FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: Madzia w Czerwiec 15, 2006, 21:01:54 pm
-
Wyciek oleju od strony kolektora ssącego, Polonez 1.6 GSI . Czyżby to uszczelka pod głowic??
-
jesli pod kolektorem to pewnie tak. To sie zdarza w poldach i wynika z niesymetrycznego rozkladu srub mocujacych glowice.
-
Dzięki za szybka odpowied?. Problem z uszczelk? mam już 3 raz na 150 ty?, czyżby był krzywy blok? Głowica była planowana przy każdej wymianie uszczelki. Może dać j? na silikon?
-
od strony kolektora ssacego ida kanaly w ktorych pracuja laski popychaczy
jak w tym miejscu pusci uszczelka (ktorej szerokosc wynosi 5mm) to olej pryska jak sie patrzy
wystarczy ze troche wciagnie uszczelke ,zazwyczaj po przegrzaniu silnika
jezeli olej mocno sika ,to po zdjeciu glowicy bedzie widoczny wyrazny slad zwichrowania
-
Nie straszcie tej Pani. :mrgreen:
Na pocz?tek proponuję przemy? wszystko rozpusczalnikiem, wł?czyć na troche silnik albo tropche przejechać, będzie widać sk?d dokładnie cieknie.
Może to nie spod kolektowa lecz z pod pompki, a może olej żyga to filtra a potem z filtra w doł?
A najpewniej leci spod głowiczki.
-
Dzięki za szybka odpowied?. Problem z uszczelk? mam już 3 raz na 150 ty?, czyżby był krzywy blok? Głowica była planowana przy każdej wymianie uszczelki. Może dać j? na silikon?
nie dawaj silikony ,nie nadaje sie do tego
jezeli glowica byla dobrze zplanowana ,to w gre wchodzi bledne zlozenie ,badz przypadek
albo silnik sie przegrzewa
[ Dodano: 2006-06-15, 21:28 ]
Cyneq#1748,
ze co ?
nie zakumalem o co ci chodzi ? jakiej pompki ,przeciez to GSI
-
Uszczelka pod głowicę (smarować czym? przed założeniem?) Polonez 1.6 GSI
-
z racji plci pewnie zjebow nie dostaniesz ,ale trzeba bylo szukac
w skrocie : niczym nie smarowac
-
silnik napewno się przegrzewa, bo to jest wersja z klim? i jeszcze dużo je?dzi z przyczepk? 800 kg
-
smarowac nie trzeba. Za to trzeba ja splanowac i odpowiednio odkrecac i dokrecac.
[ Dodano: 2006-06-15, 21:37 ]
z racji plci pewnie cenzura nie dostaniesz ,ale trzeba bylo szukac
w skrocie : niczym nie smarowac
I tak szacunken, ze Madzia wie, co to jest uszczelka pod glowica :D i kolektor ssacy.
-
to czy sie przegrzewa widac na wskazniku temp, wcale nie musi sie przegrzewac. Niemniej, jesli samochod jest tyrany taka przyczepka, to prawdopodobnie rzeczywiscie silnik dostaje po ... plecach. A ze z klima... fajna wersja. Ja tez chce klime:(
-
I tak szacunken, ze Madzia wie, co to jest uszczelka pod glowica :D i kolektor ssacy.
ale z ciebie niepoprawny erotoman :P
moglbys scalic tematy
-
czepiasz sie;] Madzia sama wspomniala o tym ssacym kolektorze;]
[ Dodano: 2006-06-15, 21:44 ]
tematy scalone
-
Madzia,
a jestes pewna ,ze nie przesilasz silnika ?
jaki styl jazdy preferujesz ;) :?:
-
mam ten sam problem ale nie wiedziałem, czy to z miski olejowej czy z pod głowicy. Poza tym miske olejow? miałem z lewej strony lu?n?, tak, że palcami dokręcałem ?ruby :eek:
-
Ok :D Dzięki wszystkim za odpowiedzi. W srodę biorę się za uszczelkę. Dam cynk, co faktycznie było powodem wycieku oleju.
-
a może to poprostu spod dekla cieknie. a nie spod głowicy?? cieknie pod kolektorem (czyli pod łaczeniem rur z głowica) i z drugiej strony po rurami wydechu?? czy cieknie wyżej niż poziom tychże rur wydechu. Ja stawiam na dekiel
co do tyrania nie jest żle jezdziłem 1,5 GLe z tak? przyczepk? niekiedy 120 nie schodziło. silnik dożył 140 ty? od nowo?ci (12tys)na gaziku i mobilu super. Po czym zrobiony był remont bo brał 1,5 l oleju na 1000 wiec nie jest to tyranie dla tego samochodu
-
Cieknie pod kolektorem ss?cym. Od strony wydechu jest sucho
-
Az tak duży jest ten wyciek?? czy silnik poprostu się poci??
No cóż jesli cieknie sporo pozostaje zwalanie głowicy i nowa uszczelka. można j? jedynie smarem posmarować.
OT
no prosze dziewczyna zna się na samochodach jeszcze troche pomy?le ze ideał <mruga>
-
OT
no prosze dziewczyna zna się na samochodach jeszcze troche pomy?le ze ideał <mruga>
nom
moje ulubione imie ,jezdzi moim ulubionym samochodem i jest w stanie okreslic gdzie olej wycieka
ciut nie ideal :love:
-
KGB się zakochał. :smile:
-
a wez przestan ,bo sie zarumienilem :oops:
-
EE no tu nie miejsce na flirty pokasować to gdzie jest moderator jak go potrzeba
-
ja jestem. Ja bylem pierwszy i KGB dostanie bana za kolejny tekst do Madzi :D :mrgreen:
-
Wyciek jest duży. Po paru minutach postoju, s? plamy na jezdni.
-
A może to czujnik ci?nienia wali olejem, a spod kolektora standardowo.
KGB, nie wstyć się, to znaczy że masz naturalne odruchy. Fajnie mieć kobitkę która chociaż czę?ciowo podziela Twoje zainteresowania.
Ja mam tak?. :D I dziekuje jej.
Ale o tym że będę ładował :mad: kasę w przeróbkę caro na borka to nie wie i niech tak na razie zostanie. :twisted:
-
zart ofkoz;]
[ Dodano: 2006-06-15, 22:33 ]
mysle, ze po prostu rozszczelnila sie albo uszczelka, albo jak ktos wspomnial czujnik oleju. Ale obstawialbym glowice. Moze jakies fotki? Tak jak ktos pisal. Najlepiej machnac silniczek ropa, ew bena ekstrakcyjna (ale zimny :!: ) i pojezdzic troszke.
-
:lol: :lol: :lol: :lol: no prsze was. To jak moda na sukces odcienek 1278012478324132842893748932749 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
zart zartem ,ale juz dwa warny mam :evil:
wiec ciezko wyczuc ;)
jak mi w fiaciorze wciagnelo kawalek uszczelki to tez mocno plul olejem
najlepiej sprawdzic na pracujacym silniku
przygazowac troche to powinien sie prysznic zrobic - warto posluzyc sie pomoca latarki
-
zart ofkoz;]
[ Dodano: 2006-06-15, 22:33 ]
albo jak ktos wspomnial czujnik oleju.
Ja wspomniałem, u t e k jestem, miałem takie cosik. Najpierw my?lałem że silnik mi padł w ci?gu 1 dnia, bo tyle oleju znikło. Póżniej patrze brudno pod kolektorem, my?le uszczelka, patrze na plamę pod samochodem - tyle uszczelk? nie uciekłoby chyba, więc odpalam silnik i obserwuje, a tam ciurkiem z czujnika olej za....... .
-
Ok Panowie. Jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi. Uciekam, bo jeszcze pewne obowi?zki przede mn?. Jeszcze się odezwę.Miłej nocy:D
-
no jak przez czujnik oleju bedzie uciekac ,to szybko ucieknie ,bo pod cisnieniem roboczym wali
uczelka to wywala mgle olejowa ,ale i tak co tydzien musialem dolewac oleju
-
Dobranoc :(
-
Madzia, glowice daj do lizniecia jeszcze raz, sprawdz stan srub(najlepiej kup nowe, skoro juz sa krecone 3 razy) i plaskosc bloku. jesli z blokiem wyjdzie ok, to zainwestuj w lepsza uszczelke - goetze.
Cyneq, gsi to OHV-ka, nie DOHC :roll:
-
Madzia,
Cyneq, gsi to OHV-ka, nie DOHC :roll:
I? No dobra, pisz?c "głowiczka" mialem na mysli pokrywkę zaworów. W OHVce też z pod niej cieknie jak chce, a z regły jak się ja ?ci?gnie to uszczelka się kruszy w paluchach.