FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: gizmo w Wrzesień 04, 2006, 20:07:56 pm
-
witam
poldka 94 gle i dzieje sie tak ja obroty dochodza do jakis 2200 to wsazowka obr.podskakuje nagle do 2500 nie zawsze jest tak i nie zawsze e takim momecie to jest najczesciej tak czym to moze byc spowodowane?
pozdrawiam
-
To wina modułu zapłonowego. Też tak mialem w Df-ie
-
Moze i zielony kabel, ale podmien moduł i sprawdz wszystko. Przyczyn? uszkodzenia modułu jest zazwyczaj niesprwny regulator napięcia. Sprawdz czy nie masz za dużego ładowania.
-
A silnik pracuje na 4 garach ? mała moc i drgania silnika raczej ?wiadcz? że chodzi na trzech cylindrach .
-
witam
a ja mam co? takiego obrotomierz czasami podskakuje o jakie? 200 obr/min, auto nie traci mocy, strzałów na gazie nie ma, zielony kabelek wymieniony,?wiece przewody.
Dodam tylko że nie zwiększyło się spalania ale to podskakiwanie mnie irytuje
-
U mnie to samo, powyżej trzech wskazówka lata jak głupia, ale poza tym auto zachwowuje się normalnie. Mam to od jaki? dwóch miesięcy - wkurzaj?ce :?
-
Spoko koledzy, jak to jest ?Czy skacz? obroty silnika ? Czy obroty silnika s? stabilne tylko obrotek wariuje ?
-
dzisiaj od kolegi słyszłem, że tak jest nawet w nowych poldkach.
Można też zdemontować i oczy?cić cał? cewke zapłonow? z syfu.
Po ponownym przykręceniu pokryć sylikonem w spreyu, nie będzie łapać wilgoci.
I byćmoże zniknie problem odpalania w deszcz, gdy samochód stał cał? noc.
-
To moduł, czy cewka? A może wymienić i to i to? :? Bo mam podobny problem. Po mieście to nie sprawia zbytnich kłopotów, ale w trasie jest nader irytujące. Dzieje się tak i na benzynie i na gazie. Teraz wakacje, planuje troszkę pojeździć w trasy i chciałbym zlikwidować ten problem.
-
Miałem tak samo od 2500 obrotów po wymianie na nowy moduł firmy ape 05 problem znikł niby trochę gorzej odpala ale obroty stabilne.
-
A co to jest ten caly zielony kabelek ?? I czemu on taki wazny ?? :roll:
-
"zielony kabelek" występuje w PN i DF z silnikami gaźnikowymi, łączy on moduł zapłonowy z aparatem zapłonowym. Jego defekt powoduje różnorakie, od braku mocy, skaczącą wskazówka obrotomierza, do braku możliwości odpalenia samochodu
-
A czy kopułka może mieć z tym jakiś związek? Bo mechanik kazał mi ją wymienić jako prawdopodobną przyczynę drgań obrotów
-
Jak najbardziej, jeżeli ma bicie to ją wymień.