FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: tmollu w Sierpień 12, 2006, 16:41:46 pm
-
Pomóżcie !! Byłem już kilkunastu mechaników i nikt mi nie pomógł... Samochó (Polonez Atu Plus wielowtrysk 1600) zapala pięknie na benzynie i w miarę sprawnie na benzynie jedzie. Po przeł?czeniu na gaz najpierw ma wolne obroty, a po przegazowaniu i powrocie na wolne obroty one sł?bn? aż do zga?nięcia silnika. Jak chwilę samochód męczy się na wolnych (na gazie) to w kabinie strasznie ?mierdzi "jajami". Wymieniłem modół zapłonu, filtr powietrza, sprawdzono cał? elktronikę, wymieniłem filterek gazu, sprawdziłem ci?nienie w komorach (jest prawidłowe). Kompletnie nie wiem co robić (mechanicy też). Pomóżcie...
-
swiece i przewody WN przede wszystkim
jezeli wszystko sprawne i na benzynie smiga dobrze ,to zostaje kwestia instalacji gazowej
-
Dzięki, ale kable i ?wice s? nowe i spodziewam się, że to instalacja gazowa, lecz rzecz w tym, że nikt nie może stwierdzić co jest przyczyn?...
-
u mnie na gazie ostatnio bylo ze na wolnych bez gazu chodzil igła (na gazie!) po dodaniu gazu wkrecil sie z bólem na 2000 i gasł - elektromagnes szwankował :)
-
jak elektromagnes szwankuje to bedzie pykal ,wiec mozna odsluchac po podniesieniu maski
co do instalki ,to czy podczas tej "walki" silnika z obrotami po dodaniu gazu znowu sie wkreca ?
jezeli tak to pewnie instalka zle ustawiona
jak jeszcze powiesz ,ze masz instalacje ze steronikiem gazu (komputerkiem :smile: ) to bankowo jest zle zestrojony i go zalewa przy schodzeniu z obrotow - o zalewaniu swiadczy smrod gazu
-
Smród to raczej dochodzi z kata. Może być tak, że jest za bogata mieszanka i jest to sprawa regulacj albo parownik Ci ci?nienia nie trzyma i wtedy jest do wymiany membrama w parowniku.
-
Jeżeli tak jest, czyli za bogata mieszanka gazu, to lepiej wyregulować,
P.S. Już widziałem eksploduj?cy układ wydechowy od zbyt bogatej mieszanki,
P.S. Chyba byłoby dobrze jakby ten temacik został przeniesiony do działu LPG (pro?ba do Moda ;) )
Pozdr