FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Układ paliwowy i chłodzenia/nagrzewania => Wątek zaczęty przez: Pereziarz w Czerwiec 13, 2006, 23:04:15 pm
-
Otóż od jakiego czasu zaczeło mi obywac płynu chłodniczego,i nie wiedziałem gdzie twki problem.Dzi?aj przyjechałem z podrózy pod dom patrze a tam pod samochodem kałuza.Po bliższych ogledzinach zobaczyłem że to gdzies z za zbiorniczka cieknie,ale tylko na goracym silniku.Odkreciłem go i z tyłu było peknięcie o dł jakies 4 cm.Teraz mam pytanie czy warto go zkleic czym? jak tak to czym,czy może kupic nowy(ile kosztuje nowy zbiorniczek?)
-
ja płaciłem za zbiornik palstikowy z nakretka 20 zł.
-
I to był zbiorniczek do poloneza plusa gsi??
-
Nie ma różnicy czy do plusa czy do caro. Zbiorniczki s? takie same.
-
Nie ma różnicy czy do plusa czy do caro. Zbiorniczki s? takie same.
Boczu? zalezy jaka chłodnica była w Caro :smile: w mr94 były jeszcze grube chłodnice takie jak w mr91 i to tez Caro , pózniej jak weszła cieńka a szeroka chłodnica to były inne zbiorniczki wyrównawcze :smile:
-
te zbiorniczki które były w Caro I, przej?ciówce, borku to były zbiorniczni na nadmiar płynu. Z do?wiadczenia wiem że działaj? w jedn? strone.
-
Dobra dzieki chłopaki z opsowiedzi dzi?aj kupiłem nowy(21zł) i wymieniłem.A co do tych typów zbiorniczków to w gsi jest inny zbiorniczek niz w gli czy gle.
-
W GLE jest inny, OK. Ale w GLI jest taki sam. Nigdy nie słyszałem o jaki? różnicach w zbiorniczkach GLI i GSI, bo niby dlaczego miałyby być inne.
-
te zbiorniczki które były w Caro I, przej?ciówce, borku to były zbiorniczni na nadmiar płynu. Z do?wiadczenia wiem że działaj? w jedn? strone.
dokladnie.. i nei wiem co z tym zrobic...????? trzy razy korek chlodnicy zmienialem i nic;/
???
-
W Plusach 1.6 zbiorniczki sa identyczne 8)