FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Mariusz# w Maj 05, 2007, 09:13:39 am
-
poldek podczas jazdy zachowuje się elegancko, problem pojawia się w momencie gdy pracuje na wolnych obrotach i chcemy mu dodać troche mocniej gazu wówczas zaczyna sie dusić tak jakby niemógl sie wkręcić na wyższe obroty ,jest to w.......ce szczególnie przy ruszaniu pod górkę bo zachowuje się tak jak niektóre kubiety na nauce jazdy( ryszanie na żabkę :D),nie sądzę aby była to wina elektryki, podejrzewam bardziej coś z silnikiem ma nakręcone 120tys. walczę z tym sam od roku ale walcze jak lew a padam jak mucha, z tym że głównie zajołem sie elektryką. jak ktoś wie co to i miał coś podobnego niech podsunie radę
dzięki
-
MOze nieszczelny kolektor ssacy???
Takze chyba ten krokowiec w przepustnicy moze to robic.
-
masz gaz ?
swiece i przewody zmienione ?
to moze byc problem z krokowcem ,czujnik VSS ,MAP,TPS ,czujnik polozenia walu
moze tez byc walnieta sonda lambda lub nieszczelnosc miedzy kolektorem wydechowym ,a glowica (ewentualnie pekniety kolektor ,podobno zdazalo sie w gsi - moj kolektor odpukac trzyma sie dobrze)
-
kgb sprecyzuj o który kolektor ci chodzi ssący czy wydechowy co prawda wydechowego nie sprawdzałem ssący jest oki. samochód myka tylko na benzynie .
-
przeciez napisalem ,ze wydechowy
jak bedzie nieszczelny ,to bedzie lapal powietrze i rozcieczal spaliny - wtedy sonda lambda bedzie podawala syglam ubogiej mieszanki
-
faktycznie o tym nie pomyslałem
sonda pracuje w zakresie napięć 0.2V do 0.8V wartość tego napięcia jest ciągle zmiena ale nie przekrasza tego zakresu no moze minimalnie w dół do 0.15V.
-
( ryszanie na żabkę :D ),
czesc, ja miałem dokładnie tak samo, mowiłeś ze elektryke sprawdziłeś ale u mnie to swiece były winne, wymieniłem na nowe i jak ręką odjął. Dodam, że te swiece na których tak szarpało były nowe, ale wyraźnie nie pasowaly mojemu poldkowi :)
-
ja śmigam na NGK V- line BP6E ale zastanawiałem sie czy by nie zmienić na coś w stylu BRISK L15YCY w każdym razie ciepłota tych świec jest taka sama ja fabryka zaleca i odstęp elektrod rownież.
-
Kolego co do swiec to powinny byc NGK 85... cos w ty stylu bo jak zmienilem te o cieplocie z 65 na 85 była odczuwalna roznica w pracy silnika i dynamice, a takie sa zalecane do GSI.
-
pawelo daj oznaczenie dokładne tej świecy jak mozesz
-
To jest swiaca NGK 85 FE jesli dobrze pamietam, ale przy zakupie spytaj dokladnie sprzedawce lub poszukaj na odwrocie opakowania ze swiacami i bedzie wszystki wyszczegolnione .