FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Maj 16, 2006, 21:50:21 pm
-
:help: czesc! mam poloneza z silnikiem ROVERA 1.4 z 1994r i mam problem poniewaz nie raz nie moge go zapalic (komputer odcina-brak iskry), jesli zapali to niekiedy podczas jazdy potrafi zagasn?ć, i po ok 3 nimutach niekiedy krócej niekiedy dłuzej ponownie zapala. Dzisiaj nie moglem zapalic z kluczyka, po pchnieciu go odapalił na biegu,po przejechaniu ok 10 metrow zagasilem go ,i spróbowalem go zapalic z kluczyka-zapalił na DYG !!!!! CZY KTO| MI POWIE O CO SIE DZIEJE ??? :cry:
-
jesli masz możliwo?ć to sprawd? czy cewka działa prawidłowo. możliwe że cos jej dolega, Poza tym sprawdził bym przewody (kiedy były wymieniane?) zapchaj go w ciemny garaż i odpal i patrz czy gdzie? przebicia nie maj?.
-
i nie odpalaj go więcej z pchnięcia :!: A ?wiece?
-
sa w roverach immobilaizery ? bo to wyglada tak jakby immobilaizer padal
no ale na poczatek to trzeba sprawdzic caly uklad zaplonowy
-
byc moze gdzies nie ma styku, posprawdzaj wszystkie zlaczki wtyczki, ostatecznie podmien czujnik polozenia walu
-
sprawdz czy do kopułki dochodzi prad,sprawdz stan palca rozdzielacza.Masz LPG??
-
Czy ga?nie w czasie jazdy jak jest zimny czy tylko jak gor?cy??
je?li tylko na gor?cym to albo cewka (można smiało podstawiać z poloneza z elektronicznym zpałonem) albo niestety czujnik położenia wału. Dzisiaj widiałem takowy na allegro za 30zł. W jakim stanie nie wiem.
Nawet je?li byłby to immo to i tak nie obcina iskry. naogół immo odcinaj? dopływ paliwa bo gdyby odcinały iskrę to mogłoby doj?ć do nagromadzenia niespalonego paliwa i samozapłonu co wiadomo nie jest za przyjemna rzecza dla silnika.