FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: cichociemny w Maj 22, 2006, 22:07:57 pm

Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: cichociemny w Maj 22, 2006, 22:07:57 pm
Powiedzcie mi dlaczego w trucku+ z multiwtryskiem jest zewnetrzna pompa paliwa a w caro/atu+ pompa jest inside w zbiornik???

czy da sie przerobic tak aby w caro/atu+ zamontowac zewnetrzn? pompe paliwa???
jezeli tak to jak???



edit tytuł - t#1840
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: Cycu_E30 w Maj 22, 2006, 22:17:58 pm
cichociemny, ale po co przerabiać :?:
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: cichociemny w Maj 22, 2006, 22:25:39 pm
bo slyszalem ze zewnetrzne sa bardziej zywotne
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: KGB w Maj 22, 2006, 22:34:52 pm
sa tez dwa razy drozsze
a zamotowali taka pewnie przez to ,zeby nie bawic sie w rozne baki dla roznych silnikow lub ewentualnie moc inaczej zbiornik montowac czy cos w podobie
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: Meggido w Maj 22, 2006, 22:49:57 pm
Po 210 na Allegro s?. Nie wiem czy to jest 2 razy droższe.  :mrgreen:
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: Chomal#1856 w Maj 23, 2006, 09:12:32 am
trzeba bedzie pomy?lec nad tak? pompka bo w planach mam wywalenie zbiornika i opuszczenie butli z lpg tak zeby mi spokojnie zapasówka wpadła na swoje miejsce ;)
Zbiornik bedzie w ktorym? z błotników max 10l
Taka pompka idealna kto sie oriętuje jakie wartosci powinna miec do GLI i jak bedzie mocniejsza to w czym to zaszkodzi :?:

[ Dodano: 2006-05-23, 09:14 ]
PS taka bedzie chyba ok :?:
http://www.allegro.pl/item104429640_polonez_truck_1_6gli_pompka_paliwa.html
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: KGB w Maj 23, 2006, 10:27:06 am
ta z allegro to moze byc do abimexa
do boscha moze byc za slaba (za male cisnienie) ,ale jezeli ma byc tylko na odpalenie na benzynie to bedzie palil
do jazdy juz sie nie bardzo nada
jakby to byla do boscha to bedzie chodzic git
jak bys trafil od GSI to bedzie z kolei za mocna ,ale wtedy mozna zrobic zawor upustowy
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Maj 23, 2006, 12:19:17 pm
Chomal#1856, cisnienie do GLI Bosch pompa daje 1 bar
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: cichociemny w Maj 23, 2006, 19:58:04 pm
Cytat: "G.T.#092"
Chomal#1856, cisnienie do GLI Bosch pompa daje 1 bar


Hmmm   1.2 bara
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: G.T. w Maj 24, 2006, 13:12:58 pm
na bank 1,0 ja mialem tyle przygod z pompami ,ze moge ci podawac ktory model ile powinien miec
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: KGB w Maj 24, 2006, 19:17:25 pm
regulator w boschu jest ustawiony na 1 bar ,a pompa ma 1.1 bara ,mozna wlozyc 1.2 bara
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: cichociemny w Maj 25, 2006, 08:59:54 am
No ale wrocmy do tematu. a gdzie w trucku jest umiejscowiona taka pompa???? przy zborniku czy gdzies w komorze silnika???
Tytuł: Truck+ vs. Caro/Atu+ ...... pompa paliwa
Wiadomość wysłana przez: Wojti#1854 w Czerwiec 02, 2006, 00:21:34 am
zaraz koło zbiornika,przykręcona do ramy :mrgreen: