FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: damianisko w Październik 05, 2006, 09:06:20 am
-
Jechałem noc? poldkiem 1,6i /1pkt wtrysk Bosch/ auto ma OK. 50 tysięcy przebiegu – żadnych mniejszych lub większych awarii , zadbane i w doskonałym stanie technicznym, gdy nagle po przejechaniu poprzecznej muldy, chopki /aż rowery, które wiozłem w bagażniku podskoczyły/ SILNIK ZGASŁ!!, ZA|WIĘCIŁY SIĘ WSZYSTKIE KONTROLKI, udało się bezpiecznie stan?ć na poboczu – w pierwszej chwili pomy?lałem, że zsunęły się zaciski akumulatora i od niego zacz?łem sprawdzać co się stało – ale wszystko było OK. dalej sprawdziłem wszystkie czujniki czy s? w swoich gniazdach OK. Po tych zabiegach /ciemna noc/ silnik zapalił. ALE UJECHAŁEM OK. 500 METRÓW i znów to samo – SILNIK ZGASŁ, tu sprawdzanie zajęło sporo czasu, bo silnik nie chciał długo zapalić ... /w następnym wej?ciu opiszę co sprawdziłem/ KOMU PRZYDARZYŁO SIĘ CO| PODOBNEGO I
JAK TO SIĘ SKOŃCZYŁO – NADAL NIE WIEM CO BYŁO TEGO PRZYCZYNˇ - PROSZĘ O OPINIE .Małopolanin
-
teraz tu to wpisał???? no co za człowiek
-
Ja obstawiam że mógł ci wyskoczyć uderzeniowy wył?cznik pompy. Oczywi?cie je?li nie ma LPG. Potem jak poruszłe? kablami to mozę trochę zacz?ł stykać i znowu na jakiej? dziurze wyskoczył.
Kiedy? w "Usterce" było o tym wł?czniku ;).
-
w Boschu na prozno szukac takiego wylacznika... i napewno nie zapalaja sie po tym wszystkie kontrolki... jednak z jednym sie zgodze: napewno jest problem z jakims polaczeniem elektrycznym... stawiam na skrzynke bezpiecznikow i glowny przekaznik wtrysku
-
w Boschu na prozno szukac takiego wylacznika...
No cóż człowiek uczy się całe życie...
... ale i tak głupi umiera.
-
Witaj - gdzie jest ten uderzeniowy wył?cznik pompy ?- nie mam LPG ! Kable poruszałem, ale tylko te pod mask? , do których miałem dostęp.
-
GLI chyba tego nie ma. Sprawd? jeszcze raz wszystkie poł?czenia przewodów, ł?cznie ze skrzynk? bezpieczników.
OT: To co ci się przydarzyło bardziej mi wygl?da na odziaływanie UFO na Twojego poloneza. koniec OT
-
Jak na mój gust to może być stacyjka.
-
Co masz na my?li pisz?c, że to może być stacyjka - jakie? przerwania na stykach czy co? podobnego ?? miałe? podobne problemy ?
-
u mnie tez sie tak dzialo i winne bylo zlacze czujnik halla
-
damianisko, Miałem podobne problemy w malaczu. Do dzi? nie wiem co tam przerywało, ale wymieniłem stacyjkę i przestało mi gasn?ć na dziurach. Widocznie gdzie? tam co? nie stykało, albo się przepalało.
-
Czy działo się podobnie w poldku ? gdzie jest czujnik halla? i zł?cze. pzdr . mm
-
To jest czujnik połozenia wału i jest przy kole zębatum na wale.
-
Identyczne objawy - samochód zgasł i wszystkie kontrolki, były w przypadku uszkodzenia pompy paliwa w baku. Ale nie w Boshu tylko w Abimexie. No i ten abimex nie w poldku ale w Corsie (ale pompa paliwa taka sama).
-
W moim przypadku wszystkie kontrolki zapaliły się i po drugim zga?nięciu silnika /tak jak opisałem w 1-szym wej?ciu/ i ponownym uruchomieniu auto jechało do celu ok. 50km. jakby mu przybył 5 cylinder /odczułem to jakby miał więcej mocy i momentu obrotowego !!! pzdr .mm
-
Dziękuję za poradę - sprawdzę złącze i dam znać w jakim było stanie .pzdr MM
[size=9:][ [b:]Dodano[/b:]: [i:]2006-10-08, 15:20[/i:] ][/size:]
Jesli dobrze się orientuję to są dwa takie złącza ?? jedno pod maską blisko gniazda amortyzatora, drugie pod schowkiem blisko podłogi - popraw mnie jeśli się mylę. mm