FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: budzior7 w Październik 05, 2006, 19:40:46 pm
-
Witam
Mam taki problem z moim poldziem.
Niedawno pękł mi wał korbowy więc postanowiłem kupić sobie inny silniczek z racji nieopłacalno?ci naprawy.
Po założeniu prawie wszystko jest ok oprócz jednego.
Zaraz po przekręceniu kluczyka w pozycje w której zapalaj? się kontroli wskazówka od temperatury płynu wskakuje mi na 120 stopni.
My?lałem ze jest jakie? małe zwarcie na czujniku lub na kablu no ale bez kabelka też tek samo się dzieje.
Czy wiecie czym to może być spowodowane?
Proszę o pomoc
Z góry dzięki
-
To chyba co? z mas? przy zegarach.
-
Witam
Mam taki problem z moim poldziem.
Niedawno pękł mi wał korbowy więc postanowiłem kupić sobie inny silniczek z racji nieopłacalno?ci naprawy.
Po założeniu prawie wszystko jest ok oprócz jednego.
Zaraz po przekręceniu kluczyka w pozycje w której zapalaj? się kontroli wskazówka od temperatury płynu wskakuje mi na 120 stopni.
My?lałem ze jest jakie? małe zwarcie na czujniku lub na kablu no ale bez kabelka też tek samo się dzieje.
Czy wiecie czym to może być spowodowane?
Proszę o pomoc
Z góry dzięki
mnie kiedy? odwrotnie"p.edały gazowniki" podpieli rezerwę gazu przy pełnym się zapalała przy pustym gasła
może u Ciebie tez jest tak,że jak się nagrzewa to wskazówka spada
-
Pio555#1882, raczej się tak nieda bez przeróbki zegarów. Ja stawiam na problemy z mas? zegarów. Miałem podobny efekt kiedy? zanim podłaczyłem now? masę. Tyle że tak było z wszystkimi wska?nikami jednocze?nie i na dodatek zapalały się różne kontrolki.
-
A wymieniajac silnik nie zapomniałes podpi?c jego masy ? Jest to albo gruby kabel od aku(caro) który przykręca sie pod łape albo plecionka w okolicy przekładni kierowniczej.
-
Chyba rozruchadło by mu nie poszło :p
prędzej nie podł?czył masy do budy z aku i ci?gnie po ?rubach linkach itp z silnika
-
Jak leci na maksa to znaczy że jest przerwa na kablu.