FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: kozak w Październik 15, 2006, 19:34:50 pm
-
Mam Poldka 1.6 caro 1994 rok. :smile:
Kiedy włanczam dmuchawę na
maksa to wogule nieczuć że coś dmuch :( .Sprawdzałem czy nie są pozatykane rurki ale
wszystko było dobrze a tagże czy nagrzewnica nie jest dziurawa ale nie. Wiatraczek przy nagrzewnicy też działa.
Może wsadzić nagrzewnice od jakiegoś innego samochodu albo macie jakiś inny pomysł.
Pomocy !!!
-
to masz problem z dmuchaniem czy z grzaniem ??
-
grzebałeś coś przy niej czy tak się stało ?
-
a nie zsuneła Ci się która? z tych papierowych rur między nagrzewnic? a kratkami?? w sumie to tak troche zły dostęp jest ale jako? się da to sprawdzić, ja się zmagam z tym że mi cały czas dmucha ciepłym powietrzem , ale zima się zbliża więc chyba nie będe tego narazie ruszał:roll: a zimny powietrzem Ci dmucha czy nie :?:
-
samul, jak Ci dmucha cały czas ciepłym, to sprawd? zaworek nagrzewnicy, najprawdopodobniej się nie domyka.
-
Ten zawór już wymieniałem, motyw jest taki że kto? urwał linke od regulacji ciepłe-zimne powietrze, no i na szybko nie wymieniałem linki tylko jako? udało mi się założyć j? spowrotem :? tylko teraz nie mogę do końca (do dołu) przeci?gn?ć tego prztyncusia od regulacji więc na logike bior?c nie mogę osi?gn?ć max grzania,ale do samej góry dochodzi więc powinien się przestawić na zimne powietrze, ale sie zamotalem juz w tym :roll: jak jest sterowanie dmuchaw? to chodzi mi o pierwszy regulator od strony pasażera, ta taka d?wigienka, chyba jako? zrozumiale to wytłumaczyłem :?
-
Nie do końca samul, bo jak masz za ktrótkie ciegno to Ci sie na maksa otwiera w połowie zakresu i dlatego dalej nie przesuniesz suwaka bo już otwarty na maksa zaworek blokuje ciegno. A jak zamykasz to tylko do połowy... Ale wszystko zależy od tego co wykombinowałes z ciegnem...
-
hmmm tylko że jakbym chciał wymienić cięgno to musiałbym cał? przedni? deskę rozbierać?? :shock: czy da się jako? inaczej to przeci?gn?ć :?: kto? może wie ile takie cięgno kosztuje z tym wężykiem opancerzonym :?:
-
Wymiana jest prosta. Najlepiej roznitować schowek (wiertark?) i masz super doj?cie
-
Nic tam nie roznitowywać tylko można zdj?ć konsolę ?rodkow?. A jak masz zaworek rozwalony to też się nie będzie do końca domykał/otwierał.
-
Oj konsolę można zdjać... Ale zabawy mniej z roznitowaniem schowka i dostęp lepszy (jak kto? ma wiertarkę na AKU i dobre tytanowe wiertło to nie zajmnie to więcej jak 2 minuty)
-
Zobacz, czy dźwignia chłodnego powietrza jest skierowana ku podstawie zielonego trójkąta :)
Raz jechałem za kopcącym jelczem i sobie zamknąłem dopływ powietrza, coby sie nie udusić. Później o tym zapomniałem i w czasie deszczu ciężko sie jechało - para była na wszystkich szybach :mrgreen: Krew mnie zalała na myśl o kolejnej grzebaninie, aż mnie olśniło :)
Skleroza nie boli