FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: txxxx w Sierpień 23, 2006, 23:38:22 pm
-
ROZRUSZNIK - mulisto kreci, nagrzewaj? sie przewody, akumulator szybko sie rozladowywuje:
Najprawdopodobniej to wszystko wina tulejek- luzy
mam problem w rozruszniku sa 3 tulejki 2 na konsach jedna w srodku za kolem zembatym, nie potrafie jej zdjac
Za kolem zembatym jest tak jakby podkladka samozabezpieczajaca - musze ja zdjac aby wybic tulejke srodkowa, jednak jak zdjac ta podkladke,
jesli wiesz napisz txxxx@tlen.pl
DZIEKI
-
Je?li grzej? Ci się przewody to najpierw sprawd? czy masz poł?czenie z akumulatorem dobre, czy klemy nie s? po?niedziałe...
Pó?niej dopiero bierz się za rozrusznik.. nie zawsze przynosi to efekt, bo u mnie wszytkie poł?czenia OK, więc zregenerowałem rozrusznik, a tu dalej nic - zacina się... :|
-
Polecam tez sprawdzić masę na na plecionce (lub kablu) na poł?czeniu z silnikiem. Drugim powodem takiego zachowania może być padnięta cela na akumulatorze (sprawd? napięcie na wyłaczonym silniku) , je?li jest 10V to mog? być takie objawy.
-
Czy jak jest padnięta cela to nie grzeje się akumulator... Z tego co kojarzę to wła?nie tak jest - gotuje się elektrolit. A koledze grzej? się przewody.
-
Polecam tez sprawdzić masę na na plecionce (lub kablu) na poł?czeniu z silnikiem. Drugim powodem takiego zachowania może być padnięta cela na akumulatorze (sprawd? napięcie na wyłaczonym silniku) , je?li jest 10V to mog? być takie objawy.
U mnie cały rok jest 10V i nic się takiego nie dzieje :)
-
ta tulejka to tulejka bendiksa żeby j? zdj?ć wystarczy podważyć ?rubokrętem to jest drut sprężysty wybijasz tulejkę prętem o ?rednicy 14 lub 16 wstawiasz nowe i po robocie nie zapomnij o zabezpieczeniu tulejki dekielkiem metalowym to ważne
-
Czy jak jest padnięta cela to nie grzeje się akumulator... Z tego co kojarzę to wła?nie tak jest - gotuje się elektrolit. A koledze grzej? się przewody.
Masz rację grzeje się aku, ale jak masz za małe napięcie i musisz długo kręcić aby samochód zapalił to dodatkowo zagrzej? Ci się przewody. Ogólnie mówi?c przewody grzej? się z powodu długiego używania rozrusznika czyli trudno?ci z zapłonem . A tego powodem może być już wiele rzeczy. Znaj?c dodatkowy objaw (mulisto kręci) podałem dodatkowe prawdopodone przyczyny tego stany optrócz wcze?niej wymienionych.