FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: raas w Czerwiec 07, 2006, 13:12:42 pm
-
Witam panowie...
mam taki problem z moim poldim atu 1,6 gli +lpg. mianowicie kiedy rozpędzę się do ok 90km/h i wysprzęglę go to silnik zga?nie ...ale gdy wychamuję silnikiem do 2000 obrotów to będzie się trzymać wolnych obrotów po wysprzęgleniu...na postoju na wolnych obrotach chodzi ładnie ok 800-900obrotów a po 30 sek podskoczy na 1300 i po następnych 5 sek spadnie na 800 i tak co jaki?czas...co dolega mojemu majonezowi???
i co ewentualnie posprawdzać.
-
przede wszystkim jezeli gasnie na luzie przy jezdzie to masz zle skierowana rure dolotu powietrza, daj ja w bok, a nie tak,zeby strumien powietrza wlatywal bezposrednio do niej. a co do wolnych obrotow to nie wiem
-
Zaraz Sprawdzę....
-
u mnie dzieje sie to samo i nic nie pomaga dosłownie rura doltu jest wykręcona do tylu i schowna za lapnmpe i zagazowany napewno nie jest bo sprawdzałem co jeiso moze sie dziać
-
Poza tym co napisal G.T._092, resecik kompa polecam.
Jak nie wiesz jak to poszukaj na forum.
-
ostatni mialem tak po zatankowaniu na orlenie. wcisnicie sprzegła powyzej 60km/h powodowalo, że silnik gasł. 2 tankowania na sprawdzonej stacji i wróciło do normy :)
-
jak jest problem z wolnymi obrotami to moze silnik krokowy szwankuje?
-
ostatni mialem tak po zatankowaniu na orlenie.
ja nigdy na orlen nie narzekałem ale to może też być kwestia lokalizacji i pracowników danej stacji.