FSO-Polonez Tuning Klub

GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => SILNIKI => TECHNIKA => Silniki OHV 1.3 1.5 1.6 => Wątek zaczęty przez: Luke w Czerwiec 30, 2007, 15:48:05 pm

Tytuł: Zalewany gaznik
Wiadomość wysłana przez: Luke w Czerwiec 30, 2007, 15:48:05 pm
Od pewnego czasu, kiedy odpalam poldka na benzynie i przycisne mocniej (lub pulsacyjnie) na pedal gazu to zalewa mi sie gaznik do tego stopnia ze beznyna wylazi z niego...
ponizej sa zdjecia gdzie zaznaczylem miejsca gdzie pojawia sie benzyna...
http://lk.net.pl/pliki/resize/1.jpg
http://lk.net.pl/pliki/resize/2.jpg

dlaczego tak sie dzieje? plywak jest caly, nie dziurawy. Zawor iglicowy??
Tytuł: Zalewany gaznik
Wiadomość wysłana przez: Van w Czerwiec 30, 2007, 15:49:31 pm
jesli pływak cały to zawór nie trzyma
Tytuł: Zalewany gaznik
Wiadomość wysłana przez: Luke w Czerwiec 30, 2007, 16:14:06 pm
ale czemu na zawnatrz wylewa? nie znam sie na tym dlatego pytam ;)
Tytuł: Zalewany gaznik
Wiadomość wysłana przez: wrb#1974 w Czerwiec 30, 2007, 23:42:10 pm
etylina wylewa się przez rozpylacz główny, najbliższy otwór, to otwór w którym pracuje oś przepustnicy a zbiera się w miejscu które pokazujesz na zdjęciu. sprawdź stan zaworka iglicowego i pływaka. sprawdź ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej, jeżeli jest ok. to znaczy, że pompka paliwowa podaje za duże ciśnienie. ciśnienie i dawkę zmniejsza się odsuwając pompkę paliwa od korpusu silnika, dodając podkładki które są jednocześnie uszczelkami- występują w różnych grubościach. nałóż tyle podkładek żeby popychacz pompki w maksymalnym wysunięciu wystawał ponad ich powierzchnię od 1 do 1,5mm. najlepiej podłożyć je pod ebonitową prowadnice popychacza a bezpośrednio pod pompke jedną uszczelke. wyrównaj powierzchnię uszczelniającą pompki ( jeśli jest krzywa)  na papierze ściernym położonym na płycie szklanej.