FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Mechanika => Wątek zaczęty przez: boczek#1851 w Maj 23, 2004, 20:53:56 pm

Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: boczek#1851 w Maj 23, 2004, 20:53:56 pm
Witam
Czy silniczek krowowy w plusie i w normalnym Caro jest taki sam?.
Mam taki objaw że na G nie trzyma obrotów a na B ma około 500. Jadąc na G i zmieniając bieg tylko w sposób dość wolny auto gaśnie a na postoju odrazu po zapaleniu.
Co o tym sądzicie?.
Pozdrawiam
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Bickers w Maj 23, 2004, 23:47:25 pm
odwruć rure dolotowa powietrza w strone kabiny poldiego , jezeli gasnie to mozę już masz sztywne membrany w parowniku i niereaguje na regulacje , ale jak ci trzyma 500 obrotów na benzynce to nawet fajnie ale jak się rozgrzeje to ile trzyma ?
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: boczek#1851 w Maj 24, 2004, 06:22:02 am
Cytat: "Bickers"
odwruć rure dolotowa powietrza w strone kabiny poldiego , jezeli gasnie to mozę już masz sztywne membrany w parowniku i niereaguje na regulacje , ale jak ci trzyma 500 obrotów na benzynce to nawet fajnie ale jak się rozgrzeje to ile trzyma ?

Gaz jest w aucie od 3 latek. Ja mam auto to od 4 miesięcy i w G nic jeszcze nie grzebałem. Na B przy ciepłym silnki trzyma to 500-600 a na zimnym to poniżej ale jakoś niema całkowitej tendencji do gaśnięcia. Najgorsze to że właśnie teraz wyruszam do Wawy a wiadomo że tam bez obrotów nie pojeżdze, no ale niestety wyjazd jest konieczny. Sytuacja z tymi obrotami wczoraj zdarzyła się poraz pierwszy.
Pozdrawiam
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Bedzio#1833 w Październik 10, 2004, 20:08:04 pm
nom ja mam wlasnie problem z silniczkiem  :?  odczytalem kody bledow i wskazuje na niego! nie mam ssania, obroty mi lataja czasami i musze go odpalac z wcisnietym gazem (wtrysk abimex)! czy moze mi ktos wyjasnic kto sie na tym zna  :)  gdzie on sie dokladnie znajduje i jak go wyjac/oczyscic ??  bardzo mi zalezy na tym bo juz zimno sie robi i musze go trzymac na gazie jak jest zimny bo inaczej zdechnie!!

Pozdrawiam!!
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: vollvo#1821 w Październik 10, 2004, 23:35:24 pm
jak znam życie to przeczyszczzenie może Ci nic nie dać a jak da to na krótką mete. niestety ale musisz go wymienić co się wiąrze z kosztem 200 zł. ale lepiej kupić nowy i mieć spokuj niż kupić na giełdzie i nie mieć pewności czy jest dobry i czy długo pochodzi
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Bedzio#1833 w Październik 10, 2004, 23:52:56 pm
a czy jego niesprawnosc moze sie wiazac z pewna utrata mocy przy nagrzanym silniku ??

shit dopadla mnie znowu skarbonka  :cry:  termostat, lambda, geometria, silniczek krokowy, kable zaplonowe, chlodnica, wlacznik wstecznego  :cry:  :cry:  :cry:
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: vollvo#1821 w Październik 11, 2004, 00:19:16 am
Cytat: "Bedzio#1833"
a czy jego niesprawnosc moze sie wiazac z pewna utrata mocy przy nagrzanym silniku ??

shit dopadla mnie znowu skarbonka  :cry:  termostat, lambda, geometria, silniczek krokowy, kable zaplonowe, chlodnica, wlacznik wstecznego  :cry:  :cry:  :cry:

cp do mocy to raczej nie

[ Dodano: 2004-10-11, 00:21 ]
Cytat: "Bedzio#1833"
a czy jego niesprawnosc moze sie wiazac z pewna utrata mocy przy nagrzanym silniku ??

shit dopadla mnie znowu skarbonka  :cry:  termostat, lambda, geometria, silniczek krokowy, kable zaplonowe, chlodnica, wlacznik wstecznego  :cry:  :cry:  :cry:

cp do mocy to raczej nie .  ale nie raz jest tak że ktoś nie odruznia padnięcia silniczka krokowego a czujnika polozeniaprzepustnicy co tez lubi padać i też nie jaest tanie. co do mocy to raczej sonda

[ Dodano: 2004-10-11, 00:21 ]
ale to forumsię już je*bie :cry:  :twisted:
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Strohs w Październik 11, 2004, 09:11:52 am
Z tym zakupem nowego silniczka krokowego to bym się tak nie śpieszył.
Proponowane czynności zanim zaczniesz wymieniać 1/2 silnika :)

1. Zresetuj komputer (w abimexie wystarczy zdjąć kleme z akumulatora na jakieś 0,5 minuty). Odpal silnik na bezynie i pozwól mu osiągnąć temperaturę włączenia wentylatora. W ten sposób zaprogramujesz go od nowa - powinno to doraŹnie pomóc na niskie obroty na benzynie i gaśnięcie na gazie. (Ja w swoim abimexie tak robiłem zanim nie znalazłem właściwą przyczynę takiego zachowania)

2. Wymontuj silniczek krokowy i podłącz go do kabli. Zewrzyj styki A i B w złączu ADSL - włączenie trybu serwisowego do odczytu błędów. Trzpień silniczka powinien naprzemiennie wsuwać się i wysuwać o ok. 5 mm. Jeżeli tego nie robi a słychać jedynie ze próbuje to wykonać ruchy możesz próbować go reanimować poprzez umycie pędzelkiem w benzynie ekstrakcyjnej i przesmarowanie W-40. W ostateczności pozostaje jego rozbiórka i gruntowne czyszczenie ale jes to robota precyzyjna (mi się udało tego dokonać). Jeżeli trzpień chodzi to nie zaszkodzi go oczyścić i przesmarować. Dobrze jest pożyczyć od kogoś 100% sprawany silniczek aby wyeliminować urwanie któregoś z kabli sterujących (z forum wiem że czasami ma to miejsce)

3. Wymyć dokładnie gniazdo osadzenia silniczka krokowego wraz z kanałem obejściowym. U mnie było to główną przyczyną - kanał obejściowy był niemal zatkany przez przez nagromadzony w nim grafit (a nie zaglądałem tam od nowości  :oops: ) Skutkowało to praktycznie brakiem ssania a tym samym niemożnością odpalenia na benzynie. Lista rzeczy które chciałem wymienić była długa (od pompki paliwa do wtryskiwacza). Na szczęście skończyło się na 1 l benzyny ekstrakcyjnej i paru godzinach wytężonej pracy  :P

Ważna uwaga nie próbować wciskać ani wyciągać trzpienia silniczka na siłe a tym bardziej obracać nim. Jest tam przekładnia ślimakowa którą bardzo łatwo w ten sposób uszkodzić, lub zerwać plastikową blokadę trzpienia. A wtedy silniczek idzie do kosza
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Bedzio#1833 w Październik 11, 2004, 10:50:46 am
no to wlasnie pytam sie gdzie on dokladnie jest po ktorej stronie wtrysku!! jak go wyjac i czym go odkrecic!

Cytuj (zaznaczone)
1. Zresetuj komputer (w abimexie wystarczy zdjąć kleme z akumulatora na jakieś 0,5 minuty). Odpal silnik na bezynie i pozwól mu osiągnąć temperaturę włączenia wentylatora. W ten sposób zaprogramujesz go od nowa - powinno to doraŹnie pomóc na niskie obroty na benzynie i gaśnięcie na gazie. (Ja w swoim abimexie tak robiłem zanim nie znalazłem właściwą przyczynę takiego zachowania)


no i dziekuje za przepisz na przeczyszczenie silniczka! zastosuje sie do niego jak go wreszcie wyjme  ;) !


Pozdrawiam!!
resetowany był ale to mija sie z celem bo po resecie nalezy go ogpalac bez wcisnietego pedalu gazu a u mnie to jest niemozliwe z powodu braku ssania <===> gazu nie posiadam!  8)

[ Dodano: 2004-10-11, 10:51 ]
no rzeczywiscie sie forum wali
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Patryk#153 w Październik 11, 2004, 11:13:57 am
A jak sam po kazdym puszczeniu gazu, czy wyrzuceniu biegu, zamiast odrazu obroty zrzucac na dól, to najpierw wyrzuci w góre i do piero po mau na dól. Bardzo irytujace, przy kazdej zmianie biegu, w chwili wcisniecia sprzegla w celu wrzucenia biegu nastepuje podwyzszenie obrotów. reset nierozwiazuje problemu, kody sie nie wyswietlaja. Do krokowego nie zagladalem, a auto ma juz ponad 150tys a z lpg juz ok 60tys. Czy tez by go trzeba bylo wyczyscic? czy to wogóle jest jego wina?

[ Dodano: 2004-10-11, 19:12 ]
znalazłem, jednak kod uszkodzenia krokowego:( mam nadzieje ze czyszczenie wystarczy. W sklepie 180zł.  Tylko ze urwała i zgubila mi sie oryginalna sprezynka przy ciegnie gazu pod maska i zastapilem ja inna, ale to nie jest to co oryginal i teraz sam juz nie wiem czy to tylko wina silniczka czy moze sprezynki która nie powoduje szybkiego powrotu gazu do zera:(
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: kowal w Październik 11, 2004, 21:29:14 pm
Cytat: "Bedzio#1833"
a czy jego niesprawnosc moze sie wiazac z pewna utrata mocy przy nagrzanym silniku ??

shit dopadla mnie znowu skarbonka  :cry:  termostat, lambda, geometria, silniczek krokowy, kable zaplonowe, chlodnica, wlacznik wstecznego  :cry:  :cry:  :cry:


Termostat: 12pln
Lambda: 65
Geometria: 43.50
silniczek krokowy - nie wiem
kable: ~20zł
chłodnica nowka od +: ~230
wlacznik wstecznego: 10-15pln
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Bedzio#1833 w Październik 11, 2004, 22:44:38 pm
Cytuj (zaznaczone)
Termostat: 12pln
Lambda: 65
Geometria: 43.50
silniczek krokowy - nie wiem
kable: ~20zł
chłodnica nowka od +: ~230
wlacznik wstecznego: 10-15pln


hyhy dzieki kowalma za cenniczek  :smile:   ;)  juz mam kabelki sentecha 24 zeta i lambde 60 :D a geometria u mnie 60 zeta :D

[ Dodano: 2004-10-11, 22:50 ]
no i ponawiam pytanie czy moze mi ktos powiedziec gdzie jest ten silniczek krokowy i jak go wyjac ??  :)
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 11, 2004, 23:14:19 pm
Niewiem jak w poldku ale jak u starego w fiescie padl silnik krokowy to pomoglo czyszczenie ponos jakims specjalnym plynem;-) Kosztowalo mnie to 20 zeta wiec dosyc duza oszczednosc biorac pod uwage ze w fordzie nowy kosztuje cos ok 500zl;-) Mysle ze w poldku tez nalezy od tego sprobowac bo jak mi mechanik gadal wtedy na 70% przypadkow wystrczy czyszczenie;-) Poki co straty nie narzeka a jedzi juz na nim (przeczyszczonym) rok;-) Pozdrawiam
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Patryk#153 w Październik 12, 2004, 11:56:46 am
Machel  a gdzie Ci go czyscili?
Bedzio, silniczek krokowy masz w urzadzeniu wtryskowym pod filtrem powietrza, podłaczone do niego sa kable, po lewej stronie patrzac od przodu auta(od strony pokrywy zaworów) przykrecony na dwie sruby TORX.
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Bedzio#1833 w Październik 12, 2004, 12:03:00 pm
Cytat: "Patryk#153"

Bedzio, silniczek krokowy masz w urzadzeniu wtryskowym pod filtrem powietrza, podłaczone do niego sa kable, po lewej stronie patrzac od przodu auta(od strony pokrywy zaworów) przykrecony na dwie sruby TORX.


oo dziex!  :)  bo juz sie mialem za ten pierdolnik z przodu urzadzenia wtryskowego brac  :mrgreen:  fotka nizej  8)
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 12, 2004, 12:39:26 pm
No wyczyscili u mechaniora kolo mnie adres to ul. Pwla Chromika 5a KATOWICE niezle zadupie ale sa oznakowni i idze trafic;-) a tu masz linka do ich stronki pogadaj z nim to ci powiedz co i jak;-) www.autoport.katowice.pl
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Bocian_s#313 w Październik 12, 2004, 14:45:59 pm
Cytat: "MACHEL"

...
ponos jakims specjalnym plynem
...


Niech zgadnę: nafta  :?:  :mrgreen:  :lol:
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: maku w Październik 12, 2004, 15:10:08 pm
Cytat: "Patryk#153"
silniczek krokowy masz w urzadzeniu wtryskowym pod filtrem powietrza, podłaczone do niego sa kable, po lewej stronie patrzac od przodu auta(od strony pokrywy zaworów) przykrecony na dwie sruby TORX.


 :?:  :?:  :?: a co to jest bardzo podobne tylko przykręcone od przodu :?:  :?:  :?:
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 12, 2004, 17:54:53 pm
Cytat: "Bocian_s#313"
Cytat: "MACHEL"

...
ponos jakims specjalnym plynem
...


Niech zgadnę: nafta  :?:  :mrgreen:  :lol:



No niewiek bo mnie przy tym nie bylo mialem prsyjsc juz nie pamietam ale za jakis czas ok 2 godzinki;-) Twierdzili ze cos specjalnego maja zakupione do tego silniczka ale wicie jak to z mechaniorami co innego gadaja a co innnego robia. stad tez moje pytanie moze ktos wie  czy trzeba robic zbieznosc geometrie itd jak wyminialem przekladanie kierownicza?? Pozdrawiam
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: MaciejFSO w Październik 12, 2004, 18:24:22 pm
przy wymianie raczej musisz zrobic zbieznosc, a jak juz robisz zbieznosc to przy okazji sprawdzisz cala geonetrie.
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 12, 2004, 18:35:39 pm
Ale jestes tego pewny ze trza zrobic?? Bon kazdy mechank gada inaczej jeden ze trzeba 2 ze nie;-) altego sam juz glupi jestem ale z racji tego ze przewaza odpowiedz na nie i jest to ekonomiczniniejsze jak narazie wyjscie pozostalem przy stanie jaki jest;-0 mam nadzija ze oponek nie bede musial za chile wymieniac;-)
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: MaciejFSO w Październik 12, 2004, 18:52:43 pm
Poczekaj, jesli nie ma zebatkowej przekladni to nie musisz robic zbieznosci, bo przeciez i tak nie zmieniasz ustawien drazkow tylko wymnieniasz sama przekladnie. W przekladni zebatkowej raczej musialbys ustawic. Sory, ze Cie nastraszylem, ale to przez to ze nie mam sily nawet myslec :roll: .
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Strohs w Październik 12, 2004, 18:56:47 pm
Maku - to z przodu to czujnik położenia przepustnicy. Jest to potencjometr sprzeżony z przepustnicą który informuje o kącie i szybkości otwarcia przepustnicy. Na podstawie tych danych komputer dawkuje ilość wtryskiwanego paliwa (poprzez czas otwarcia wtryskiwacza) oraz robi kilka innych rzeczy  :P

PS. Skąd tyle kurzu u ciebie (zdjecie) - młyn w pobliżu czy tez tak rzadko jeŹdzisz ?   :wink:
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 12, 2004, 19:03:33 pm
a jaka to jest zebatkowa przekladnia?? rozumie z tego ze w poldkach (caro 93 rok ale nie modle) jest slimakowa a nie zebatkowa??
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: MaciejFSO w Październik 12, 2004, 19:06:51 pm
Nie ty masz slimakowa, takze nie trzeba ustawiac zbieznosci bo jak wyciagasz ta przekldanie to nie zmienasz ustawien ukladu kierowniczego, tak wiec jak wszystko dobrze poskrecasz nie powinienes sie o nic martwic, zbieznosci w ten sposob nie zmienisz.
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Bedzio#1833 w Październik 12, 2004, 19:06:53 pm
Cytuj (zaznaczone)
PS. Skąd tyle kurzu u ciebie (zdjecie) - młyn w pobliżu czy tez tak rzadko jeŹdzisz ?  


u mnie może ??  ;)
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 12, 2004, 19:21:38 pm
Macieju a przeciez wyciagalem podczas demonatazu ten taki przgub, to nie ma znaczenia dla zbienosci czy geometri na 100??
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: MaciejFSO w Październik 12, 2004, 20:16:20 pm
Tak przeblub kulowy odkrecasz, ale nie nie zmieniasz ustawienia koncowek drazkow kierowniczych a nimi wlasnie ustawiasz zbieznosc w Polonezie i DF. By wymienic przekladnie usisz odkrecic ja od srodkowego drazka kierowniczego a on nie jest z zaden sposob regulowany, takze nie ma obaw. Najlepiej gdybys mial przed soba jakis schemat z ksaizki to bys zobaczyl o co mi chodzi bo nie jestem pewien czy wyrazam sie w dosc jasny sposob.
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 12, 2004, 20:56:07 pm
No rozumie cie wkoncu nie dawno sam wymienialem ta przekladnie wiec wiem co i jak;-) tylko nie bylem pewny tej zbieznosci bo mi zamydlyli oczy ci mechaniorzy co chyba chciali ino zarobic na mnie;-) Takze dzieki wielkie za odpowiedz;-)
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: MaciejFSO w Październik 12, 2004, 22:01:18 pm
Spoko, nie ma za co, nie beda cwaniacy zarabiali na wlascicielach porzadnych aut!! :roll:
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 12, 2004, 22:04:54 pm
No mam nadzije ze nie bede miali okazji;-) bo za tydzien czeka mnie rejstracja;-)
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: MaciejFSO w Październik 12, 2004, 22:19:47 pm
To zrob testa, wyjedz na w miare prosty odcinek drogi i pusc kierownice, jezeli nie bedzie sciagac to powinno byc wszysko ok! Ale jest jedno, moze pare warunkow takiego testu:
- wlasciwe cisnienie w ogumienu (a przynajmniej jednakowe),
- sprawne hamulce (tzn. kolcki nie tra o tarcze podczas jazdy),
- brak luzow w ukladzie kierowniczym.
Jezeli ktorys warunek nie jest spelniony to nawet jesli nasz dobrze geometrie ustawiana to moze sciagac auto.
A jesli bedzie sciagac i nie bedzi to wina wymienonych wczesciej usterek to musisz jechac na geometrie zawieszenia, najlepiej robic pelna geometrie bo i tak najwiecej kasy idzie za ustawienie przyrzadow pomiarowych, a samo ustawienie geometrii to juz male piwko, chyba ze wszystko jest pozapiekane...
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Październik 12, 2004, 22:43:45 pm
No tarcze i klocki dzis wyminilem;-) przekladnie niedawno wiec luzow nie ma;-) dlatego w miare spokojny udam sie na rejstracje;-) co do sciaganie wystepowala u mnie ale to juz bylo na forum omawiane sciaganie w prawo podczas hamowania;-) ale mysle ze winne tu byly tarcze bo prawa mialem zjechna juz kompletnie a lewa dobra;-) No jezeli nie ustapi ta sciagnaie to udam sie na geometrie przynajmniej tak planuje;-)
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: MaciejFSO w Październik 12, 2004, 23:43:10 pm
Ale przy sciaganiu podczas hamowania to geometria raczej tutaj nie ma wieczej do "gadania", wiadomo, ze przez zle ustawiona geometrie moze bardziej lub mniej sciagac. Ale przez sama geometrie podczas hamowania nie powinno sciagac, bo na prostej bys najpierw odczul, ze geometria jest popieprzona. Bo zdaje mi sie, ze jesli przy jezdzie na wprost nie sciaga to przy hamowaniu nie jest za sciaganie odpowiedzialna geometria, ale moge sie mylic gdzyz nie jestem ko konca pewny tego co mowie, fajnie by bylo gdyby sie kos jeszcze na ten temat wypowiedzial.
Tak czy siak, zycze Ci zeby bez zadnych problemow czy przewalek przeszedl przeglad!!!!!!
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Patryk#153 w Październik 13, 2004, 08:49:19 am
Mi sie wydaje, że jeżeli przez zbierzność sciaga normalnie to i w czasie hamowania moze. Ale jeżeli na prostym nie sciaga to i podczas hamowania z tego powodu niebędzie.
Z tym ściąganiem przy hamowaniu to ja mam od nowości, jak depne to czasem ściągnie w prawo i nie idzie z tym dac sobie rady, nie zawsze sciaga, ale czasem potrafi mocno. Klocki wymieniane, tarcze tez, płyn tez, geometria zrobiona a to i tak wystepuje i tak. cos w hamulcach siedzi.
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Bedzio#1833 w Październik 13, 2004, 19:45:59 pm
no to i ja sie dolacze do tematu silniczek krokowy  :smile: !! mam prawie cale zawieszenie wymienione!! = plyn hamulcowy, amortyzatory przod tyl, klocki, resory, plyn i wyregulowana zbierznosc!! i mam taki bajer ze jak na suchym hamuje na prostej  to mi przednie lewe kolo piszczy!! a jak na sliskim hamuje na prostej to mi przednie prawe kolo blokuje i mnie w rowy sciaga co to jest ??    :?
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: vollvo#1821 w Październik 14, 2004, 01:49:46 am
Cytuj (zaznaczone)
To zrob testa
a jak wyjdzie pozytywny? czyli I I
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: MaciejFSO w Październik 15, 2004, 16:42:17 pm
To zalezy!
Jedni robia tak:
 :cry:
A inni:
 :D
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: Bedzio#1833 w Październik 15, 2004, 19:08:22 pm
kufa dzisiaj chcialem przeczyscic ten silniczek kurwikowy i pupa bo nie moglem odkrecic bo nie moglem imbusa dopasowac ale nevermind!! odpialem wtyczke od niego i zadnej roznicy w dzialaniu silnika!! czyli albo on jest na maxa padniety albo cos nie łaczy!! i czemu sie nie swieci check engine ?? jak odpialem wtyczke od czujnika polozenia przepustnicy to sie swieci!! czyli mozliwe ze cos nie łaczy  na przewodach :(  ??

[ Dodano: 2004-10-16, 16:15 ]
halo halo wie ktos cos o tym ??  ;)

[ Dodano: 2004-10-18, 17:52 ]
nikt mi nie jest w stanie odpowiedziec ??  :(
Tytuł: Silniczek krokowy.
Wiadomość wysłana przez: ajk#1212 w Wrzesień 21, 2005, 06:29:48 am
wyci?gnołem wtyczkę w czasie pracy silnika i check engine się nie za?wieca, dodam że dla silnika nie robiło to większej różnicy w pracy na wolnych obrotach