FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Zawieszenie i układ kierowniczy => Wątek zaczęty przez: Bladyy78 w Czerwiec 10, 2007, 13:08:35 pm
-
W moim polonezie starsznie piszcza mi opony na zakretach wyglada to tak jakbym wchodził w nie z zawrotną prędkością, dzieje sie to również na rondach itd. Opon mi nie ścina wiec zbierznośc jest ustawiona chyba dobrze. Czy w polonezie ustawia sie również kąty pochylenia koła ? A jezeli tak to gdzie jest regulacja kąta pochylenia koła?
-
http://www.fsoautoklub.pl/forum/viewtopic.php?t=463 poczytaj tutaj
-
a jakie masz opony?? bo np Debica Vivo czy tez Debica Passio piszcza juz przy 5km/h w zakretach
-
Opony mam debica d124 w moim trucku. To ze niektóre opony piszcza to wiem ale u mnie to jest pisk najprawdopodobniej spowodowany złym katem pochylenia koła, kiedyś pojechłem ustawic w moim aucie cała geometrie i od tego czasu pojawiły sie takie problemy. Zbierzność ustawiałem również w tamtym roku ale pomogło to tylko na jakiś tydzień i znowu było słychac jak koła piszczą. Dlatego chce sam spróbować sie pobawić i to ustawić ale nie wiem gdzie ten kąt pochylenia sie ustawia. Chciałbym sie dowiedzieć co sie ustawia wkręcając lub wykręcając końcówki drążków. I czy oprócz tej regulacji jest jeszcze inna. W tym wątku do którego jest link nic o regulacji nie ma.
-
Kąt pochylenia koła ustawia się dokładając lub odejmując podkładki przy mocowaniu górnego wahacza, regulując przy drążkach zbieżność, a regulacją przy drążkach reakcyjnych chyba kąt wyprzedzenia.
-
kąt wyprzedzenia.
to nie przy zaplonie jest ten kat wyprzedzenia? :)
-
kąt wyprzedzenia.
to nie przy zaplonie jest ten kat wyprzedzenia? :)
kąt wyprzedzenia zwrotnicy :roll: