FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: messenger w Październik 19, 2006, 13:16:53 pm
-
Mam problem w moim Polonezie. Jest to Poldek Atu rocznik 96 z wtryskiem jednopunktowym. Poldek jest wyposażony w instalację gazow?. Zaczęło się od tego ze w momencie jazdy samochód momentalnie stracił siłę. Chyba palił nie nawszystkie gary. Odpalić się dał ale co? grzechotało w silniku. Kiedy próbowałem ruszyć to raptownie gasłjakby nie miał siły. Problem tkwi w tym że mimo tego że daje iskrę to silnik nie odpala. Zaznacze że moduł wymieniałem na nowy z pół roku temu. Kable i ?wiece też. Iskrę sprawdzałem i jest. |wiece s? mokre po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Dodam że podałem mu trochę benzyny bezpo?rednio pod filtr powietrza i w momencie kręcenia rozrusznikiem poszedł ogień i iskry. Pomóżcie co mam robić.
-
a moze Ci sie cos z mieszanka poknocilo i za duzo lyka powietrza? gdzies moze z pod uszczelki dostawaj sie lewe powietrze, posprawdzaj przy dolotach powietrza
-
Na pocz?tek wymień przewody i ?wiece jak to nic nie da to napewno nie zaszkodzi. Jak dalej sie to będzie działo weż sie za czujnik położeniaa wału
-
A nie pali ani na gazie ani na benzynie?
-
A nie pali ani na gazie ani na benzynie?
Wła?nie na benzynie i na gazie nie pali.
Czy wiecie jak sprawdzić może sprawno?ć cewek i czujnika położenia wału korbowego ??
-
Najpro?ciej podmienić s? to drogie rzeczy żeby kupić a potem okaże sie że to nie to i co 300 w plery mówie o cenach sklepowych. s? użadzenia które dokonuj? pomiaru sekwencji pojawiania się iskry w każdym z garów. a inaczej jak chcesz sprawdzić to bez oscyloskopu i porównania przebiegów to tego nie zrobisz, ale to już naprawdę treezeba mieć o tym pojęcie
[ Dodano: 2006-10-19, 20:25 ]
a zapomniałem czujnik położenia wału działa na zasadzie zjawiska Halla(strumienie magnetyczne) nie sprawdzisz tego ot tak ło.
-
Hmmm... jak nagle stracił moc, stuka co? w silniku, iskra jest a nie chce odpalać... ja to miałem jak mi rozrz?d poszedł. Pogięły się zawory i stukały... Ale nie życzę Ci tego, chociaż u Ciebie to piku? w porównaniu z moim Roverkiem :)
-
Hmmm... jak nagle stracił moc, stuka co? w silniku, iskra jest a nie chce odpalać... ja to miałem jak mi rozrz?d poszedł. Pogięły się zawory i stukały... Ale nie życzę Ci tego, chociaż u Ciebie to piku? w porównaniu z moim Roverkiem :)
Po zdjęciu pokrywy rozrz?du stwierdziłem że pasek jest cały.
-
U mnie też jest cały, nawet leży tutaj obok mnie. Jak przeskoczył to nadal będzie cały, czego nie można powiedzieć o zaworach :) No ale to najczarniejsza wersja.
-
mowie ci zmień ten czujnk położenia wału ja sie będę przy tym upierał do puki tego nie zrobisz
-
mowie ci zmień ten czujnk położenia wału ja sie będę przy tym upierał do puki tego nie zrobisz
Czytałem kilka postów o tym czujniku i wnioskuje że pada on wtedy kiedy niema iskry na której? cewce. Natomiast u mnie [shadow=red]jest na obu[/shadow]. Czy my?lisz że to faktycznie to ??? Mam możliwo?ć podmiany czujnika tylko że jest to czujnik Bosha a ja mam Ambimexa. Czy to w niczym nie przeszkadza ???
Zapomniałem jeszcze wam dodać że kiedy jeszcze mi palił samochód na tych dwóch garach to zgasł wtedy kiedy podczas pracy silnika zdj?łem kapturek z cewki od drugiego gara. Chciałem sprawdzić czy iskra skacze między kapturkiem a cewk?. Jak zgasł wtedy tak już do dzi? nie zagadał.
Czy podejrzewacie jakie? zwarcie ?
[ Dodano: 2006-11-01, 11:45 ]
[glow=blue]Usterka usunięta. Padła uszczelka pod głowic?.[/glow]