FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: jedi87 w Luty 25, 2007, 10:39:26 am
-
Mam takie kolejne pytanko... Otóż różni ludzie róznie mi mówią... Czy w moim poldku 1,9GLD powinien działać obrotomierz?? Pomijam że wyskalowany jest dla Benzyniaka a nie dla Diesla no ale... Ewentualnie co zrobić żeby zaczął działać? Bo pewne jest jedno... Wskazówka narazie stoi w miejscu :-) A pytam się bo jedni mówią zę powinien działać a inni ze w Dieslach wogole nie działały obrotomierze.... A może jakiś sposób na jego przeskalowanie dla Diesla ktos ma... Będe wdzieczny za wsyzstkie informacje na ten temat...
-
Do diesla sa inne obrotomierze niz do benzyniakow. Musisz sobie takiego poszukac o wtedy napewno bedzie dzialac i wskazywac prawidlowo.
Propo obrotkow to np. obrotek z gaznika nie pasuje do wtryskowca, obrotek z 1.4 nie pasuje do wtryskowcow 1.6 itp, tymbardziej obrotomierz z benzynowca nie bedzie dzialal w dieslu
-
A gdzie takiego mozna poszukac?? Bo cos mam dziwne wrazenie ze bedzie z tym problem hym??
-
W dieslu nie bylo obrotka fabrycznie ! Przynajmniej ja takiego nie spotkałem, wiec rzezba i jeszcze raz rzezba
-
Najlatwiej znalesc na stacjach demontarzu czyt. zlomie, allegro lub u mnie w piwnicy (tylko nie mam pwenosci czy on jest sprawny z powodu braku mozliwosci sprawdzenia).
[ Dodano: 2007-02-25, 12:06 ]
W dieslu nie bylo obrotka fabrycznie ! Przynajmniej ja takiego nie spotkałem, wiec rzezba i jeszcze raz rzezba
Nie mieszaj. Poznaj troche modele polonezow i sie wypowiadaj
-
Nie mieszaj. Poznaj troche modele polonezow i sie wypowiadaj
Nie mieszam :evil: napisałem wyraznie ze tymi co miałem doczynienia(3szt) obrotomierza nie było -byla zamiast niego czarna zaslepka z logiem FSO. A polonezy znam wystarczajaco dobrze wiec daj sobie siana..
-
To zapisz sobie teraz, ze pod koniec produkcji byly obrotki w dieslach.
-
nie wiem czy pamietam dokladnie, ale chyba w zomisie byly kiedys cale szafy z obrotomierzem do diesla
www.zomis.com.pl
jestes z wawy to zadzwon/podjedz i sie spytaj/zobacz
-
W dieslu nie bylo obrotka fabrycznie ! Przynajmniej ja takiego nie spotkałem, wiec rzezba i jeszcze raz rzezba
na poczatku nie bylo ,ale pozniej to byly - nie wiem czy nie od wprowadzenia ATU
normalne obrotomierze do 6tys
a pozniej to juz nawet w Plusach byly (w Truckach ofkoz)
raz widzialem zamiast obrotomierza zegarek ,ale nie wiem czy seryjny (bo przeciez seryjnie byl maly zegarek w innych polonezach )
-
raz widzialem zamiast obrotomierza zegarek ,ale nie wiem czy seryjny (bo przeciez seryjnie byl maly zegarek w innych polonezach )
moglo takie cos byc w truckach plusach, gdyz w niektorych nie bylo zegarka elektronicznego tylko zaslepka
-
raz widzialem zamiast obrotomierza zegarek ,ale nie wiem czy seryjny (bo przeciez seryjnie byl maly zegarek w innych polonezach )
moglo takie cos byc w truckach plusach, gdyz w niektorych nie bylo zegarka elektronicznego tylko zaslepka
to bylo szerokie Caro i liczniki tez okragle Caro MR93
tylko nie zwrocilem uwagi czy mial jeszcze ten maly zegarek czy zaslepke
-
No z warszawki jestem to sie pewnie udam do tego zomisu, popytam, poszukam... Fajnie by bylo takowy miec :-) Tylko jeszcze powstaje pytanie czy jest czujnik na kole zamachowym :-)
-
jedi87, pogadaj z tym gosciem
http://www.fsoptk.pl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=6
to jest master of diesel, wszystko ci powie w temacie
-
zobacz, powinien być po stronie kolektora wydechowego,mozna go zobaczyć otwierająć maske :)
-
W dieselku były obrotomierze od 1996 r
Wygląda on tak : (http://img503.imageshack.us/img503/51/zdjcie001wq9.jpg) (http://imageshack.us)
Widzialem taki obrotek do kupienia w Wawie na ulicy Dobrej. Ceny nie znam.
Na wiosne będę rozbierał na części poldka diesla z tymi zegarami więc będą one na sprzedaż.
-
zobacz, powinien być po stronie kolektora wydechowego,mozna go zobaczyć otwierająć maske :)
A jak on powinien wygladac?? :-)
-
wystaje z obudowy sprzegła, czarny gumowy, z kabelkami ,zakonczony kostką na 2 piny,niepodłączoną n 8) igdzie