FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: Stingerek w Czerwiec 15, 2007, 20:20:32 pm
-
Ostatnio mi padł podczas jazdy wiec wymieniłem.
Ale mam pytanie:
poniewaz objaw byl taki ze nie palil na 2 i 3 gar sadze ze da sie to naprawic, pytanie czy jest to mozliwe i jakie sa koszta ?
Czy mozna to zrobic samemu ?
-
Czy mozna to zrobic samemu ?
Mozna, z tego co czytałem to pada tranzystor mocy sterujacy cewkami(przepiecia zwiazane z indukcyjnoscia) nalezy go wylutowac a w jego miejsce wstawic zamiennik dobrany z katalogu(chodzi o parametry ale i rozmiary- bo tranzystory maja rózne obudowy) podobno mozna tez spróbowac wyprowadzic połaczenia na zewnatrz modulu i dac tranzystor na osobnym radiatorze jezeli zamiennik jest zbyt duzy. Niestety z niewiadomych powodów takie cos wystarcza na miesiac i tzreba wymieniac od nowa- jest gosciu który to opanowal i naprawia moduły tak ze działaja długo ale nie chce sie podzielic wiedza- w koncu to jego pieniadz. Na elektroda.pl powinienes znalesc wiecej informacji. Ja w takim wypadku zalecam przełozyc uklad zapłonowy od gaznikowca co jest rozwiazam tanszym i szybszym i w przeciwienstwie do innych samochodów wyposarzonych w taki zapłon wykonalne bez wiekszych problemów
-
Czyli cały układ zapłonowy ?
rany boskie to mnóstwo rzeźby :D
-
rany boskie to mnóstwo rzeźby
nom... tak z pół godziny :)
-
Zaraz, przeciez w GLE jest aparat zaplonowy, modul inny, cewka.... kopulka...
TO naprawde takie latwe ?
Ile kosztuje caly uklad zaplonowy z GLE ?
Hmmm nad wymiana zastanowie sie jak padnie mi ten modul :)
Aha.. jakie s akoszta naprawy tego modulu ?
Tak mysle ze mniej niz 50zł ?