FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Linek w Październik 06, 2006, 12:20:51 pm
-
jak jade i skrecam w prawo z tylu z prawej stony jest taki jakby tarci skrzypienie czy cos takiego. co to moze byc?
-
dr?żek reakcyjny
-
wiec teraz przy skrecie w lewo czy prawo cos takie tarcie czy cos jest a ze 2 razy nawet na wprost jak jechalem, i w ktora strone skrecam z tej cos trze
-
Jesli most na tarczach to wywalenie łożysk powoduje takie tarcie. Sprawdz linkę ręcznego. może o nią obciera. Zobacz też gumy w resorach najbardziej te na tyle czy czasem nie zakończyły żywota i most lata sobie na boki na zakrętach
-
ale to z obu stron lozyska by naraz padly? kurde ciezko mi jest ten dzwiek opisac takie tarcie nie chrobotanie. mozliwe ze most o cos trze albo cos?
-
Możliwe ze co? trze. A bywa ze oba na raz padaj?. Ja tak miałem. Poogl?daj linkę ręcznego, oponę. Sci?gnij koło i zobacz felgę w ?rodku czy o ni? nic nie obciera.
-
obejrzyj te nieszczęsne dr?żki reakcyjne na mocowaniach na mo?cie może który? sie zsun?ł z gumy i trze op uchwyt generalnie dr?żek nie powinien dotykać uchwytu na mo?cie powinien być po ?rodku.
-
a moze ci resor strzelil i trze o nadkole??
-
Van#1860, Małe pytanie : czy te gumy o ktorych wspominasz moga byc przyczyną siedzenia tylu w dole? Trudno to wymienic? :)
-
jeżeli to chodzi o te gumy na dr?zkach reakcyjnych to nie. Dr?zki maj? zabezpieczać most przed uciekaniem go na boki , a za siedzenie tyłu niżej odpowiada resor im prostrzy(albo pęknięty) tym niżej siedzi
[ Dodano: 2006-10-08, 09:17 ]
jak chcesz wymienic gumy na dr?żku to musisz kupić poduszke, wybic star?(uwaga zostaje czesto zewnętrzna metalowa osłona poduszki w dr?żku reakcyjnym) bierzesz wtedy brzeszczot i przecinasz od wewn?trz dr?żka t? pozostała?ć i wyci?gasz( nie natnij dr?żka!!) potem prasa i zaprasowujesz now?. wymaga troche dokładno?ći.
-
Mariusz, TO juz wiem na 100 ze to nie drazki reakcyjne. Prawy tyl siedzi nizej bo wieszak resora wbil mi sie w karoserie. Przyuwazylem ze 3 pioro jest jakby pekniete(nie główne) Jeszzce jedno : duzo kosztuje ta guma, ktora jest na koncu resora? Ta ktora mocuje go do karoserii?
-
wiec tak malo teraz jezdze bo walcze ze spalanim i tym ustrojstwem sytuacja wyglada tak po przejechaniu kilkunastu kilometrow jak skrecam w lewo lub w prawo wystepuje te "tarcie" tak jakby na srodku auta mozlwe ze to krzyzak albo cos?
-
ale to dopiero po przejechaniu paru kilometrów nie od razu? to jakie? dziwne zjawisko WE? stań z tyłu złap go i poryszaj mocno na boki zobacz może da rade usłyszeć albo w podu? go w dół może to amory tr? o swoje kielichy.chyba żę masz amory z plastikowymi kielichami to wtedy nie możliwe żeby aż tak
-
Linek, Krzyzak raczej nie on by powodowal drgania samochodu. Hmm jak chce ci sie wlazic pod samochod sprawdz podpore wału - tylko jak ona zaczyna trzec to juz raczej bez wzgledu na to czy jedziesz prosto czy skręcasz.
Kiedys tez mialem takie slyszalne tarcie w samochodzie, okazalo sie ze linka recznego obcierala ob kolo.
-
Mi lata most na boki bo mam wyrobione te gumy na dr?żkach reakcyjnych, ale nic nie skrzypi tylko na dołkach tak huczy jak sowa (ale porównanie :roll: ). I stuka delikatnie. Tak mi się zdaje, że to od tego huczy bo nie znalazłem nic innego niepokoj?cego.
-
odswiezam wiec tak krzyzak wymeniony simering i takie pierdoly, a problem jest taki ze jak przejade pare km autem i przy skrecie w lewo jakos z lewej strony jakos blizej przodu cos trze czy wyje nie wiem jak to okreslic. ni cholery nie wiem co to
[ Dodano: 2007-03-19, 16:04 ]
nikt nie ma zadnego pomyslu co to moze byc?