FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: cichociemny w Maj 22, 2006, 22:07:57 pm
-
Powiedzcie mi dlaczego w trucku+ z multiwtryskiem jest zewnetrzna pompa paliwa a w caro/atu+ pompa jest inside w zbiornik???
czy da sie przerobic tak aby w caro/atu+ zamontowac zewnetrzn? pompe paliwa???
jezeli tak to jak???
edit tytuł - t#1840
-
cichociemny, ale po co przerabiać :?:
-
bo slyszalem ze zewnetrzne sa bardziej zywotne
-
sa tez dwa razy drozsze
a zamotowali taka pewnie przez to ,zeby nie bawic sie w rozne baki dla roznych silnikow lub ewentualnie moc inaczej zbiornik montowac czy cos w podobie
-
Po 210 na Allegro s?. Nie wiem czy to jest 2 razy droższe. :mrgreen:
-
trzeba bedzie pomy?lec nad tak? pompka bo w planach mam wywalenie zbiornika i opuszczenie butli z lpg tak zeby mi spokojnie zapasówka wpadła na swoje miejsce ;)
Zbiornik bedzie w ktorym? z błotników max 10l
Taka pompka idealna kto sie oriętuje jakie wartosci powinna miec do GLI i jak bedzie mocniejsza to w czym to zaszkodzi :?:
[ Dodano: 2006-05-23, 09:14 ]
PS taka bedzie chyba ok :?:
http://www.allegro.pl/item104429640_polonez_truck_1_6gli_pompka_paliwa.html
-
ta z allegro to moze byc do abimexa
do boscha moze byc za slaba (za male cisnienie) ,ale jezeli ma byc tylko na odpalenie na benzynie to bedzie palil
do jazdy juz sie nie bardzo nada
jakby to byla do boscha to bedzie chodzic git
jak bys trafil od GSI to bedzie z kolei za mocna ,ale wtedy mozna zrobic zawor upustowy
-
Chomal#1856, cisnienie do GLI Bosch pompa daje 1 bar
-
Chomal#1856, cisnienie do GLI Bosch pompa daje 1 bar
Hmmm 1.2 bara
-
na bank 1,0 ja mialem tyle przygod z pompami ,ze moge ci podawac ktory model ile powinien miec
-
regulator w boschu jest ustawiony na 1 bar ,a pompa ma 1.1 bara ,mozna wlozyc 1.2 bara
-
No ale wrocmy do tematu. a gdzie w trucku jest umiejscowiona taka pompa???? przy zborniku czy gdzies w komorze silnika???
-
zaraz koło zbiornika,przykręcona do ramy :mrgreen: