FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: dresik w Czerwiec 20, 2007, 21:24:22 pm

Tytuł: Słaby silnik na gazie
Wiadomość wysłana przez: dresik w Czerwiec 20, 2007, 21:24:22 pm
Witam,
mam problem z silnkiem, ponieważ jest bardzo słaby, nie da sie auta wyprzedzić, na benzynie dzieje sie tak samo,  filter od gazu był wymieniany, auto spala 11l/100km, kontrolka od alternatora gaśnie przy 1500 obr/min. Może ktoś wie co sie dzieje?
Oraz mam pytanie jakie przerwy mają być na świecach i jakiej firmy najlepiej używać.

Silink 1.6 GLI + GAZ (wtrysk jednopunktowy)
Tytuł: Słaby silnik na gazie
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Czerwiec 20, 2007, 23:28:20 pm
Filtr powietrza wymienic.
Swiece najlepiej nowe zalozyc, polecam NGK, wszelkie wynalazki z napisem GAS sobie odpuscic bo roznia sie tym ze maja delikatnie wieksza przerwe niz benzynowe albo niczym sie nie roznia, taki "kłyt matetindowy"

Pasek klinowy wymienic.
Wyregulowac instalacje gazowa.
Sprawdzic sprezanie na cylindrach.
Tytuł: Słaby silnik na gazie
Wiadomość wysłana przez: KGB w Czerwiec 21, 2007, 00:01:37 am
Cytat: "Stingerek"
wszelkie wynalazki z napisem GAS sobie odpuscic bo roznia sie tym ze maja delikatnie wieksza przerwe niz benzynowe albo niczym sie nie roznia, taki "kłyt matetindowy"

mniejsza przerwe jakby co
maja tez inny material elektrody ,wytrzymalszy na temp. i skorygowana cieplote - tak deklaruje producent i dopoki sie nie udowadni ,ze jest inaczej ,to nie ma podstaw mu  nie wierzyc
Tytuł: Słaby silnik na gazie
Wiadomość wysłana przez: Stingerek w Czerwiec 21, 2007, 00:23:26 am
Poprostu... nie widac roznicy miedzy swiecami gazowymi a zwyklymi...
Wiec jesli ktos mialby doplacic do gazowek.... to nie warto..
Inna sprawa ze ten samochod zostal stworzony do jezdzenia na benzynie .. a nie na gazie...
Tytuł: Słaby silnik na gazie
Wiadomość wysłana przez: KGB w Czerwiec 21, 2007, 01:33:55 am
jak wkrecisz swiece o innej cieplocie ,to tez nie zobaczysz roznicy ,ale to nie znaczy ,ze swiece sa takie same (np. w GLI 65PS ,a w GSI 85PS)

tak zgadza sie - silnik byl zaprojektowany do jazdy na benzynie ,dlatego ,zeby jezdzic na gazie trzeba zalozyc instalacje zasilania gazem ,a zeby jezdzic na etanolu trzeba dac inny program kompa
nic odkrywczego

dresik,
tak odchodzimy od tematu ,a pytales o cos
do GLI przerwa na swiecach powinna wynosci 0.8mm ,teraz najczesciej sprzedaja 0.7mm i tez beda dobre
oznaczenie swiec Iskry to 65PS (serynie na klucz 21 ,czyli FE65PS)
JA polecam swiece ISKRA
co do lampki alternatora ,to masz cos z nim nie tak - sproboj na poczatek naciagnac pasek klinowy