FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => LPG => Wątek zaczęty przez: adi87 w Czerwiec 29, 2007, 18:36:49 pm
-
dzisiaj zauważyłem że mi lekko uchodzi gaz z przewodu filtr-parownik przy złączu w parowniku. Dokręciłem przewód ale gwint był zerwany. Da się jeszcze coś zrobić z tym parownikiem? Może jakiś przewód z większą średnicą tej nakrętki mocującej i rozwiercić i nagwintować w parowniku?
-
mozesz to zlutowac ze soba
!!! tylko parownik musi byc wyciagniety z samochodu i przewietrzony !!!
-
na jutro jestem umówiony z tokarzem i to obejrzy i jak da radę to zrobi taką redukcję tzn rozwierci otwór i wkręci w niego nagwintowaną z zewnątrz i od wewnątrz tulejkę i w tą tulejkę wkręci przewód. Może to być tak? A jak nic nie wykombinuje to to polutuję
-
Ewentualnie dobrać lub dorobić redukcje z większą srednicą gwintu i nawet nią przegwintowac parownik (aluminium nie jest takie twarde).
EDIT
spóźniłem sie :)
-
Czyli może być taka opcja z redukcją? Jutro dam znać co i jak po wizycie u tokarza :twisted:
-
mozna srobic redukcje ,a nawet zmienic fabryczny krociec na drugi taki sam sprawny
ale najszybciej i najtaniej jest kupic palnik za 6pln ,gaz za 2.50pln i wziac troche cyny
parownik i tak trzeba wyjac do kazdej z zamierzonych operacji ,wiec to nie robi roznicy
-
a nawet zmienic fabryczny krociec
u mnie to nie jest na króćcu tylko jest otwór w parowniku. Mam parownik LOVTEC. Zobaczymy co na to tokarz ale myślę, że da radę bo jest tam dobre miejsce spory naddatek materiału także da się rozwiercic. Najgorsze jest to, że będę musiał do niego jechać na benie :lol:
[ Dodano: 02 Lip 2007 21:35 ]
redukcja zrobiona, wszystko ładnie szczelne :) przy okazji wyczyściłem parownik i jak fajnie sie jeździ teraz :P