FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki Fiata, Forda i inne => Wątek zaczęty przez: Russell w Kwiecień 02, 2007, 17:23:29 pm

Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: Russell w Kwiecień 02, 2007, 17:23:29 pm
Któż, ah któż to wie?

(http://img253.imageshack.us/img253/5899/dsc02728kx0.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img253.imageshack.us/img253/9229/dsc02727gt4.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img515.imageshack.us/img515/5312/dsc02729dp4.jpg) (http://imageshack.us)

[ Dodano: 2007-04-02, 18:48 ]
No dobra. To już wiem że jest to weber 85 hf. od sierry 1.6. no i po co mi on. nawet zestawów naprawczych do tego nie ma.

ELWOOD masz może jakies linki? Do tego gaźnika?   :mrgreen:
Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Kwiecień 02, 2007, 21:26:05 pm
Mam niepotrzebnego identycznie wyglądajacego Webbera ze sierry 2.0 :D W moim poldku jest podobny ale ze sterowaniem elektronicznym wolnych obrotów i hamowania silnikiem

Ale ten Twój gaźnik nie wygląda jak Webber 2V z sierry 1.6. To raczej jest 2V-TLD taki jak ja mam na zbyciu ze sierki 2.0. W moim poldku jest podobny 2V-ISC z silniczkiem krokowym

[ Dodano: 2007-04-02, 21:27 ]
Przejżałem ksiażkę "sam naprawiam ford sierra" i obejżałem posiadany gaźnik i Twój na 99% jest z 2.0
Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: Russell w Kwiecień 02, 2007, 21:39:18 pm
e_gregor#1917,  wielkie dzięki za odpowiedź.   Jakby to była prawda to ten jest ponoć lepszy od oryginalnego.
Możesz powiedzieć po czym poznałeś?  Bo słyszałem ze gaźnik do 2.0 to lustrzane odbicie gaźnika do 1.6.  i nie wejdzie na mój kolektor.   Ja obstawiam że to 1.6
Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Kwiecień 02, 2007, 22:52:46 pm
Bo ten wygląda bardzo podobnie do mojego poldkowego (2V-ISC) oraz identcznie jak posiadany przezemnie 2V-TLD którego zdjałem z zakupionego dla głowicy silnika 2.0 ze sierry. 2V (ten od 1.6) ma inny kształt tych wlotów do gardzieli. Ten na fotce ma od drugiego przelotu niemal okragły wlot - chodzi mi o tą krawędź na samej górze naokoło gardzieli. A pierwszy przelot ma prawie okrągły (prawie robi czasem róznice - tutaj też). 2V od sierrki 1.6 wg rysunków od ksiażki ma te wloty prostokatne.

Jeszcze jedno. Pisałeś że 1.6 jest niby lustrzany. Sprawdź czy:

- pierwszy przelot jest po lewej stronie gaźnika (patrząc z miejsca kierowcy)
- oś od przepustnicy do podpiecia linki gazu znajduje się od tyłu gaźnika po tej samej stronie co termostat od ssania (ten z króćcami do podłaczenia płynu)

Jeśli tak to masz identyczny gaźnik jak ja - czyli od 2.0
Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Kwiecień 02, 2007, 23:51:29 pm
Cytuj (zaznaczone)
ELWOOD masz może jakies linki? Do tego gaźnika?  

Nie mam :P  Nie interesuje sie wynalazkami :wink:  Co innego dellorto dhla  8)  czy webery dcoe :)
Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: Russell w Kwiecień 03, 2007, 08:01:15 am
Ja znalazłem :D
http://fordsierra.uw.hu/index/04_csinald_magad/04-A_Fuel_and_exhaust_systems-carburettor.pdf

e_gregor#1917,  na stronie 9 jest od 1.6, a na 11 jest od 2.0.  Są identyczne. Tyle że 2.0 ma jeszcze ten steppen motor :)

Od strony kierowcy wygląda tak:
(http://img130.imageshack.us/img130/1927/dsc02732xa9.jpg) (http://imageshack.us)

to 1.6, zmierzyłem dysze :(.   nie znam sie na gaźnikach. moge bezkarnie zmienic dysze na te od 2.0?

Jak ten Twój gaźnik wlezie do mnie to chętnie odkupie. tylko sprawdz dysze.  Bo ten też miał byc od 2.0. Choc nadzwyczaj dobrze sobie radził.
Dzisiaj mam dostac jeden gażnik od sciery. ale chyba ten z krokowcem

Elwood. podwójne są w planach. kolektor już mam :mrgreen:
Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: e_gregor w Kwiecień 03, 2007, 12:24:52 pm
Russell, "steppenmotor" jest w gaźniku 2V-ISC czyli z elektronicznym sterowaniem a 2V-TLD ma termostat jak ten na twojej fotca. Mówię Ci ze mam identyczny ze sierrki 2.0 Wieczorem moge porobić foty z kazdego rzutu i zamieszcze na necie to porówamy
Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: Russell w Kwiecień 03, 2007, 12:55:36 pm
OK. jak możesz to zrób. Ale ten mój na bank jest z 1.6.
wolne obroty 50 /40
paliwo 97 / 110          

w 2.0 paliwo powinno byc 110 / 130

[ Dodano: 2007-04-03, 21:39 ]
mały tuning i już mam 45/50 i 112/130 :mrgreen: . i krokowca do sprzedania  :mrgreen:
Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Kwiecień 08, 2007, 12:01:14 pm
Cytat: "Russell"
Elwood. podwójne są w planach. kolektor już mam  


Russell a pod jakie gazniki masz te kolektory ? Tzn pod poziomy czy piony ? Dla mnie akurat mały problem bo dysponuje parka takich i takich :mrgreen:   Nie pozyczyłbys tego kolektora na czerniewice dla fiatoforda :mrgreen:  :twisted:  Wówczas szansze roverowców nawet tych z 1,8  :wink:  drastycznie by zmalały  podczas wyscigów na 1/4 mili  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: Taki mały wyscig -klasyczne rozwiazania kontra nowoczesnosc :)
Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: Russell w Kwiecień 08, 2007, 12:22:47 pm
Elwood#1887. pod poziome.  
Wygląda dokładnie jak ten, tylko ma rdzawy nalot :)
(http://img138.imageshack.us/img138/9342/kolekom9.jpg) (http://imageshack.us)
Co to wypożyczenia na Czerniewice to narazie się nie moge się wypowiedzieć bo teraz jeżdzi w consulu.  Mam go dostać spowrotem po fordowskim odpowiedniku czerniewic - gdzieś w połowie maja

A nie chcesz gaźników sprzedac?  :mrgreen:
Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: Elwood#1887 w Kwiecień 08, 2007, 13:43:51 pm
Cytat: "Russell"
A nie chcesz gaźników sprzedac?  

NIE  :twisted:
Tytuł: Co to za WEBER?
Wiadomość wysłana przez: Russell w Kwiecień 12, 2007, 11:54:04 am
ten mój gaźnik to dziadostwo