FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: beton w Marzec 10, 2007, 00:16:26 am
-
Problem jest dośc dziwny i śmieszny. po zamontowaniu wspomagania przez kilka dni było wszystko wpożądku, lecz ostatnio i trwa to do dzis. Skręcając kierownicą w lewo wskazniki temperatury i oleju opadaja do normalnego poziomu ,a w prawo to oba wskazniki pokazuja najwyższe wartości.
nagłe ruchy kierownicy w lewo i w prawo powodują ten sam efekt.
czy to jest jakas zależnośc ? jakaś masa ?
-
o kurde pierwszy raz się z takim czymś spotykam!!!!!
-
hmm.. to ze obroty podczas krecenia lekko spadaja to sie da zrozumiec ale zeby kontkrolki dostawaly świra? moze cos zle podlaczyles?
-
może przetarły kabelki od czujników i jak kręcisz w prawo to masz zwarcie
-
A jak masz kierownice prosto, to wskaźniki są pośrodku?
W sumie to fajny bajer.
-
Może ruchy kierownicą obciążaja silnik przezco ma różne obroty a to wpływa na ładowanie, a ładowanie wpływa na wskaźniki :roll:
-
Ja stawiam na to, że coś zwierasz drażkami kierowniczymy pod lub w kolumnie kierownicy.
Albo masz zajeb* słaby alternator.
Ile masz obrotów jak kręcisz wspoma?
-
już wszystko gra, śmieszny efekyt przy poważnej usterce. Luz przy masie daje taki efekt, dochodzi do tego równiez palenie (topienie) linki sprzegła oraz efekt zatarcia rozrusznika.
Wymiana plecionki i pożadne zamocowanie i po sprawie.
dzieki wszystkim