FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Pereziarz w Czerwiec 21, 2006, 14:15:04 pm
-
Dzi?aj zajrzałem pod maske i zobaczyłem żę jest tylko jedna kosteczka podł?czona a druga nie w tym czujniku co wchodzi w chłodnice.Zauważyłem że s? ponumerowane 1 i 2.I teraz mam pytanie w jakiej kolejno?ci je załozyc??Czy jednynke z lewej a dówjke z prawe czy może odwrotnie?I jak sie je podł?cza która stron???Bo tak i tak wchodzi czyli dogórybnogami i odwrotnie.Czy może to nie ma różnicy??
-
czujnik wlaczania wiatraka na chlodnicy ?
jezeli tak to obojetne jak podlaczysz kabelki
-
Tak własnie ten czunnik.Mówisz obojetnie??Oby weszło nawet na opak??
-
podlaczenie stykow jest obojetne ,poniewaz czujnik zwiera badz rozwiera styki ,wiec de fakto kabel jest laczony badz rozlaczany
jak sie czujnik zepsuje to mozesz te dwa styki w kablu polaczyc ze soba i wiatrak bedzie pracowal caly czas
-
Teoretycznie lewy czujnik wł?cza prawy wiatrak i odwrotnie. Pozwieraj kabelki, zobacz który wiatrak się właczył i podłacz żeby tak własnie było jak Ci napisałem.
-
podlaczenie nie ma znaczenia, ostatnio robilem to wiem:D
co do tego czujnika to moze mi ktos poradzi bo mam problem po ostatnich upalach, kiedy silnik nagrzal sie do 90-92stopni, cisnienie schodzilo do zera i gasł, na zimnym silniku tego defektu nie ma, sprawdzilem termostat dziala nawet nie zamyka sie do konca, zastosowalem patent ze odlaczylem ten czujnik i zamontowalem reczny wlacznik do wentylatora i problem nie pojawial sie bo sam wlaczalem wentylator przy 90stopniach, no to stwierdzielm ze widocznie czujnik jest be i wymienilem go na nowy podlaczajac spowrotem wentylator, dzisiaj nie moglem normalnie wrocic z miasta bo co chwile gasl, musialem gazowac zeby go "podtrzymac", poradzicie cos bo mi sie pomysly koncza
-
podlaczenie nie ma znaczenia, ostatnio robilem to wiem:D
co do tego czujnika to moze mi ktos poradzi bo mam problem po ostatnich upalach, kiedy silnik nagrzal sie do 90-92stopni, cisnienie schodzilo do zera i gasł, na zimnym silniku tego defektu nie ma, sprawdzilem termostat dziala nawet nie zamyka sie do konca, zastosowalem patent ze odlaczylem ten czujnik i zamontowalem reczny wlacznik do wentylatora i problem nie pojawial sie bo sam wlaczalem wentylator przy 90stopniach, no to stwierdzielm ze widocznie czujnik jest be i wymienilem go na nowy podlaczajac spowrotem wentylator, dzisiaj nie moglem normalnie wrocic z miasta bo co chwile gasl, musialem gazowac zeby go "podtrzymac", poradzicie cos bo mi sie pomysly koncza
Ponoć można założyć po?niejesze czujniki i bedzie po?nieja się wł?czał ale ja raz miałem przłozone na odwrót i lipa total bałem się że sie zagrzeje....
-
czujnik ma takie same oznaczenia jak stary 92-87
-
czujnik ma takie same oznaczenia jak stary 92-87
Ale u mnie w pluszaku s? dwa i nie można pomylić mejsca gdzie powinen byc krótki a gdzie długi....
-
ja mam tylko jeden przy wentylatorze w chłodnicy