FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: c_4 w Sierpień 19, 2006, 00:14:47 am
-
Dokładnie tak jak w temacie chodzi mianowicie o to jak sprawdzić czy pasek jest właściwie napięty, bo byłem zmuszony wymienić go dziś po tym jak mi pękł najpierw oplot paska a później po około godzinie sam pasek na szczęście po drodze zakupiłem nowy i zamontowałem go a nie wiem czy jest dostatecznie mocno napięty przy próbie skręcenia paska na odcinku pompa płyny chłodzącego - wał silnika skręcenie wynosi około 80 stopni czy nie jest on za lu?ny czy może za bardzo napięty.
-
Naci?gasz alternator na maksa. Pomiedzy kołem od pompy wody a kołem od alternatora pod dosc silnym naciskiem palca ma sie ugi?c około 10-13 mm i wszystko :) Jak piszczy znaczy ze za luzno
-
Naci?gasz alternator na maksa. Pomiedzy kołem od pompy wody a kołem od alternatora pod dosc silnym naciskiem palca ma sie ugi?c około 10-13 mm i wszystko :) Jak piszczy znaczy ze za luzno
A mi jescze mówiona że naci?ga się tak zeby go obrucic tymi zobkami do góry prawie na hama....
-
po naciągnięciu naciśnij go palcem, ugięcie ma mieć nie więcej jak 10 mm
-
Tak...