FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: budzior7 w Październik 05, 2006, 19:40:46 pm

Tytuł: 120 stopni od razu? why?
Wiadomość wysłana przez: budzior7 w Październik 05, 2006, 19:40:46 pm
Witam

Mam taki problem z moim poldziem.
Niedawno pękł mi wał korbowy więc postanowiłem kupić sobie inny silniczek z racji nieopłacalno?ci naprawy.
Po założeniu prawie wszystko jest ok oprócz jednego.
Zaraz po przekręceniu kluczyka w pozycje w której zapalaj? się kontroli wskazówka od temperatury płynu wskakuje mi na 120 stopni.
My?lałem ze jest jakie? małe zwarcie na czujniku lub na kablu no ale bez kabelka też tek samo się dzieje.
Czy wiecie czym to może być spowodowane?
Proszę o pomoc

Z góry dzięki
Tytuł: 120 stopni od razu? why?
Wiadomość wysłana przez: utek w Październik 05, 2006, 20:46:06 pm
To chyba co? z mas? przy zegarach.
Tytuł: Re: 120 stopni od razu? why?
Wiadomość wysłana przez: Pio555 w Październik 05, 2006, 21:16:00 pm
Cytat: "budzior7"
Witam

Mam taki problem z moim poldziem.
Niedawno pękł mi wał korbowy więc postanowiłem kupić sobie inny silniczek z racji nieopłacalno?ci naprawy.
Po założeniu prawie wszystko jest ok oprócz jednego.
Zaraz po przekręceniu kluczyka w pozycje w której zapalaj? się kontroli wskazówka od temperatury płynu wskakuje mi na 120 stopni.
My?lałem ze jest jakie? małe zwarcie na czujniku lub na kablu no ale bez kabelka też tek samo się dzieje.
Czy wiecie czym to może być spowodowane?
Proszę o pomoc

Z góry dzięki

mnie kiedy? odwrotnie"p.edały gazowniki" podpieli rezerwę gazu przy pełnym się zapalała przy pustym gasła

może u Ciebie tez jest tak,że jak się nagrzewa to wskazówka spada
Tytuł: 120 stopni od razu? why?
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Październik 05, 2006, 22:23:13 pm
Pio555#1882, raczej się tak nieda bez przeróbki zegarów. Ja stawiam na problemy z mas? zegarów. Miałem podobny efekt kiedy? zanim podłaczyłem now? masę. Tyle że tak było z wszystkimi wska?nikami jednocze?nie i na dodatek zapalały się różne kontrolki.
Tytuł: 120 stopni od razu? why?
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Październik 06, 2006, 00:14:43 am
A wymieniajac silnik nie zapomniałes podpi?c jego masy ? Jest to albo gruby kabel od aku(caro) który przykręca sie pod łape albo plecionka w okolicy przekładni kierowniczej.
Tytuł: 120 stopni od razu? why?
Wiadomość wysłana przez: RATMAN#1809 w Październik 06, 2006, 10:21:30 am
Chyba rozruchadło by mu nie poszło :p
prędzej nie podł?czył masy do budy z aku i ci?gnie po ?rubach linkach itp z silnika
Tytuł: 120 stopni od razu? why?
Wiadomość wysłana przez: kan w Październik 06, 2006, 16:08:55 pm
Jak leci na maksa to znaczy że jest przerwa na kablu.