FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: adik1203 w Czerwiec 30, 2006, 22:39:52 pm
-
Witam problem dotyczy poloneza caro 1500 gle.Chodzi o to ze na benzynie nie zapala.Na gazie odpala wporzadku na benzynie niechce,co dziwniejsze ze na holu zapali i jedzie normalnie tylko obroty jalowe troche male ale pozatym ok.Co to moze byc???
-
Witam moze byc czujnik polozenia walu korbowego tyle ze w tych modelach (chodzi o silnki) nie wiem czy byly montowane jesli tak to przy rozrzadzie zapewne.Ja mam poldka z silnikiem Rowera i mialem podobna sytyuacje okazalo sie dzieki kolegom z forum ze to wlasnie ten czujnik.Pogrrzeb troche na szukajce tam zapewne cos znajdziesz.Pozdro!
-
A czy benzyna dochodzi do ga?nika?
Wiem, moze to głupie pytanie. :?:
-
Benzyna raczej dochodzi bo w filterku paliwa widze jest tam,jutro popatrze jeszcze dokaldnie czzy dochodzi.a co do czujnika polozenia walu to w tym modelu raczej niema,tak mi sie zdaje przynajmniej.To jest polonez caro 1500 gle z roku 1993
-
wrb. witam. sprawd? dysze wolnych obrotów i dysze główn? paliwa, może przytkane, ?wiece zapłonowe - oczy?ć, ustaw przerwe. palec aparatu zapłonowego - czy nie ma pęknięć. w ga?niku : pływak czy nie dziurawy, ustaw poziom. zobacz też czy układ rozruchowy daje się uruchomić, sprawd? dyszę paliwow? układu rozruchowego. który? z tych elementów zminił ustawienia lub jest nie sprawny. miłej pracy i powodzenia. w razie czego poszukaj mojego gg. i wołaj.
-
mnie ciekawi jak to jest ze twoje auto odpala na tzw. Pych a nie odpala przez kręcenie rozrusznikiem. Przeciez to jest to samo. W tej i w drugiej metodzie silnik kręci. Po za tym tematow tehgo typu bylo juz X.
-
Wykręc dysze i wyczy?c i zapali :)
-
hmmm no sprobuje z tymi dyszami poczyscic......tylko niech mi ktos powie dzie w gazniku mam ich szukac...tzn w ktorym miejscu sa wkrecone w gaznik i czy czy musza byc jakos odpowiednio wkrecone,chodzi mi czy musza byc wkrecone na odpowiednia ilosc obrotow tak jak naprzyklad sruby regulacyjne obrotow
-
wrb. musz? być wkręcone do oporu , ale bez przesady! s? od strony silnika : głowna na klucz 10 , wolnych obrotów na ?rubokręt.
[ Dodano: 2006-07-03, 20:50 ]
trzeba było na gg.
-
trzeba zwalić puchę filtra wtedy jest wygfodnie. a poznasz jak nic bo sa żółte w siwym kadłubie ;p
-
Sprawd? pomkę paliwa. Przy 1500 pewnie jest jeszcze zwykła. Albo zaworek zwrotny popuszca albo poychacz jest sklepany i do wymiany. Jeszcze jedn? rzecz? jaka mi przychodzi do głowy to pływak w gaxniku może jest przetarty i go zalewa.
-
mnie ciekawi jak to jest ze twoje auto odpala na tzw. Pych a nie odpala przez kręcenie rozrusznikiem. Przeciez to jest to samo.
To nie jest to samo ;)
A pomaga ustawienie luzów zaworowych.
-
Jak sie jezdzi na gazie to cos w komorze plywakowej sie przeciera ze wtedy na benzynie nie odpala ale tak to juz jest. Jak zmienisz gaznik to zaraz znowu sie cos przytrze. Pozdrawiam
[ Dodano: 2006-07-05, 13:50 ]
Popatrz tez dysze malych obrotów i wykrec dyszki paliwa i powietrza. Przedmuchaj.
-
w gażniku odkręć lub dokreć dopływ powietrza, taka mała ?rubka od strony silnika jedyna zamontowana na skos i w głębi ga?nika.
Ewentualnie pływak sprawd? i dysze przeczy?ć.
nalej benzyne bezpo?rednio do ga?nika, tam gdzie s? dysze ,a nie przepustnice.
jak będziesz nalewał to zobaczysz czy działa pompka przy pływaku ale pływak może być dziurawy.
odrazu nia zapali , dodawaj gazu przy nalewaniu
-
>Jak sie jezdzi na gazie to cos w komorze plywakowej sie przeciera ze wtedy na benzynie nie odpala ale tak to juz jest.
Pływak się to nazywa
> Jak zmienisz gaznik to zaraz znowu sie cos przytrze.
Ga?nik? zmienia sie pływak a nie ga?nik! 10 zł, 20 minut roboty.
Jak Ci się dziura w kole zrobi to tez cał? fure zmieniasz?
-
Cyneq racja :)