FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silnik Rover'a => Wątek zaczęty przez: Kuśmier w Luty 18, 2007, 12:16:06 pm

Tytuł: Rover - podciśnienie w dolocie
Wiadomość wysłana przez: Kuśmier w Luty 18, 2007, 12:16:06 pm
Nie wie ktoś jakie jest podciśnienie w podku z Roverem na biegu jałowym??
Tytuł: Rover - podciśnienie w dolocie
Wiadomość wysłana przez: AndrewS#100 w Luty 18, 2007, 23:53:44 pm
hmmm trudno powiedzic moj wakuometr nie ma naniesionej skali tylko kolory
wydaje mi sie ze wszystkie samochodowe wakuometry chodza w wartosciach od -100 kPa  (czyli w przyblizeniu -1 atm) do 0 przy cisnienieu atmosferycznym
moj na jalowym osiaga 3/4 skali czyli ok -0,7 atm
Tytuł: Rover - podciśnienie w dolocie
Wiadomość wysłana przez: Kuśmier w Luty 22, 2007, 21:27:24 pm
potrzebuje bo sciagnolem wskazowke i nie wiem teraz jak go wsykalowac ;/
Tytuł: Rover - podciśnienie w dolocie
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Luty 23, 2007, 09:28:58 am
Ale co ty chcesz skalować??

Wakuometr - przecież to i  tak wskaźnik a nie miernik... Najlepiej zrobisz zakładająć na wyłączonym silniku wskazówkę na max ciśnieniu na skali. Podciśnienie i tak jes tylko względne.

jeśli chodzi o wakuometry to zasada jest jedna. Jędzi się tak aby wskazówka była jak najbliżej max podciśnienia i tyle. CZy to bedzie -100kPa czy -90kPa nie ma znaczenia. I tak liczy sie "położenie" a nie wartość.