FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: beton w Marzec 10, 2007, 00:16:26 am

Tytuł: zależnośc wspomagania na wskaxniki ?
Wiadomość wysłana przez: beton w Marzec 10, 2007, 00:16:26 am
Problem jest dośc dziwny i śmieszny. po zamontowaniu wspomagania przez kilka dni było wszystko wpożądku, lecz ostatnio i trwa to do dzis. Skręcając kierownicą w lewo wskazniki temperatury i oleju opadaja  do normalnego poziomu ,a w prawo to oba wskazniki pokazuja najwyższe wartości.

nagłe ruchy kierownicy w lewo i w prawo powodują  ten sam efekt.

czy to jest jakas zależnośc ? jakaś masa ?
Tytuł: zależnośc wspomagania na wskaxniki ?
Wiadomość wysłana przez: korczo007 w Marzec 10, 2007, 01:01:15 am
o kurde pierwszy raz się z takim czymś spotykam!!!!!
Tytuł: zależnośc wspomagania na wskaxniki ?
Wiadomość wysłana przez: jimo#1921 w Marzec 10, 2007, 01:05:18 am
hmm.. to ze obroty podczas krecenia lekko spadaja to sie da zrozumiec ale zeby kontkrolki dostawaly świra? moze cos zle podlaczyles?
Tytuł: zależnośc wspomagania na wskaxniki ?
Wiadomość wysłana przez: rob103 w Marzec 10, 2007, 02:00:49 am
może przetarły kabelki od czujników i jak kręcisz w prawo to masz zwarcie
Tytuł: zależnośc wspomagania na wskaxniki ?
Wiadomość wysłana przez: utek w Marzec 10, 2007, 07:59:40 am
A jak masz kierownice prosto, to wskaźniki są pośrodku?

W sumie to fajny bajer.
Tytuł: zależnośc wspomagania na wskaxniki ?
Wiadomość wysłana przez: Gordo w Marzec 11, 2007, 23:20:26 pm
Może ruchy kierownicą obciążaja silnik przezco ma różne obroty a to wpływa na ładowanie, a ładowanie wpływa na wskaźniki :roll:
Tytuł: zależnośc wspomagania na wskaxniki ?
Wiadomość wysłana przez: Cyneq w Marzec 12, 2007, 12:14:07 pm
Ja stawiam na to, że coś zwierasz drażkami kierowniczymy pod lub w kolumnie kierownicy.
Albo masz zajeb* słaby alternator.
Ile masz obrotów jak kręcisz wspoma?
Tytuł: zależnośc wspomagania na wskaxniki ?
Wiadomość wysłana przez: beton w Marzec 13, 2007, 23:50:44 pm
już wszystko gra, śmieszny efekyt przy poważnej usterce.  Luz przy masie daje taki efekt, dochodzi do tego równiez palenie (topienie) linki sprzegła oraz efekt zatarcia rozrusznika.

Wymiana plecionki i pożadne zamocowanie i po sprawie.

dzieki wszystkim