FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Cichy-Lodz w Maj 12, 2006, 23:15:02 pm
-
Od pewnego czasu mam problem z przewodem paliwowym do listwy wtryskiwaczy w Polonezie Caro Plus 1,6 GSI. Wymieniam je regularnie co pół roku ponieważ mi pękaj?. Prawdopodobnie guma parcieje pod wpływem tempetatury panuj?cej pod mask? silnika ale nie zauważyłem aby ona była ponad normę. Je?li kto? zna rozwi?zanie tego problemu to proszę o poradę bo przecież innym chyba tak często (guma nie pęka) przewód paliwowy.
-
załóż inny przewód paliwowy na gieldach maj? czasem takie jak kiedy? były przewody w oplocie zewnętrznym a nie wewnętrznym mi te gumowe też pękaja
-
moze zawor reulujacy cisnienie sie zacial ,ale w sumie nawet jakby sie 5barow cis zrobilo to przewod powinien wytrzymac
sprawdz cis panujace w ukladzie na wszelki wypadek ,a przewod zaloz mocniejszy
-
jak by sie zrobilo 5 barow to by tak przelewalo silnik ze by niebardzo dalo sie jezdzic
-
Nie kupuj po prostu przewodów ci?nieniowych polskiej produkcji. Tam jest odpowiedni przewód ci?nieniowy, który można dopasować od zachodniego producenta.
-
Meggido,
no nie przesadzaj z ta polska produkacja
takie cis to wytrzyma zbrojony waz igielitowy ,a co dopiero waz do tego przeznaczony
moze znowu ktos dal ciala z zamowieniem czesci zamiennych ,tak jak paski klinowe FOMARU ,a polskie to one bynajmniej nie byly (jakies skandynawskie)
trzeba poszukac innego weza jak mowisz ,ale to "polskiej produkcji" tam wogole nie pasuje
-
Ja mam do?wiadczenie z polskimi wężami przeznaczonymi do hydrauliki siłowej, a także z cał? armatur? do niej przeznaczon?. Na polskich podzespołach nie dało się tego poł?czyć w sposób trwały i szczelny.