FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: vdo77 w Czerwiec 05, 2006, 18:23:25 pm

Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: vdo77 w Czerwiec 05, 2006, 18:23:25 pm
Co warte s? pompy paliwa od tego sprzedawcy.
Czekam na komentarze od osób które zakupiły pompę paliwa firmy MTM lub maj? znajomych którzy użytkuję pompę w/w firmy.
Poniżej link do sprzedawcy

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=108107738
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: -Marcin- w Czerwiec 05, 2006, 19:34:59 pm
pewnie nie dowiesz sie jezeli sam nie sprawdzisz....niestety tak to bywa z takimi rzeczami  :(  ;)
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: cichociemny w Czerwiec 05, 2006, 22:44:15 pm
nigdy w zyciu nie kupowac od tej allegrowiczki!!!!!!!!!!!!! buble szroty i inne badziewia, a  w ogole to nawet nie wie co sprzedaje.nie wie jakie parametry maj? te pompy.
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: vdo77 w Czerwiec 10, 2006, 22:58:31 pm
Pompa została zamontowana (sprawnie zrealizowane zamówienie) ale okazuje sie ze mam  padnięty regulator ci?nienia paliwa. Cóż, ciekawe ile teraz to ustrojstwo nowe kosztuje
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: -Marcin- w Czerwiec 11, 2006, 11:47:52 am
Vdo77, masz na allegro nick marecki77? Kupowalem od ciebie przyciski do elektrycznych szyb  :mrgreen:
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: mastah22 w Czerwiec 11, 2006, 21:24:35 pm
widze ze w ofercie ma pompy stricte pod rovera a GSI na Delphi ma inne cisnienie niz rover,wiec nie wiem czy tak do konca to wina regulatora kolego...
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: KGB w Czerwiec 11, 2006, 22:02:30 pm
a jaka jest roznica w cis miedzy GSI i roverem ?
i na jakie cis jest nastawiony regulator ?
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: vdo77 w Czerwiec 11, 2006, 22:45:02 pm
Padnięty musi być regulator bowiem po za?lepieniu przelewu za regulatorem to silnik pracuje za wolnych obrotach jak i bez problemu wkreca się na obroty. Więc nie widze nic onnego co mogło by szkodzić.  

Ci?nienie paliwa w układzie paliwowym Rovera a GSI jest takie same.  Nawet zbiorniki paliwa s? takie same.

Pozdrawiam aktywne komando na PTK[/code]

[ Dodano: 2006-06-11, 22:50 ]
Aha
po odł?czeniu przewodu przelewowego na regulatorze przy kręceniu rozrusznikiem wypływa z niego paliwo a z tego co wiem to nie powinno.
Skutek jest taki że jest bardzo niskie ci?nienie w magistrali paliwowej
A pompa pompuje paliwo
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: mastah22 w Czerwiec 11, 2006, 22:53:08 pm
no własnie cis na listwie w roverze przy temp silnika 88stopni to 2.9bara  a przy delphi jakies 2.5 jak sie nie myle,a to ze baki sa te same to jeszcze o niczym nie swiadczy....
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: KGB w Czerwiec 11, 2006, 22:59:36 pm
pompa GSI daje 3.5 bara wiec i w roverze da rade
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: mastah22 w Czerwiec 11, 2006, 23:02:32 pm
Cytat: "KGB"
pompa GSI daje 3.5 bara wiec i w roverze da rade
z kad te wiadomosci?? daj skan,link bo poki nie zobacze nie uwierze.Nie zeby co? na przekor ale po prostu do tej pory byłem swiecie przekonany ze rover ma najwyzsze cis,gdzies o tym czytałem...
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: KGB w Czerwiec 11, 2006, 23:40:44 pm
zdaje sie ze w morawskim jest napisane o cis GSI ,jak masz to sobie zobacz
a przyznam sie ,ze nie zwrocilem uwagi jakie cis daje pompa rovera
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: vdo77 w Czerwiec 20, 2006, 18:16:22 pm
Potrzebuje spoktać sie z kim? z klubu kto posiada poldka z silnikiem 1.4 rovera celem zweryfikowania poprawnosci pracy regulatora ci?nienia paliwa.  
Załatwiłem sobie 2 regulatory i dalej jest problem z paliwem. Albo one s? do bani albo ja mam jak?? inn? usterkę. Skłonny jestem dojechać do osoby służacej pomoc?.
Kontakt na e-mail lub gg ,
Tytuł: Pompa paliwa 1,4 MPI
Wiadomość wysłana przez: Senn#1869 w Czerwiec 22, 2006, 08:35:16 am
Realne, a nie ksiazkowe cisnienie na listwie roverka to jakies 2,7-2,8 bara. Tyle bylo u AndrewSa. Ksiazkowe chyba 3 albo 3.5 bara na pompie.
Z klubowym roverkiem w podkarpackim bedzie chyba klopot, chociaz zalezy skad jestes. Simon_Tuner jest stamtad.