FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: rafal182 w Luty 09, 2007, 22:04:38 pm

Tytuł: Dysza wolnych obrotów
Wiadomość wysłana przez: rafal182 w Luty 09, 2007, 22:04:38 pm
Witam mam pytanie w którym miejscu jest dysza wolnych obrotów w gazniku 1.6 gle i jak wygląda.   dzieki
Tytuł: Dysza wolnych obrotów
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Luty 09, 2007, 22:56:22 pm
zajrzyj do ksiazki pana morawskiego :) Tutaj ciezko wytlumaczyc :)
Tytuł: Dysza wolnych obrotów
Wiadomość wysłana przez: rafal182 w Luty 10, 2007, 22:38:59 pm
Jakiej ksiązki Morawjiego ?? Niech ktoś powie czy to ta z kabelkiem po lewej jak sie patrzy na wprost poldka
Tytuł: Dysza wolnych obrotów
Wiadomość wysłana przez: banan_125p w Luty 11, 2007, 09:26:16 am
tak kolego do niej jest podłączony kabelek jak masz gaźnik nowego typu
Tytuł: Dysza wolnych obrotów
Wiadomość wysłana przez: rafal182 w Luty 11, 2007, 18:15:04 pm
Napiszcie jak ja wyczyscic
Tytuł: Dysza wolnych obrotów
Wiadomość wysłana przez: banan_125p w Luty 11, 2007, 18:45:30 pm
musisz ją odkręcić od gaźnika i rozebrac czyli wyjąć tą końcówkę z brązu i wyczyścić bo pewnie jakiś paproch wpadł
Tytuł: Dysza wolnych obrotów
Wiadomość wysłana przez: rafal182 w Luty 12, 2007, 17:33:10 pm
mam jeszcze jedno pytanie ten kabelek co idzie do dyszy jest urwany. Skad pociagnoc kabelek i ile volt. W tym starym kabelku po srodku jest bezpiecznik czy w nowym tez go załozyc??
Tytuł: Dysza wolnych obrotów
Wiadomość wysłana przez: banan_125p w Luty 12, 2007, 19:15:47 pm
kabelek możesz w najprostszy sposób podłączyć do plusowego przewodu w cewce zapłonowej (czerwony przewód) a ten bezpiecznik to raczej nie potrzebny
Tytuł: Dysza wolnych obrotów
Wiadomość wysłana przez: Cypekm w Luty 18, 2007, 22:23:03 pm
Ten kabelek jak sie urwie lubi palic inne przewody po spotkaniu z masa A z tego co widze jesli kabelek masz urwany, a poldek chjodzi to elektrozawor masz zablokowany w polozeniu otwartym wiec podlaczajac przewod nic nie zyskasz Jak chcesz sprawdzic elektrozawor wykrec go  (przypuscmy ze i tak go wykrecisz w celu wyczyszczenia dyszy biegu jalowego) podlacz przewod, zmasuj obudowe i przekrec kluczyk (alternatywa jakies 12V zewnetrznego zrodla) dysza powinna sie wsunac Jesli nie to masz zablokowana dysze na otwartym. Zawor ten sluzy tylko po to aby paliwo nie dostawalo sie do ukladu dolotowego po wylaczeniu zaplonu (moga wystapic niekontrolowane zaplony)