FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: ajk#1212 w Maj 22, 2006, 22:10:43 pm
-
witam.mam poloneza 1600 z 1990 roku przej?ciówka.chciałbym w nim zregenerować gaznik ponieważ nie moge je?dzić na benie.ga?nik przez 3 lata nie jest dotykany.proszę o pomoc dokładne opisy krok po kroku które mog? byc poprzedzone zdjęciami.za wszystko dzięki.MICHAŁ
-
polonia1234, nie wiem czy warto samemu
ja w sklepie widziałem regenerowane po 100 zł z 0,5 roczn? gwarancj?
-
Wyjmij, rozbierz, umyj, złóż, nie pomyl czę?ci, ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej, wolne obroty i w drogę.
-
Wyjmij, rozbierz, umyj, złóż, nie pomyl czę?ci, ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej, wolne obroty i w drogę.
:D :D ja swój tak robiłem ze trzy razy i za cholere nie chciał dobrze palić po nocy na ssaniu
po zapaleniu i przejechaniu do rozgrzania silnika palił od strzału w -20 a po nocy klapa :sad:
-
U mnie metoda się sprawdza. ;)
-
U mnie metoda się sprawdza. ;)
trzech róznych machaników z tym walczyło ł?cznie z ga?nikowcem i nikt nie dał rady(pomogła wymiana na regenerowany)
-
Pierwsze to sprawdz pływak. może się przetarł i auto zalewa. Trzeba zobaczyć dysze głowne oraz wolnych obrotów. Wyczy?cić rurki elmusyjne. Dobrym sposobem po rozebraniu gażnika jest wygotowanie korpusu w occie(uwaga smierdzi). rozpu?ci to wszelkie osady. Otwórz przepustnice i posprawdzaj czy nie ma luzów na wałkach. Jesli s? to wtedy wymiana osiek czeka. Narazie zrób czyszczenie
[ Dodano: 2006-05-23, 11:08 ]
Co do tych po regeneracji to ja się z nimi spotkałem i nie wiem nie były dobrze zrobione. auto mułowate i dziwnie chodziło. zakupiłęm używke ale w idealnym stanie auto zaczeło jeżdzić. Regenerowany miał jakie? dzikie dysze wolnych obrotów wcisniete(za małe) i auto na wolnych chodziło jak traktor. Jedynym ratunkiem jako takim była dysza wolnych 0.45 ( na 50 tragedia)Dopiero jak rozwierciłem tulejkę wolne obroty dały się ustawić