FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: MiRaS w Czerwiec 29, 2006, 23:20:25 pm
-
No to tak , musze na pocz?tku stwierdzic z moj poldrover to narazie góra klopotow , no ale ja sie nie zrażam i mam zamiar postawic mu czoło. Wystapil u mnie nastepuj?cy problem: Wyszedlem do samochodzu i odpalilem go na benzynie (na gazie nie moge bo mam automatyczny przelacznik ) , wkręcil się na 1000obrotow i tak pochodzil z minuty i wtedy zaczelo nim coraz bardziej trzę?ć , kiedy dodalem gazu i obroty przekroczyly 3000 i przelaczyl sie na gaz obroty sie ustabilizowaly, wiec postanowilem sie przejechac , w pewnym momencie wrzucaj?c trojke i dociskajac pedal gazu , samochod stracil calkowicie moc , zero przyspieszenia , nastepnie oddal 4 albo 5 strzalow z tlumika i zgasł. Kiedy odpalilem go ponownie wkrecal sie najwyzej na 500 obrotów i po kilku sekundach znowu gasł , jedynie kiedy go odpalilem i dodalem gazu podkręcajac do 3000 - 4000 obrotow wracal na 1000 i znowu chodzil tylko 2-3 minutki. Gdzie moze byc przyczyna takiego zachowania??
P.S. Czy kiedy podczas jazdy konczy sie gaz w butli moga wystapic takie strzaly z tlumika??
pozdrawiam
-
raczej rozrzad sie przestawil
-
raczej rozrzad sie przestawil
a jak sie przestawil to ciezko z tym bedzie??
-
zajrzyj tutaj (http://www.fso.inds.pl/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=159&Itemid=29)
-
Ja obstawiam czujnik położenia wału. bez niego silnik nie zapali, a objawy uszkodzenia s? bardzo zbliżone do opisywanych przez ciebie.
Proponuję:
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?p=215449#215449
-
dodam jeszcze ze jaja z obrotami s? na benzynie , kiedy przel?czy sie na gaz obroty sie stabilizuj? i chodzi rowno
-
Pompa paliwa moze nie trzymac cisnienia. małpy maj? to do siebie że po odpaleniu trzyma ci?nienie jaki? czas a póżniej już skacze.
-
W czerniewicach będzie można sobie pomierzyć ci?nienie paliffka bo przyrz?d (pół)profesjonalny mom :mrgreen: :lol: :lol: :lol: .
-
W czerniewicach będzie można sobie pomierzyć ci?nienie paliffka bo przyrz?d (pół)profesjonalny mom :mrgreen: :lol: :lol: :lol: .
To ja w takim razie biore swoje wszystkie 3 pompy ? :D
-
Ja mam poloneza na gazniku wiec umnie jak tak sie dzieje to znaczy ze zimny silnik hehe. Jak masz rovera na wtrysku wielopunktowym to moze cos z rozz?dem. Ale nie jestem na 100 % pewien
-
ja stawiam tak jak bocian na czujnik PWK, najlepiej jakbys mial mozliwosc podmienic
-
ja tak samo mam tyle ze m nie strzela z tlumika.Czujnik PWK mam nowy.Mi sie zdaje ze z pompa moze byc cos.Napisalem post na ten temat ale nikt nie odpisuje.Post marcinmk2 na 2 podstronie prosze zajzec i ewentualnie cos napisac,
-
a jak z tlumika slychac co jakis czas takie pykniecia (pierdniecia), ale ciche, to co to moze byc?
-
a mozliwe jest ze strzelil mi z tlumika bo gaz sie skonczyl??
-
czasami moze sie tak zdazyc ze kichnie jak jest malo gazu, u ojca tak kilka razy mialem jak zadusilem silnik przy ruszaniu
-
jak sie konczy gaz to samochod sily nie ma tak jak by.Ja czesto jeszdze do konca gazu ale zeby mi strzelilo z tlumika to jeszcze sie nie zdazylo.
-
a jak z tlumika slychac co jakis czas takie pykniecia (pierdniecia), ale ciche, to co to moze byc?
wypadaj?ce zapłony
-
czyli co jest nie halo i co trzeba wymienic? :mrgreen: (gazu nie mam)
-
|wiece, kabelki WN, kopółkę i palec tak na poczatek ;) w kolejno?ci podanej. Jak zmienisz wszystko i nie ust?pi to daj znać.
-
ee to troche minie czasu zanim to zmienie :mrgreen: wiesz moze jakie sa mniej wiecej ceny tych poszczegolnych czesci?? (oprocz swiec, bo to wiem ile kosztuje :D )