FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: PawełG w Wrzesień 15, 2006, 11:40:21 am
-
Polonez Caro 1500 SLE z 1993r. Wysiadła mi cewka zapłonowa (tzw. jednokominowa), nowa kosztuje 80 zł mi szkoda mi tej kasy. Mam now? z Volkswagena; gabarytowo identyczne, mocowanie (obejm?) identyczne. Czy mogę t? z VV zast?pić "polonezowska". Czy ta zamiana może uszkodzć moduł?
TIA, Paweł
-
modułu raczej nie uszkodzi ale nie wiadomo czy ta cewka bedzie chciała zadziałać. jedyny sposób by sięprzekonać to podłaczyć i zapalić :)
-
niestety jest mozliwosc spalenia modulu
cewki maja swoje parametry wejsciowe i wyjsciowe
dogrzeb sie do tych danych i bedziesz mogl porownac obie cewki
ewentualnie poszukaj jakiejs tanszej cewki ,bo 80pln to jakos duzo jak na moje oko (ale w sumie dawno sie nie interesowalem)
-
dogrzeb sie do tych danych i bedziesz mogl porownac obie cewki
niestety, na cewce VV znajduje się tylko napis "Bosch" oraz 15V i znaki +/- żadnego typu ani nic poza tym., na cewce z Poloneza zreszt? też brak typu :(
Paweł
-
to przynajmniej zmierz miernikiem rezystancje na wejsciu cewek jezeli jest zblizona to ta z vw powinna jakos smigac
-
Jej, chłopie, albo pomierz rezystancję - jak pasuje to dawaj,
albo jed? na szrot i wykrec jak??, więcej niż 10 zł nie zapłacisz.