FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: jankiel w Marzec 23, 2007, 08:32:47 am
-
Jak masz w poldku 1,6 gli abimex problemy z obrotami trzeba rozkręcić kompa od wtrysku i podokręcać w srodku sruby które są na płytce i te ktore są od radiatora , testowane na moim gli jak na razie jest ok
-
Też miałem problemy z obrotami , czasmi skakały na 3000 obrotów i tak się utrzymywały , a nie raz spadały do 900 i tak co chwile inaczej , wymieniłem sonde , wymieniłem silniczek krokowy i nadal było to samo , wczoraj umówiłem sie z kolegą mechanikem i sprawdziliśmy ładowanie , okazało sie że alternator podaje na ładowanie nawet 18,5 V !!!.
Wymienił mi regulator napięcia i nagle wszystkie problemy z obotamii znikneły , potem wyjaśnił mi , że komputer ma zabezpieczenie przed spaleniem i w momęcie gdy dostaje zbyt duże napięcie wyłącza się . Koszt regulatora napięcia 27 zł.
Mój poldek to 1,6 GLI 96r.
-
ja byłem u kilku mechaników elektryków i kazdy chcial wymieniac kompa od wtrysku :( troche duzy koszt wiec stwierdzilem ze nie mam nic do stracenia , rok temu myslalem ze to złącza od kompa bo jak ruszalem wtyczka to sie poprawialo , a wlasnie tydzien temu rozebralem kompa i zauwazylem ze sruby ktore są na płytce i na radiatorach sa niepodokrecane , pewnie czas i stłuczki zrobily swoje , a sruby dawały mase ukladom scalonym wiec je dokrecilem i usterki znikły z wariujacymi obrotami
-
Koszt regulatora napięcia 27 zł
przepłaciłeś, ja płacilem 24zł :P