FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Maj 08, 2006, 08:25:34 am
-
Jak w temacie musze zrobic remoncik poldka i ta informacja jest mi niezbedna. :cry:
moge co prawda wyszarpnac silnik nim po prostu majdajac ale wolalbym tego uniknac
wiem ze jest tam jakies zabezpieczenie ale co i jak to juz nie :(
bede wdzieczny za pomoc
-
Dr?żek musisz po prostu wyrwać. On jest na takim plastikowym zatrzasku mocowany na wybieraku.
-
Temat powinien wyladowac w technice.
Drazek nalezy "wyrwac" pomagajac sobie cienkim srubokretem. Wsadzasz srubokret od tylca w szpare miedzy drazkiem skrzyni, a wajcha. Tak tez opisuje chyba Morawski.
-
nic nie trzeba wyrywać wszystko schodzi gładko i bez wysiłku.
sci?gasz umę z drazka i wkładasz cieni szikulec lub cos w tym stylu miedzy plastik, ktory zabezpiecza go przed przypadkowym wypadnieciem a kołnierz drazka i powoli odginasz plastykowe zapadki, które trzymaj? się w kolniezu a koncu drazka.
na siłe nic nie zrobisz
rzenosim na technike ;)
-
dzieki panowie bardzo za info dzis zaczynam musze caly silnik wyrwac bo panewki i tloki i itd jest co robic ale za to poldek mnie kosztowal 500 z instalacja gazowa no i nawet pol roku gwarancji na aku :lol:
-
ma kto? z Was może zdjęcie jak to prawidłowo powinno być umocowane?? u mnie dr?żek kończy się metalow? tulej?, w niej jest chyba guma i to wszystko jest na siłę nabite na skrzynię, natomiast jaki? element plastikowy lata sobie zupełnie lu?no na dr?żku i nie wiem jak prawidłowo należy to złożyć ...