FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => TECHNIKA => Elektryka => Wątek zaczęty przez: michalt001 w Lipiec 03, 2007, 23:20:13 pm
-
mam takie pytanie, chce w moim polonezie zamontowac centralny zamek na 4 drzwi, nie wiem jak sie do tego zabrac b, nie wiem czy mi sioe to wogole uda. moglby mi ktos napisac instrukcje montarzu centralnego zamka w polonezie caro? z gory dzieki
-
ogólnie instrukcja jest przy zestawie , ale jak kupujesz samodzielnie cześci.
Bardzo łatwo zamontowac centralny w polonezie caro .
Jakie cześci posiadasz , to powiem czego ci brakuje.?
Pierwsza sprawa ,to okablowanie do każdych drzwii.
Jak kupisz centralke to będziesz miał wiązke , rozkładasz ją tak aby siegały ci kabelki do późniejszych siłowników zamontowanych wewnątrz drzwii przy zewnętrznej krawędzi, na wysokości zamka
-
kupilem nowy centralny zamek na tej aukcji
http://allegro.pl/item210994747_uniwersalny_zamek_centralny_4_drzwi_homologacja_.html
-
OTWIERANIE I ZAMYKANIE POŁĄCZONEJEST Z BŁYSKIEM KIERUNKOWSKAZU.
zapewne do przerywacz musisz zapodac kabelki z centralki
-
jak mam to zamontowac. napiszesz mi mala instrukcje?
-
zrobie dzisiaj fotke poglądową drzwi od wew. strony .
Masz już ten centralny w domu ?
Jak będziesz miał to zobacz jak to jest zrobione aby podłączyć na kierunki.
Prawdopodobnioe jak piszą prawde na aukcji to nie będzie to problem.
Ja u siebie sam musiałem zrobić na przekaźniku i 2 didodach podłączenie do kierunków .
ponieważ nie miałem wyjścia do podłączenia kierunków
-
a czy te migające kierunki są konieczne? zastanawiam się czy ten centralny można podłączyć pod alarm i czy będę musial wtedy nosić 2 piloty
-
To ty masz alarm ?! I nic nie mowisz ?!
Znakomita wiekszosc centralek alarmów posiada wyjscie do sterowania centralnym zamkiem ! Przejrzyj jnstrukcje do swojego alarmu :)
-
ja n ie mam alarmu
-
Przyłączam się do tematu, kupiłem niedawno kompletny nowy centralny zamek do Poldka. Udało mi się dostać z drugiej ręki oryginalny fabryczny :mrgreen: . Ma centralkę do otwierania kluczem, wole jak bym mógł go otwierać także pilotem. Mam u siebie AutoAlarm który wygląda na fabryczny z 1994r. Niestety żadnych instrukcji nie mam więc zwracam się z tą prośbą 8)
-
Znaleźć centralke od alarmu i zobaczyc czy nie ma czasem wyjscia do sterowania centralnym zamkiem :)
-
mam juz ten caly zestaw centralnego zamka ale jakos mi sie wydaje ze nie poradze sobie z montarzem. wszystkie silowniki umiescic w drzwiach i polaczyc ze soba to spoko szybko zrobie, ale gdzie to potem podlaczec zeby wszystko dzialalo fajnie to juz nie wiem, nawet nie wiem jak to podlaczyc do kierunkow. nie wiecie moze ile taki sam montaz centralnego kosztowalby u fachowca?
-
conajmniej 100-140zł :)
Zamontujesz sam.
Przewod odpowiadajacy za kierunki od centralki ciagniesz do przekaznika od awaryjnycch.
Kabelki sa na wsuwki, wiec nic nei spartolisz.
Wystraczy tylko podlaczyc do alarmu centralke, plus do centralki, mase.. pociagnac kabelki i juz.
To naprawdeNIC trudnego. Jak zaczniesz grzebac to zobaczysz ze to latwe.. no i ponad 100zł zostanie w kieszeni :)
-
Znaleźć centralke od alarmu i zobaczyc czy nie ma czasem wyjscia do sterowania centralnym zamkiem
W jaki sposób będe wiedział, że jest tam wyjście na centralny zamek??!! Gdzie tak orinetacyjnie może znajdować się centralka alarmu?? Gdzieś pod deską rodzielczą jak domniemam??!! :roll:
-
Na allegro sprzedawcy reklamują różny udźwig siłowników, jaki jest wystarczający?
-
Na przód wystarczy 3,5kg, na tył różnie - zalezy od sposobu montażu i stanu zamka, niektorym 3,5kg wystarczy innym nie, u mnie starcza w jednych drzwiach:)
-
Ja mam po 6KG na wszystkich drzwiach i jak otwieram to zabezpieczenia wyskakuja w powietrze jak pociski :) A u kolegi na 4KG ledwo sie wysuwaja.
-
U mnie 3,5kg wystarcza, z tylu nie chcialo w jednych drzwiach chodzic ze wzgledu na wygiecie preta miedzy silownikiem a ciegnem , ale po wyjeciu sprezynki z zamka chodzi dobrze. Byly tez drobne problemy w zimie , ale to przy wiekszych mrozach.
-
michalt001, i jak ten zestaw?? masz go już założonego?? jestem chętny na kupno właśnie tego zestawu.. tylko napisz czy montaż łatwy?? ja nie mam alarmu..
-
jak montujecie siłowniki w tylnych dźwiach bo ja dałem poziomo zaraz pod szybą
-
To zle bo Ci sie szyba nie bedzie otwierac. Silowniki montuje sie blisko zamka.
-
To zle bo Ci sie szyba nie bedzie otwierac.
Ja mam tak samo i daje rade. Trzeba je tylko dobrze zalozyc.
-
Witam,
jestem właśnie szczęśliwym posiadaczem takiego samego zamka jak Kolega :D. Sam go zakładałem i powiem tylko, że jak ktoś tego już nie robił to sie może zdziwić... łączenie przewodów to nic, bo przecież są wtyczki, ale najgorzej jest wybebeszać wszystko po kolei i prowadzic kable, no i jeszcze do bagażnika bo ten zamek obsługuje bagażnik u mnie silownik 8kg za 40zł(fajna sprawa :). Wskazówka dla Ciebie i innych chętnych na zamek... niewiem jak jest w innych modelach ale akurat w tym przewody byly troche krótkawe, ale tylko lewy tył, polecam go zamontowac dokladnie w lewym rogu pod deska, tam jest nawet taka blacha z otworem wychodzące z podszybia. Bierzesz śrubke i przykrecasz :mrgreen: ,ale uwaga bo plstik bardzo kruchy od centralki! co do kierunków to umnie jest wpięte w wyłącznik awaryjnych styki D i L, oczywiście przez bezpiecznik 10A na każdy przewód bo masz 2, diode masz na przewodzie. + bierzesz z bezpiecznika A 25A (bo tylko tam jest prąd bez stacyjki).
Ale sie rozpisalem.....nieobraźcie sie.......
(http://img442.imageshack.us/img442/3869/s6001681sj7.jpg) (http://imageshack.us)
Shot with <Digimax S600 / Kenox S600 / Digimax Cyber 630> (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=%3CDigimax+S600+%2F+Kenox+S600+%2F+Digimax+Cyber+630%3E&make=Samsung+Techwin) at 2007-07-24
-
rzeczywiście za bardzo rozbebeszyłeś ,mogłeś sobie przy okazji włożyć wyciszenie pod deskę
-
Maxiu1991, Jak Ci padnie centralka od zamka ( co jest bardzo prawdopodobne) to będziesz musiał zdjąć całą deskę rozdzielczą ?
-
Michal, wiesz ja pierwszy raz montowałem zamek i to jeszcze w polonezie więc zbytnio nie wiedziałem jak to wszytko tam bedzie wyglądać, na dzień dzisiejszy juz kilka razy tam zagladłem przez otwór od liczników, bo robiłem jeszcze takie różne rzeczy tam i bezproblemu dało by rade ją wyciagnac bez sciagąnia deski, ale glównie deche sciągałem żeby "elegancko" poukładac przewody obok orginalnych wiązek no i wiadomo ciekawosc... Szkoda ze nie mam fotki jak to wygladalo na końcu poukładane, ale wiem ze jest to zrobione dokladnie i zgodnie z "zasadmi" i to sie liczy.
-
zastanawia mnie po co rozbebeszyłeś dechę centralke można przecież schować zaraz na nadkolu od strony kierowcy za wykładziną wygłuszającą i dywanikiem a tym samym podłonczyć do wolnego fioletowego przewodu wyprowadzonego przez fabrykę przy zestawie bezpieczników. stingerek dobrze mówi większość alarmów ma możliwość sterowania centralnym z tym że jak wiadomo aby to bylo możliwe potrzebna jest centralka centralnego zamka:)
-
dywanikiem a tym samym podłonczyć do wolnego fioletowego
Mariusz.... w której ty jesteś klasie podstawówki i kto ci włączył komputer ?
Czy ty jesteś z pokolenia "pińcet" albo "czysta" złotych ?
-
Mariusz.... w której ty jesteś klasie podstawówki
Zluzuj Stingerek :!:
-
jakbyś przezył taki wypadek jak ja z urazem głowy to ciekawe jak byś pisał, w moim przypadku jedyna rzecz która mi pozostala po tym wszystkim to właśnie błędy reszte udało się zrechabilitować i co ty na to jakby co to ci moge foty przysłać samochodu tak więc nie bądź taki mądry i miej szacunek dla innych.
-
jakbyś przezył taki wypadek jak ja z urazem głowy to ciekawe jak byś pisał,
Jakbym był całkowitym analfabeta to bym użył Firefoxa2 z poprawa pisowni... a nie szukał wytłumaczeń z kosmosu. Że ci błędy ortograficzne po wypadku zostały.
Jak na allegro szukasz łącznika stabilizatora to jak wpisujesz ? : łoncznik ?
a koszty naprawy samochodu wyszły łoncznie: ileś tam złotych
-
Jakbym był całkowitym analfabeta to bym użył Firefoxa2 z poprawa pisowni sam sie sprawdź polonisto.
Jak tylko to jest dla ciebie najważniejsze w życiu- to szanuje to
Wypadek nie jest wytłumaczeniem powiem wprost jak nie wiesz nic o ludziach to nie zabieraj głosu zresztą ten temat dotyczy zamka centralnego a nie twoich uwag. jak chcesz zaistniec to na konkurs ortograficzny a nie na to forum.
-
Stingerek, zluzuj. Mam kumpla który miał identyczny problem o wypadku na rowerze jak mu czaszka pękła. Czepiasz się ludzi. Każdy popełnia błędy. Był temat - chyba go zamknęli a Ty dalej czepiasz się ludzi. Uspokój się i nie rób OT albo napiszę priva do moda.
-
fantasmag0ria, mógł byś dać fotke jak to w wygląda? No bo w nowszych modelach jest tak blaszka z gumową przelotką i razem z blaszką jest wyłącznik lampki wnętrza. Mogłbyś zakombionować taką rzeźbę z tą blaszka i zamiast wyłącznika wkręcasz zwykłą śrubę M6.
-
teraz to ja nie kumam;]
postaram sie zrobic jakies fotki jutro, a jak nie to w pon.
-
Podczepiam się tu.
Co sądzicie o tym wynalazku?? Sprawdzi się??
http://www.allegro.pl/item270983915_zamek_centralny_4drzwi_sterowanie_z_pilota_.html
Pozdro
-
Zamek jak każdy inny. Mam coś podobnego kupionego w komplecie z alarmem. Pewnie pod róznymi markami klepie to jedna chińksa fabryka :D
-
Poldek#1838 a Ty nie masz alarmu w tej chwili? Jeśli masz to sprawdź czy ma możliwość sterowania centralnym z pilota. Wtedy kupujesz centralny taki jak ja - 4drzwi (1master) 4kg, wiazka kabli, potrzebne wszystkie "akcesoria" za 45zł i wio :) działa wyśmienicie - od razu z tyło pozbawiłem zamków sprężynek i nie ma żadnego kłopotu z tylniymi drzwiami.
-
Alarm miałem, ale wymontowałem, bo zgubiłem pilot. A teraz mam ochotę na centralny zamek.
-
Witam, posiadam poloneza atu i mam problem z centralnym zamkiem.
Parę dni temu podczas odpalania samochodu zamki się same zamykały(co wcześniej się nie zdarzało - no tylko przy ponownym podłączeniu akumulatora), natomiast teraz centralny zamek nie działa.
Czy ktos wie co to może byc ? I czy może mnie nakierować gdzie można sprawdzić czy cos się nie odłączyło czy coś takiego.
Jeśli to stanowi jakąś różnice to w samochodzie jest też auto alarm ,tyle tylko że odłączony bo miałem z nim też problem.
-
tez myslalem o centralnym ale za cholere nie wiem jak mam sprawdzic czy moj alarm obsulguje centralny...a noszenie dwoch pilotow nie widzi mi sie zbytnio :P
-
Poprostu dowiedz się jaki masz alarm, i sprawdz w instrukcji :)
Znakomita wiekszosc alarmow obsluguje centralny zamek.
U mnie jest dw aguziki na pilocie : PANI i ON/OFF :)
Razem z uzbrojeniem alarmu zapina sie centralka, i przy otwarciu z pilota rozbraja sie alarm.
Troche wkurza, bo otwarcie drzwi kluczykiem powoduje wycie, jesli nie wlacze zaplonu w 5 sekund i nie rozbroje alarmu recznie schowanym przyciskiem :)
-
no i ja tez musze poprosic o rade jak silnik jest uruchomiony silowniki na tyle zamykaja i otwieraja bez problemu jak tylko zgasze silnik w jednych drzwiach zamknie ale juz nie otworzy ten silownik nie ma sily ,podejrzewam ze akumulator jest za slaby do tych silownikow no ale tylko jedne drzwi tak robia tylne lewe .Dodam ze wszystko jest przesmarowane i chodzi dosc lekko caly ten mechanizm!