FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: klimek83 w Październik 11, 2006, 16:08:22 pm
-
ostatnio zauważyłem, że z rury wydechowej zapierdziela mi woda.Nnie s? to jakie? ogromne ilo?ci.
Oczywiscie tylko na LPG się to dzieje.Petryga ani oleju mi nie ubywa. czy wam też co? takiego się dzieje ?
-
Bior?c pod uwagę że jednym z głównych produktów spalania LPG jest para wodna która sił? rzeczy kiedy? się skrapla - jest to całkowicie normalne ;)
-
no fakt nie pomy?lałem :lol:
-
klimek zatkaj rurę bo silnik się odwodni !
-
Bior?c pod uwagę że jednym z głównych produktów spalania LPG jest para wodna która sił? rzeczy kiedy? się skrapla - jest to całkowicie normalne ;)
Dokladnie tak jest dlatego jezdzac na LPG szybciej rdzewieje ukld wydechowy
-
Bior?c pod uwagę że jednym z głównych produktów spalania LPG jest para wodna która sił? rzeczy kiedy? się skrapla - jest to całkowicie normalne ;)
Dokladnie tak jest dlatego jezdzac na LPG szybciej rdzewieje ukld wydechowy
Chyba ze kupuje sie aluminiowy :)
-
Bior?c pod uwagę że jednym z głównych produktów spalania LPG jest para wodna która sił? rzeczy kiedy? się skrapla - jest to całkowicie normalne ;)
Dokladnie tak jest dlatego jezdzac na LPG szybciej rdzewieje ukld wydechowy
Chyba ze kupuje sie aluminiowy :)
jakby byly do kupienia to by bylo fajnie
-
KGB ja mam taki u siebie - z gwarancja pisemna na 3 lata :)
-
Trochę pomaga wiercenie otworków od dolu tłumika skropliny maj? gdzie ?ciekać i i nie zbieraj? się w tłumiku .
-
KGB ja mam taki u siebie - z gwarancja pisemna na 3 lata :)
a ja my?lałem, że sa tylko aluminiowane ... czyli PRAWIE aluminiowe
-
KGB ja mam taki u siebie - z gwarancja pisemna na 3 lata :)
a ja my?lałem, że sa tylko aluminiowane ... czyli PRAWIE aluminiowe
No wlasnie ja tez - zanim kupilem ten - aluminiowy czyli NIE PRAWIE aluminiowy.
[ Dodano: 2006-10-12, 22:03 ]
I tak jak pisalem - po poltora roku wyglada jak nowy.
-
hmm, kosztuje tyle, co 3 aluminiowane, ciekawe czy "przeżyje" 3 aluminiowane
-
aluminiowe tlumiki od kolektora do ostatniego (razem z rura) to bylaby opcja mnie interesujaca
ostatni seryjny mi nie pasi ,ale i tak dziwne ,ze robia aluminiowe
-
Calusieńkie z alu , nie widzialem nigdy . A ile toto ma kosztować ?
[ Dodano: 2006-10-12, 23:52 ]
I gdze to można zanabyć ?
-
Calusieńkie z alu , nie widzialem nigdy . A ile toto ma kosztować ?
[ Dodano: 2006-10-12, 23:52 ]
I gdze to można zanabyć ?
130 zl placilem rok temu. Ciezko dostac bo malo posiadaczy polonezow decyduje sie na najdrozsza opcje. Wiec i ich praktycznie nie ma. Jak kupowalem gosciu zachwalal ze to ciezko zdobyc i wogole.
Zobaczymy czy wytrzyma 3 lata. Poki co polmetek.
-
No, cena nie mała ! Ale jak jest lekki i trwały a tym bardziej jeżeli nie zamieżasz zmiemiać auta w najbliższym czasie to chyba warto go mieć .
-
Nie ma tłumików z aluminium. Jesliby był to by nie kosztował 130zł tylko co najmniej 1300zł i nie przerdzwiałbyby nigdy bo aluminium nie rdzewieje. Co? Ci ten sprzedawca kitu nawciskał.
A 3 lata to wytrzymuje porz?dny tłumik z Brodnicy i taki wła?nie (stalowy) kosztuje koło 130zł tylny.
-
Nie bede sie klucil. Ale gosciu co to mowil jest dosc uczciwy. A i tlumik brudzil jak to aluminium. I nalepke producenta mial ze aluminium. I karte gwarancyjna. Ale nie istotne. Wazne zeby wytrzymal swoje.
-
przylóz do niego magnes to zobaczymy czy jest z alu
-
nie moge sie zgodzic z tym ,ze nie ma tlumikow aluminiowych
gdyby nie bylo w niektorych bmw ,to wydech nie wytrzymywalby 10-12lat (i nie rdzewial ,tylko sie rozsypywal)
wykonanie tlumika z blachy aluminiowej 1mm tez nie nalezy do trudnych ,bo zagniatanie puszki wyglada tak samo ,a spawanie aluminium nie wymaga strasznych nakladow finansowych - a w ostatnim tlumiku nawet spawac nie trzeba ,bo wystarczy lutowac
wiec skoro prywaciaz sprzedaje ostatnie tlumiki stalowe po 40pln ,to uzyskalby ten sam zysk (lub wiekszy) sprzedajac calkowicie alumiowe za 130pln
problemem jest jedynie sprzedaz ,bo po przejsciu przez hurtownie i sklepy taki tlumik kosztowalby z 250pln - a kto za tyle kupi tlumik do Poloneza :?
-
przylóz do niego magnes to zobaczymy czy jest z alu
Szkoda ze wczoraj tego nie przeczytalem.Jutro bede jezdzil to faktycznie przyloze. :)
-
metale kolorowe nie przyciagają magnesu. Zbieralo sie kiedys złom :mrgreen:
-
nie moge sie zgodzic z tym ,ze nie ma tlumikow aluminiowych
gdyby nie bylo w niektorych bmw ,to wydech nie wytrzymywalby 10-12lat (i nie rdzewial ,tylko sie rozsypywal)
Te tłumiki wykonywane są ze stali nierdzewnej i dlatego tyle wytrzymują. Według mnie nie ma tłumików ze aluminium. Jeśli podasz jeden konkretny przykład to zwrócę Ci honor.
Taki lutowany tłumik rozpadłby się po paru przejechanych kkm.
-
To nie są tłumiki aluminiowe tylko aluminiowane a to jest zasadnicza różnica
-
a co dalej aluminiowanie?? przeciez to tylko pokrycie blach warstwa aluminium
-
Teoretycznie chroni blache prze rdzewieniem od zewnątrz, ale co z tego jak zazwyczaj i tak szybciej pada na spawach. Więc jest to taki "pic na wodę fotomontaż". Pewnie taniej aluminiować niż dać porządną blachę.
-
nie moge sie zgodzic z tym ,ze nie ma tlumikow aluminiowych
gdyby nie bylo w niektorych bmw ,to wydech nie wytrzymywalby 10-12lat (i nie rdzewial ,tylko sie rozsypywal)
Te tłumiki wykonywane s? ze stali nierdzewnej i dlatego tyle wytrzymuj?. Według mnie nie ma tłumików ze aluminium. Je?li podasz jeden konkretny przykład to zwrócę Ci honor.
Taki lutowany tłumik rozpadłby się po paru przejechanych kkm.
wiesz ,ze musialbym praktycznie trzymac taki tlumik w reku by moc to udowodnic
wiec nie cwaniakuj :P
jakbysmy sie zalozyli o 200pln to bym wygral ,bo bym zlecil zrobienie takiego tlumika ;)
co do lutowania ostatniego tlumika to nie moge sie zgodzic z tym ,ze sie rozleci
wczesniejsze sa za gorace ,ale ostatni mozna smialo lutowac nawet lutem miekkim