecydowal na silnik forda do poldka to czy jak kupie most fordowski to dam rade jakos wmiare tanio zmontowac z niego i z polonezowskiego jeden pasujacy ??
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Guciu1801 w Kwiecień 29, 2006, 20:54:28 pm
most fordowski jest lamany i ma sprezynowe zawieszenie. Zeby wstawic silnik z forda, trzeba poszerzac tunel zdaje sie.
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Kwiecień 30, 2006, 18:50:00 pm
probowalem sciagnac ta ksiazke w pdf na emule ale nie idzie dlatego prosilbym ne meila k_p87@o2.pl albo na jakis serwer wrzucic , szukalem na forach sierry tematow dotyczacych tego silnika ale nie za wiele tego , co do poszerzania tunelu to nie ma sie co przerazac i tak bym musial go obspawac bo bude mam mloda , w miare ladna i nie przekoszona wiec mi szkoda zeby sie w szwach rozlazl . Co do wyboru silnika to caly czas sie waham , na ostatnio juz myslalem nawet kupic do zakatowania silnik lady bo znosza dobze turbo  ale na ale jak ten temat przeczytalem to zaczolem myslec o silniku forda , kumpel ma scorpio , tam jest silnik dohc 125 koni i tamta ciezka krowa nie glupio jezdzi to pomyslalem w poldku by sie sprawilo calkiem dobrze ale poczytalem i wychodzi na to ze slaby jest ten silnik i leprze ohc no to mowie spoko wyczytalem ze ok 250 KM powinien zniesc ohc i to by mnie zadowalalo bo te silniki tanie jak barszcz , mysle ze wzdluzna skrzynia forda tez by to zniosla a najgorszy jest most dla mnie

ps. jak wypada DOHC fiata przy OHC forda , co wiecej wytrzyma przy doladowaniu ?? sory za rozwleklosc
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Kwiecień 30, 2006, 19:28:05 pm
Witam. Nie wiem czy można tu umieszczać takie linki. Ja znalazłem linka do tej ksiażki, która leży gdzie? na rosyjskim serwerze:

http://faq.ford77.ru/pdf/how_to_power_tune_Ford_SOHC.pdf

Mam pytanko co do ?wiec. Na forum sierrafan dowiedziałem się ze tylko dwie marki wchodz? w grę: NGK i Motorcraft. Która jest lepsza (zamierzam zagazować bryke)? No i jaki to konkretnie model ma być?
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Kwiecień 30, 2006, 20:48:11 pm
mega wielkie dzieki za to , pozdrawiam
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Kwiecień 30, 2006, 21:21:58 pm
To jest akurat ksiazka która posiadam :)  Na emai lnie wejdzie gdyz jes tto bardzo duzy pdf :?
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: turbonez w Kwiecień 30, 2006, 23:23:03 pm
juz cos tam poczytalem , tam wszystko jest omawiane pod katem obrotow i silnikow atmosferycznych , jest opcja wykozystania korb 1.6 td z fiesty i to chyba pod turbo najleprze rozwiazanie :D , swietna publikacja w kazdym razie , jeszcze jakies 135 stron do przeczytania :D
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Zak w Maj 01, 2006, 02:01:17 am
e_gregor,
a ile cie kosztował ten nabytek? :twisted:
Może jakie? foty by? wrzucił co? ;)
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Maj 01, 2006, 10:17:02 am
Fotek niemam. Na razie niema czego fotografować. Auto jest do? mocno zaniedbanie (ale nie zużyte). Jest miejscami porysowany, sporo zaprawek porobionych, połamane i poobdzierane zderzaki. Nie wiem jak można w nieobniżonym poldku połamać zderzak na krawężniku ale dziadkowi który nim je?dził się udało :mrgreen: Blacharka jest taka sobie ale podwozie jest całe co mnie mocno cieszy. Wnętrze też do?ć zaniedbane. Będę miał nad czym siedzić. A jak uzbieram fundusze to zrobie blacharkę. Na razie auto czeka na montaż gazu, wymianę materiałów ekpolatacyjnych i wymianę sprzęgła. Jak to porobię i zacznę się już kulać bryczk? to mogę wtedy porobić pare zdjęć. Acha pytałe? jeszcze o cenę...

http://www.allegro.pl/item95653435_polonez_2_0_caro_naprawde_jedyny_na_allegro_.html

Fotki go?ć celowo robił w kiepskiej jako?ci  :twisted:
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Zak w Maj 01, 2006, 10:37:24 am
e_gregor,
co do aukcji!
faktycznie tyle dałe??
i dlaczego jeste? na 2 miejscu? tamten niechciał czy podbijał tylko? :shock:
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Maj 01, 2006, 11:08:36 am
Dałem pare złotych więcej. Ale nie czekałem do końa aukcji i pojechałem go obejżeć (łacznie z jazdami próbnymi zajęło mi to 1,5 godz.  :twisted: ) Go?ć chciał 2500 ale następnego dnia zadzwoniłem do niego że biorę ale zaproponowałem mu ile mogę za niego dać. Jak już podpisałem umowę to go?ć wyznał że było już paru chętnych żeby przyjechać go obejżeć ale był już dla mnie zarezerwowany 8) A je?li chodzi o aukcję to wygl?da na to żę sprzedaj?cy nie zakończył aukcji po sprzedaniu autka  :mrgreen:
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Maj 03, 2006, 13:00:25 pm
Mały ot  :)

Czy ktos z posiadaczy 2,0 forda moze wykonac mi zdjęcie stabilizatora przedniego lub zmierzyc i podac o ile jest przesunieta czesc stabilizatora na wprost miski olejowej ? Tzn chodzi mi o odległosc nie w stosunku stabilizator- silnik ale odległosc pomiedzy standardowym stabilizatorem od ohv w stosunku do stabilizatora poldoforda. Wiem ze brzmi to dziwnie ale mam pomysłna nowa rzezbe ;)
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Maj 04, 2006, 12:21:55 pm
Z tym tunelem mozesz miec racje, ale w moim oryginalnym poldfordzie tunel jest szerszy. Widzialem auto na kanale i tam faktycznie jest duzo luzu, wiec mozliwe ze ta skrzynia wchodzi do zwyklego poldka bez przerobek. Moze poszerzyli go na zapas, albo mieli na poczatku inna koncepcje...
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: BARTEK1925 w Maj 04, 2006, 14:23:21 pm
|wiecew tylko NGK. Miałem BOSCHA i kupa :x

Co do tunelu to rzeczywi?cie jest szerszy i miejsca o wiele więcej. :P
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Maj 04, 2006, 14:59:11 pm
BARTEK, czy Ty testowales Motorcrafty? Bo ja forum sierrafan czytalem rozne opinie, jedni sa za motorcraftem inni za NGK. O boschu to mi nie wspominaj bo wiem ze to cenzura. Ja chyba zrobie tak ze najpierw zaloze Motorcrafty a za przy nastepnym oleju, jak juz bede mial punkt odniesienia, kupie NGK.  Bo na Motorcraftach na pewno bedzie dobrze jezdzil a bede sie potem mogl przekonac czy na NGK bedzie lepiej
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: BARTEK1925 w Maj 04, 2006, 15:55:37 pm
Kup i załóż NGK. Ja jeżdżę na nich drugi rok i s? oki 8)
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Fistasz w Maj 04, 2006, 20:41:15 pm
A moze ktos krótko podsumuje co trzba robic przy swapie 2.0 sohc Foda do Poloneza??? Bo gływne zmiany to most, belka i tunel. Co jeszce kryje się pod mask? takiego pold forda?? Jakie zmiany jeszce??
 A tu mam cos takiegofiacik 2000 (http://allegro.pl/item101073128_fiat_125p_okazja_bez_ceny_minimalnej_daj_mu_zyc_.html)
Skoro tu sie dało to dlaczego nie w polonezie. Wiem ze to jest silnik DOHC i jest troszkę wiekszy, ale przy swapie interesuje mnei tylko tak zmiana nie chce SOHC.
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Maj 04, 2006, 20:42:57 pm
Fistasz, na stronie masz artykuł o przelozeniu,poszukaj, nawet dokumentacja foto jest
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Maj 04, 2006, 20:47:42 pm
Cytuj (zaznaczone)
Skoro tu sie dało to dlaczego nie w polonezie. Wiem ze to jest silnik DOHC i jest troszkę wiekszy, ale przy swapie interesuje mnei tylko tak zmiana nie chce SOHC.


Ten silnik jest tylko włozony i mozna wyjac  to gołymi rekami  :)  Zobacz ile wystaje kolektor dolotowy. Ciekaw tez jestem gdzie zamontujesz chlodnice  ;)
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Fistasz w Maj 04, 2006, 20:48:12 pm
Fotki sa w galeri ale nie mogę odszukas opisu. Ale jeszce poszukam :D
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Fistasz w Maj 04, 2006, 21:12:10 pm
A czty z silnikem DOHC Forda będzie więcej problemów niz z SOHC??
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Fistasz w Maj 04, 2006, 21:52:05 pm
Nie wiem dlaczego ale nie przepadam za silnikiem fiata. Moze to dlatego ze Polonezów z takim silnikeim jest za duzo a ja lubie byc oryginalny.
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Maj 04, 2006, 22:03:37 pm
Fistasz, to jezeli chcesz byc oryginalny to kup sobie 1.6 dohc fiata , lub 2.3V6 ford  ;)  lub pomysl na 1.8,1.6 rover ...... itd.  ;)
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Fistasz w Maj 04, 2006, 22:11:29 pm
hehe myslałem nad jakims 6 litrowym silnikiem HEMI ale mmusiałbym rame wyspawac i posadzic na niej bude Poloneza :mrgreen:
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Maj 04, 2006, 23:48:15 pm
Czy ktos jest może zorientowany, jak wiele problemów jest w poldofordzie z montażem V6 w miejsce oryginalnego silnika? Co prawa moj silniczek jest zrowy i pewnie dluuuugo poje?dzi ale chodzi mi po głowie V6, to brzmienie, to przyspieszenie na niskich obrotach...
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Lodówa#1826 w Maj 04, 2006, 23:49:40 pm
BARDZO DUZO.
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Van w Maj 04, 2006, 23:56:37 pm
Micha w drug? stronę. Jesli pompa oleju pozwoli to można spróbować przekręcić ja i  dorobić drugie wejscie na bagnet oraz smok. jesli się nie da to pozostaje piękne przetłoczenie w masce robić tak jak to juz jest w gotowym maska to tylko przykrywka z zerowa sztywno?ci?. Jesli już uda się jakim? cudem usadzić silnik nisko to wydech oprze się o ?cianki i trzeba bedzie dorabiać drugi id?cy blizej silnika. roboty w .... no
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Maj 05, 2006, 00:00:53 am
Cytuj (zaznaczone)
Jesli już uda się jakim? cudem usadzić silnik nisko to wydech oprze się o ?cianki i trzeba bedzie dorabiać drugi id?cy blizej silnika. roboty w .... no


Zawsze mozna zamienic kolektory wydechowe lewy z prawym i puscic wydech do przodu i szerokim łukiem wrócic na tył niz kombonowac przy scianie grodziowej tak aby szedł dobrze a wydech nie skrecał gwaltownie pod duzym k?tem
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Maj 05, 2006, 00:05:52 am
Czyli jest sporo problemów... szkoda. Ale my?le że to tylko przesunie w czasie t? modyfikację, bo będzie musiało wiecej czasu minać zeby 2.0 się znudziło do takiego stopnia żeby się użerać z V6  :twisted:
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Cyneq w Maj 05, 2006, 10:14:28 am
Wtr?cę się w temacie wału.
Jest we Wrocku możliwo?ć praktycznie dowolnego przerobienia wału napędowego.
I ja i Piter w swoich Fiatopolonezach mamy wały skrócone, zrobione z oryginalnych poldkowych. My?lię że nie byłoby tez problemem "ożenienie" orignalnego w?łu np. z innymi kłami do sprzęgła gumowego (u nas ten problem odpada, kły s? identyczne w fiacie jak w polonezie).
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Maj 15, 2006, 07:54:44 am
Witam ponownie wszystkich. Wla?nie wróciłem z urlopu. Założyłem ?wiece Motorcrafta bo nie miałem problemów z zakupem ich w Gorzowie Wlkp. (sklep Gomot na ul. Piłsudzkiego), kosztuj? 10zł/szt.  Panowie, potrzebuje P O M O C Y

1) Ile powinien wynosić k?t wyprzedzenia zapłony (gdzie we Wrocku można tanio i dobrze to ustawić?)

2) Czy linki od gazu, sprzęgła i predko?ciomierza s? typowe, czy mozna je kupić (je?li tak to do jakiego auta były przeznaczone pierwotnie)
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: Cyneq w Maj 15, 2006, 11:10:22 am
Cytat: "e_gregor"

1) Ile powinien wynosić k?t wyprzedzenia zapłony (gdzie we Wrocku można tanio i dobrze to ustawić?)

Dobrze i tanio można to zrobić w ?rodę o 19tej pod poczt? główn?.
Trzeba tylko dać wcze?niej znać Marginesowi zeby wzi?ł stroba ;)

Co do linek, my?lę że co? da się dokombinować i dorobić. Przyjed? na spota, obejrzymy tego poldoforda i pomy?limy.
Tytuł: Polonez 2000 OHC (Ford)
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Maj 15, 2006, 11:42:45 am
Dzięki. Zajefajnie. Nie wiem tylko czy będe miał czas. Dam jeszcze znać. Muszę sprawdzić czy na osłonie paska jest znacznik, bo mój mechanior z Gorzowa nie mógł znale?ć. Przyznam sie jednak że chętnie bym sie z Wami spotkał i Was poznał ale... trochę wsydzę pokazywać się ze swoim pudłem bo na razie to oble?ny klamot ;)