FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Napęd => Wątek zaczęty przez: święty w Maj 10, 2007, 18:28:10 pm
-
Mam możliwość kupienia mostu z rovera - szeroki na bębneach - lucas.
Bebny od razu przekręcam na tarcze z innego mostu więc to chyba jest plug & play.
Nurtuje mnie pytanie czy most to na pewno rover o przełożeniu 4.3 a nie zwykły 3.9.
Na moście znalazłem jakieś numerki jak gdzieś przeczytalem na forum ale nie znalazłem numeru właściwego przełożenia - jeden z numerow to 4333291
drugiego nie byłem w stanie dokładnie przeczytać ale nie znalazłem nigdzie cyfry 11 lub 10.
Gdzie tego szukać i czy to jest wytłoczone czy może trzeba szczotką drucianą wyczyścić dokładnie bo jest nabite.
Prosze o szybki help bo most wygląda nieżle a kupię go w cenie 1.30/kg - wiec chyba gra warta swieczki , zwłaszcza ze spod mojego juz tak kapie ze po 2 tygodniach jest mam kaluza pod autem :( A zależy mi na tym żeby go szybko kupić bo jak nie to pewnie huta .....
-
To trzeba chyba przekręcić "wałem" i zobaczyć ile razy przekręci się "koło"
-
Musisz zdjąć dekiel. Pod nim, na dole, jest wybite przełożenie w formacie np. 41/10.
Jeśli się myle, poprawcie mnie.
-
przelozenie jest wybite, ale czasami daje sie odczytac bez zdejmowania dekla i ma format 41 (spacja;) ) 10
-
W którym miejscu szukać tych numerów na deklu - u góry , na dole ?
-
jak już się dobierzesz do środka to oznaczenia będą nabite na pewno na kole zębatym.
-
Most kupiłem ale na razie bez półosi - dałem 48 zł (sprawsziłem jak mówiliście - zęby ok , brak nadmiernych luzów i na wałku atakującym jest 10 zębów , na dużym kole pisze 10:43 więc jestem pewien że ma przełożenie 4,3)
Ma ktoś taki most u siebie w seryjnej ohvce ??? Jakie są wrażenia z jazdy na takim moście ?
-
Półosie szerokie to ja będe miał do sprzedania na dniach.
-
stingerek - ja te pólosie kupię u siebie po 10 zł za sztukę więc na pewno Ci się nie opłaci - 1.30/kg - a mam już dawcę - muszę po prostu jechać i wyciągnąć.
-
Mialem w Bandzioerze most z poldorovera i zanim tam trafilo 2.0 to na malo seryjnej ohv-ce wrazenia z jazdy byly przednie :mrgreen: Z reszta w 2.0 te wrazenia sie spotegowaly :mrgreen: